olipa mauton paita pikkupojalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko miehesi äiti?:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Joissakin on kyllä tosi typerät tekstit... Pojalla(5v) on sellaset paidat missä lukee MEIKÄ SOTKEE JA ÄISKÄ SIIVOO ja HUOMION KESKIPISTE. :)
Mä voisin ostaa tollasen meidän isännälle.. :xmas:
Yök, oletko oikeasti "isännälle" äiskä? Tuplayök (siis isännästä ja äiskästä).
En todellakaan ole. Viittasin hänen sotkemiskykyynsä ja siihen, että olen kotiäiti.

Yök itelles.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Juntit käyttää "huumori"paitoja.
No sitten mä olen juntti tai sitten en välitä hevon v*ttujakaan muiden mielipiteistä :whistle: :LOL:
Voit ihan itse valita :D
Pian on mun kotipaikkakunnalla markkinat, pitääpä mennä sinne kattelemaan paitoja ja ostaa joku erittäin ärsyttävä tekstipaita ihan muiden iloksi :LOL: :D

No, itsehän sinä siinä leimaudut, ei se muita haittaa...
Mutta tuntuu se joitakin suuresti häirittevän mitä muiden paidoissa lukee :whistle: Että kenellekähän se ongelma on...? :whistle:

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Juntit käyttää "huumori"paitoja.
No sitten mä olen juntti tai sitten en välitä hevon v*ttujakaan muiden mielipiteistä :whistle: :LOL:
Voit ihan itse valita :D
Pian on mun kotipaikkakunnalla markkinat, pitääpä mennä sinne kattelemaan paitoja ja ostaa joku erittäin ärsyttävä tekstipaita ihan muiden iloksi :LOL: :D

No, itsehän sinä siinä leimaudut, ei se muita haittaa...
No mä yllytin mieheni tuossa viimekesänä ostamaan itselleen paidan,jossa luki " Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla" ja kuis sitten kävikään....

Mutta tuntuu se joitakin suuresti häirittevän mitä muiden paidoissa lukee :whistle: Että kenellekähän se ongelma on...? :whistle:
Ei se nyt ihan niin suuresti häiritse, kuin toivoisit =) Ne vaan on mauttomia, ja mulle tulee aina mieleen Simpsoneiden Cleatus, kun nään jonkun "hassunhauskan" tekstin paidassa.
No ap:ta ainakin häirittee ilmeisesti aika paljonkin... :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen :D

pipo jäi siis ostamatta :attn:
Selvitätkö tällekin hönölle??Jäi häiritsemään kun en tajuu :)

hohhoijaa
Minä inhoan yli kaiken noita teksipaitoja. On niin junttia kun vain voi olla!!
Oma poika on saanut lahjaksi 3v täyttäessään veli- ja pikku isäntä-paidat, kertaakaan ei ole päällä pidetty, eikä pidetä.. Eikä onneksi tarvitse.
Tuo ap:n huomaama teksti vasta olikin mauton. Mutta niitä näkee! Paljon!!

joop joo,eikö se oo tärkeintä että lapsella on vaatteet päällä eikä tartte kylmissään olla..
ja jos ei tekstivaatteet inspaa niin siihen on hyvin yksinkertanen ratkasu:jättää ostamatta..

meitin pojalla on pipo jossa lukee että my dad is stronger than your's ja paidat jossa lukee et pikku-ukko ja handsome just like dad tai jotain sinne päin..
en mäkää lapselleni pukis mitää v.tun päivänsäde tai täystuho tms. vaatetta mut jos jostakusta tuntuu et haluu pukee niin siitä vaan,ei mun päätä pakota..

Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen :D

pipo jäi siis ostamatta :attn:
Selvitätkö tällekin hönölle??Jäi häiritsemään kun en tajuu :)
Harrastaa anaaliseksiä.

ulli
voi itku. ei tähän muuta voi sanoa.
mautonta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mun lapsilla on seuraavia paitoja:
kauhukakara
riiviö
papan apumies
prinsessa
jos komennat niin muutan mummolaan
huudetaanko kilpaa?

pipot:
riiviö
jätkänpätkä

mun oma lemppari t-paita sisältää tekstin: voi ristus notta moon pöhönäs

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
joop joo,eikö se oo tärkeintä että lapsella on vaatteet päällä eikä tartte kylmissään olla..
ja jos ei tekstivaatteet inspaa niin siihen on hyvin yksinkertanen ratkasu:jättää ostamatta..

meitin pojalla on pipo jossa lukee että my dad is stronger than your's ja paidat jossa lukee et pikku-ukko ja handsome just like dad tai jotain sinne päin..
en mäkää lapselleni pukis mitää v.tun päivänsäde tai täystuho tms. vaatetta mut jos jostakusta tuntuu et haluu pukee niin siitä vaan,ei mun päätä pakota..
Asiaa! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Mies ehdotti, että ostetaan pojalle paita jossa lukee "Daddy drinks because I cry" :snotty:

No sepäs oliskin hauska teksti :eek:
:D No ihan pirun typerä teksti. En mä olisi kehdannut sitä pistää pojan päälle. :LOL: Mutta kyllä mua silti naurattaisi jos se jollain muulla on päällä. :D Kunhan ei tarvitse omalleen pistää :snotty:

no meillä on kaikilla tosi monta paitaa...
tytöllä päivänsäde,meikä tyttö tulee... ja takapuolella teksti ja menee,älä komenna tai muutan mummolaan,prinsessa ym.. ja pipossa lellipentu
miehellä..vittuile vaan saunan takana on tilaa,jumala loi vain muutaman täydellisen pään,loput se peitti hiuksilla ym...
mulla: otetaanx yhet näkäräiset,NAAPURINI VAINOAVAT MINUA,äiti on vähän väsynyt,

ja todella paljon muitakin =)
meillä ainakin hamsterissa tekstipaidat oli jossakin vaiheessa n.4ekpl

Yhteistyössä