Mämmäm
ainut tekstipaita meillä on tytön pikkusisko-paita (tytön mummo osti) ja muita ei tule :kieh: aika mauton kyllä toi ap:n näkemä :/
En todellakaan ole. Viittasin hänen sotkemiskykyynsä ja siihen, että olen kotiäiti.Alkuperäinen kirjoittaja Oletko miehesi äiti?:Yök, oletko oikeasti "isännälle" äiskä? Tuplayök (siis isännästä ja äiskästä).Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:Mä voisin ostaa tollasen meidän isännälle.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Joissakin on kyllä tosi typerät tekstit... Pojalla(5v) on sellaset paidat missä lukee MEIKÄ SOTKEE JA ÄISKÄ SIIVOO ja HUOMION KESKIPISTE.
Mutta tuntuu se joitakin suuresti häirittevän mitä muiden paidoissa lukee Että kenellekähän se ongelma on...?Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Pian on mun kotipaikkakunnalla markkinat, pitääpä mennä sinne kattelemaan paitoja ja ostaa joku erittäin ärsyttävä tekstipaita ihan muiden iloksiAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voit ihan itse valitaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No sitten mä olen juntti tai sitten en välitä hevon v*ttujakaan muiden mielipiteistäAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Juntit käyttää "huumori"paitoja.
No, itsehän sinä siinä leimaudut, ei se muita haittaa...
No mä yllytin mieheni tuossa viimekesänä ostamaan itselleen paidan,jossa luki " Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla" ja kuis sitten kävikään....Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Pian on mun kotipaikkakunnalla markkinat, pitääpä mennä sinne kattelemaan paitoja ja ostaa joku erittäin ärsyttävä tekstipaita ihan muiden iloksiAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voit ihan itse valitaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No sitten mä olen juntti tai sitten en välitä hevon v*ttujakaan muiden mielipiteistäAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Juntit käyttää "huumori"paitoja.
No, itsehän sinä siinä leimaudut, ei se muita haittaa...
Ei se nyt ihan niin suuresti häiritse, kuin toivoisit =) Ne vaan on mauttomia, ja mulle tulee aina mieleen Simpsoneiden Cleatus, kun nään jonkun "hassunhauskan" tekstin paidassa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mutta tuntuu se joitakin suuresti häirittevän mitä muiden paidoissa lukee Että kenellekähän se ongelma on...?
Tää olis ihana!Alkuperäinen kirjoittaja mellan:mä meinasin ostaa itelleni paidan, jossa luki mun kans on niin helppo elää, saa olla just niin kun mä sanon
No ap:ta ainakin häirittee ilmeisesti aika paljonkin...Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei se nyt ihan niin suuresti häiritse, kuin toivoisit =) Ne vaan on mauttomia, ja mulle tulee aina mieleen Simpsoneiden Cleatus, kun nään jonkun "hassunhauskan" tekstin paidassa.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mutta tuntuu se joitakin suuresti häirittevän mitä muiden paidoissa lukee Että kenellekähän se ongelma on...?
Selvitätkö tällekin hönölle??Jäi häiritsemään kun en tajuuAlkuperäinen kirjoittaja endie:mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen
pipo jäi siis ostamatta :attn:
Harrastaa anaaliseksiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Selvitätkö tällekin hönölle??Jäi häiritsemään kun en tajuuAlkuperäinen kirjoittaja endie:mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen
pipo jäi siis ostamatta :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mun lapsilla on seuraavia paitoja:
kauhukakara
riiviö
papan apumies
prinsessa
jos komennat niin muutan mummolaan
huudetaanko kilpaa?
pipot:
riiviö
jätkänpätkä
mun oma lemppari t-paita sisältää tekstin: voi ristus notta moon pöhönäs
Antaa häiritä, mitä sitten? Jos joku haluaa pitää paitaa jossa jotain idioottia lukee, niin antaa pitää.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:No ap:ta ainakin häirittee ilmeisesti aika paljonkin...
Asiaa! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:joop joo,eikö se oo tärkeintä että lapsella on vaatteet päällä eikä tartte kylmissään olla..
ja jos ei tekstivaatteet inspaa niin siihen on hyvin yksinkertanen ratkasu:jättää ostamatta..
meitin pojalla on pipo jossa lukee että my dad is stronger than your's ja paidat jossa lukee et pikku-ukko ja handsome just like dad tai jotain sinne päin..
en mäkää lapselleni pukis mitää v.tun päivänsäde tai täystuho tms. vaatetta mut jos jostakusta tuntuu et haluu pukee niin siitä vaan,ei mun päätä pakota..
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Mies ehdotti, että ostetaan pojalle paita jossa lukee "Daddy drinks because I cry" :snotty:
No, joo. Pitää olla aika huumorintajuton ihminen jos ei tuollaista ymmärrä. Vähän iloisempaa mieltä. Se on vain huumoripaita ja minun mielestäni ainakin hauska.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etumuksessa luki
MEIDÄN ISKÄ TEKEE TEIDÄN ÄIDIN LAPSET.
ikää kakaralla jotain 2v.
No ihan pirun typerä teksti. En mä olisi kehdannut sitä pistää pojan päälle. Mutta kyllä mua silti naurattaisi jos se jollain muulla on päällä. Kunhan ei tarvitse omalleen pistää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Mies ehdotti, että ostetaan pojalle paita jossa lukee "Daddy drinks because I cry" :snotty:
No sepäs oliskin hauska teksti
No mua ei naurattais, toihan olis lapsen nolaamista.Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:[
No ihan pirun typerä teksti. En mä olisi kehdannut sitä pistää pojan päälle. Mutta kyllä mua silti naurattaisi jos se jollain muulla on päällä. Kunhan ei tarvitse omalleen pistää :snotty: