olipa mauton paita pikkupojalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Joo, kerran näin pienellä tytöllä pipon jossa luki "väärä lääkitys".
Ikää lapsella joku 3v. Ei paljon naurattanu! :ashamed:
Eikös noita tollasilla vastaavilla teksteillä varustettuja t-paitoja ja pipoja ym. myyty joskus tukeakseen mielenterveystyötä tms. eli ihan hyvällä tarkoituksella? Mutta en sitten siihen puutu onko lapsen pää hyvä paikka ottaa kantaa mihinkään asiaan, ihan kuin vain.
http://www.epilepsia.fi/index.phtml?menu_id=265&lang=1

Tuolla on ainakin rahankeruu-paitoja ja -vastaavia.

Meidän pojalla on ruokalappu, jossa lukee "Olen isäni näköinen, mutta silti onnellinen" :D . Se oli siis lahja mieheni kaverilta.

...
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja jossup80:
no meillä on kaikilla tosi monta paitaa...
tytöllä päivänsäde,meikä tyttö tulee... ja takapuolella teksti ja menee,älä komenna tai muutan mummolaan,prinsessa ym.. ja pipossa lellipentu
miehellä..vittuile vaan saunan takana on tilaa,jumala loi vain muutaman täydellisen pään,loput se peitti hiuksilla ym...
mulla: otetaanx yhet näkäräiset,NAAPURINI VAINOAVAT MINUA,äiti on vähän väsynyt,

ja todella paljon muitakin =)
meillä ainakin hamsterissa tekstipaidat oli jossakin vaiheessa n.4ekpl
Missäpäin Suomea on vielä Hamsteri??? Mäkin haluun sinne.
Kankaanpäässä ja Parkanossa...

Mä voisin ostaa kannatuksen vuoksi tuollaisen epilepsialiiton paidan tai sitten sieltä mielenterveyspaita paikasta (en nyt muista nimeä) mikä se nyt sit olikaan. Muuten en oikein lämpene noille tekstipaidoille, ne on minusta vähän mauttomia...Mutta makuasioista ei voi kiistellä. Kaikista kamalampia on juuri miesten "kalja muovasi tämän ihanan vartalon" jne. paidat jonkun kaljamahaisen, hikisen riemunkirjavia salihousuja ja "läppäkenkiä" läpi vuoden käyttävän turjakkeen päällä. Sit ollaan olevinaan niiiin vitsikkäitä, että :x Jotenkin katson hiukan kieroon tahtomattani myös noita "ei niin mukavia" tekstejä lasten paidoissa. Jossain vaiheessa nuo tekstipaidat oli ihan persoonallisia ja hauskoja, nyt on mennyt vähän maku kun joka toisella vastaantulijalla on joku omasta mielestään tosi persoonallinen, hauska ja naseva teksti...

Nuo Emäntä / Isäntä-painatukset menee mulla ihan ohi. Mitä niillä halutaan sanoa??

Mulla on ollut jotain tekstipaitoja, ja joskus ne ovat hyvälle kankaalle ja ihonmyötäisenä ihan ok. Tuon Mentalwearin "Lost in Helsinki"-paidan voisin jopa tilata. Se on niin parodinen.

Muutenkin kaikki toreilla ja halpakaupoissa myytävät, tuhansittain painetut mustat ylilevet valuvakankaiset hirvitykset sais lailla kieltää! Heti alkuun esim. kaikki nämä:

TULLAKSEEN VANHAKSI JA VIISAAKSI ON OLTAVA ENSIN NUORI JA HULLU !

NAISET PITÄVÄT HILJAISISTA MIEHISTÄ! (HE LUULEVAT HEIDÄN KUUNTELEVAN)

ON PARASTA PIT KIINNI VANHASTA AVIOMIEHESTÄÄN, UUDEN KOULUTTAMINEN ON NIIN VAIVALLOISTA!

JOS OIS MITÄ JOIS POIS NIIN JOIS POIS ETTEI OIS MITÄ JOIS POIS...

ELÄMÄ ON KALLISTA (mutta hyvin suosittua)

RAHA EI TEE KETÄÄN ONNELLISEKSI! itken silti mielummis MERSUSSA kuin bussissa!

KYLLÄ SKITSOFRENIA AINA YKSINOLEMISEN VOITTAA !

SANO KYLLÄ YDINVOIMALLE! saat jännittävämpiä lapsia.

se nyt vaan on SIISTIÄ olla minä !

BLONDEILLA ON AINA HAUSKEMPAA !

JOS VOIMME LÄHETTÄÄ MIEHEN KUUHUN, MIKSEMME LÄHETÄ HEITÄ KAIKKIA SINNE?

IMU ON KU SEITSEMÄNTOISTA KESÄISELLÄ !

OLEN ISOOKOKOONEN MUTTA HYVÄTAPAANEN!

SAATTAA OLLA ETTEN OLE TÄYDELLINEN, MUTTA ERÄÄT OSANI OVAT ERINOMAISIA !

KERRAN LUULIN OLEVANI VÄÄRÄSSÄ. EREHDYIN!

OLEN ISÄNTÄ TALOSSA! (ja minulla on vaimon lupa sanoa niin)

MAAILMASSA ON KAHDENLAISIA IHMISIÄ: NAISIA JA LAPSIA !

EN OLE LÄSKI SE ON LIHASTA !

100% ELÄKELÄINEN.

HOMMA HANSKASSA JA HANSKAT HUKASSA

PIRTTIHIRMU

KU MEIKKÄ SUUTTU NIIN PAKKI PUUTTUU !

KOTIMAISTA LAATULIHAA !

olen kiltti tyttÖ PAHAT MIELESSÄ

HUMALASSA ANNAN KAIKILLE !

jos haluat sitä HYMYILE !

TUHMASTA PÄÄSTÄ NAUTTII KOKO RUUMIS !

VAATIMATTOMUUS KAUNISTAA VAIN LUUSEREITA !

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Jermu
Kylläpä nuo täydelliset ihmiset jaksavat arvostella meitä hieman heikompi osaisia.
Vai mitenköhän se menikään, en taida olla heikompi osainen kun pystyn ihan täysin hyväksymään sen että ihmiset pitävät päällään mitä tahtovat. Se että joku laittaa lapselleen jonkun ihan idioottimaisen paidan päälle, kertoo aika paljon vanhemmista mutta perintötekijäthän tekevät lapsesta ainakin vähän samanlaisen. Harmi kyllä.
Eli koittakaahan immeiset rauhoittua ja pistäkää päällenne vaikka itse tekemänne paita. jos et osaa tehä niin täältä netistäkin löytyy semmosia sivuja missä voit ite kirjottaa oman tektisi ja ne painaa sen tekstin ja lähettää paidan sulle. maksaa parikymppii...

Joka tapauksessa omat paitani:

Villimies
Juntti
Anna pusu
Maalta ja ylpeä siitä
huomenna on kamalaa
lapsi se on aikuinenkin

Kaikki saatu lahjaksi ja käytän ahkerasti, etenkin tota Juntti paitaa.

Yhteistyössä