olipa mauton paita pikkupojalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
äiskä
Kyllähän noissa tekstipaidoissa on paljon hauskoja, mut osa on kyl sellasia ettei naurata yhtään. eikä kaikki todellakaan sovi lapsille.
itelläni on sellanen paita, jossa lukee : KAUKAA KAUNIS

väsy äippä
Osa tekstipaidoista on ihan hauskoja. Mutta kyllä mä vähän katon mitä lapsilleni päälle laitan. Toi ap:n teksti on musta mauton. Itseasiassa tällä hetkellä lapsilla ei ole tekstipaitoja. Pojan pipossa lukee sälli. Mulla on paidat: avohoidossa ja äiti on vähän väsynyt.

Tekstipipot ja t-paidat on ehkä mauttomia juu, mutta tarvitseeko kaiken tässä elämässä niin helkutin pikkusievää, tyylikästä ja korrektia ollakaan? Ei mun mielestä. Kunhan noita tekstipaitoja ei hautajaisiin tai häihin pue, niin...

Mitään seksiin tai alkoholiin/huumeisiin viittaavaa tekstivaatekappaletta en lapsilleni pukisi, mutta meiltä löytyy/on löytynyt esim. Uhmaiässä-pipo, isosisko-paita, I may not be perfect but at least I'm cute-paita (tytöllä ) ja poitsulla on/oli mm. pikkuveli-paita, Mr. Finland-body, Hiekkalaatikon kingi-pipo ja tänään hänellä on päällä Name It-paita jossa lukee "I didn't want to be a superhero" :xmas: . Yhden paidan selässä lukee Pieni mutta tärkeä :heart:

Mamma osti esikoiselle aikoinaan ihanan froteebodyn tekstillä "If you think I'm cute, you should see my grandma" , sitä käytettiin myös kuopuksella, nykyään se on Baby Bornilla ja se on erittäin cool B)

Mulla on paita tekstillä "Here I am. What are your other 2 wishes?" :whistle:

Ja mieheltä löytyy ainakin Daddy ja Mita sina sanoa-paidat :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Tekstipipot ja t-paidat on ehkä mauttomia juu, mutta tarvitseeko kaiken tässä elämässä niin helkutin pikkusievää, tyylikästä ja korrektia ollakaan? Ei mun mielestä. Kunhan noita tekstipaitoja ei hautajaisiin tai häihin pue, niin...

Mitään seksiin tai alkoholiin/huumeisiin viittaavaa tekstivaatekappaletta en lapsilleni pukisi, mutta meiltä löytyy/on löytynyt esim. Uhmaiässä-pipo, isosisko-paita, I may not be perfect but at least I'm cute-paita (tytöllä ) ja poitsulla on/oli mm. pikkuveli-paita, Mr. Finland-body, Hiekkalaatikon kingi-pipo ja tänään hänellä on päällä Name It-paita jossa lukee "I didn't want to be a superhero" :xmas: . Yhden paidan selässä lukee Pieni mutta tärkeä :heart:

Mamma osti esikoiselle aikoinaan ihanan froteebodyn tekstillä "If you think I'm cute, you should see my grandma" , sitä käytettiin myös kuopuksella, nykyään se on Baby Bornilla ja se on erittäin cool B)

Mulla on paita tekstillä "Here I am. What are your other 2 wishes?" :whistle:

Ja mieheltä löytyy ainakin Daddy ja Mita sina sanoa-paidat :LOL:
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja MEIDÄN ISKÄ EI NOLAA:
[
Täytyy olla itsellään häiriötä päässä jos ajattelee lasta noloksi tai typeräksi jonkun tekstin takia. Nauraisit mieluummin kuin syyllistäisit lasta :(
Enhän mä nyt lasta syyllistä, vaan vanhempaa. Koska useat vanhemmat valitsevat lastensa vaatteet. Muoks. ja tajuuko lapsi, mille nauretaan, jos paidassa lukee "daddy drinks, because I cry".

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
Mun mielestä likalla on hauska paita, siinä lukee "isin tuleva kalakaveri". Olkoot sitten typerää tai junttia, se on sitten meidän ongelma B) :D
Meillä oli myös pojalla tuo kalakaveri paita, ja paita jossa lukee "Mun iskä on terästä"
:D Tulivat pieneksi, nyt löytyy "Pikkuautonasentaja"... :whistle:

Niin ja miehellä on "onko pakko jos ei taho"-paita ja pikkuveljelleni laitoin lahjaksi "Pikkuveli"-paidan (kysessä ei todellakaan oo enää mikään pieni mies... :whistle: )... vähänkö oon juntti :ashamed:

Niin ja meinas unohtua...onhan pojalla vielä Mummun kulta -paitakin :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Joissakin on kyllä tosi typerät tekstit... Pojalla(5v) on sellaset paidat missä lukee MEIKÄ SOTKEE JA ÄISKÄ SIIVOO ja HUOMION KESKIPISTE. :)
Mä voisin ostaa tollasen meidän isännälle.. :xmas:
tää oli hyvä vinkki ku miehel synttärit tulossa :) voisin vaan muotoilla et: meikä sotkee ja vaimo siivoo...

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Joo, kerran näin pienellä tytöllä pipon jossa luki "väärä lääkitys".
Ikää lapsella joku 3v. Ei paljon naurattanu! :ashamed:
Eikös noita tollasilla vastaavilla teksteillä varustettuja t-paitoja ja pipoja ym. myyty joskus tukeakseen mielenterveystyötä tms. eli ihan hyvällä tarkoituksella? Mutta en sitten siihen puutu onko lapsen pää hyvä paikka ottaa kantaa mihinkään asiaan, ihan kuin vain.

Tylyin mitä olen koskaan nähnyt on body missä lukee
"ALL MY DADDY WANTED WAS A BLOWJOB" :x

Isi kävi joku aika sitten ostamassa tulokkaalle 30 euroa maksavan mustan bodyn. Oli pakko kuulemma saada kun tekstinä oli "my dad rocks" . Halpaa!

tilda
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen :D

pipo jäi siis ostamatta :attn:
meinasin isälleni ostaa tuollaisen pipon synttärilahjaksi (on siis talonmies), mutta onneksi aloin vähän syvällisemmin miettimään, eihän se itse olis tajunnut sen merkitystä, mutta voi olla että yläasteen oppilailla sen työpaikalla olisi voinut olla hauskaa:)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Kun mä olin 17 niin äiti toi Espanjasta pitkähihaisen paidan jossa luki,että "If you think I´m a bitch you should see my mother".
Mutsilla on ainaki huumorintajua. :D

Onko sun äidilläs tarpeeksi kielitaitoa tulkkaamaan teksti?
Ja voihan sen niinki ajatella, että äitis mielestä oot bitch, vaikka tosin myöntää olevansa itsekin.

äiskä
Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Naapurin 2v:llä on paidassa teksti "Vitun päivänsäde." Vanhemmista kovin hauskaa, minusta jotenkin, hmm... outoa... :(
No tähän mun huumorintaju ei enää riitä, vaikka tiukkapipoisena en itseäni pidäkään

Yhteistyössä