olipa mauton paita pikkupojalla

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
?!?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta on typeriä kaikki lasten teksti pipot ja paidat yleensä. kauhukakara, uhmaiässä jne. heheheh joo ompa vitsikkäitä.
Meillä ainakin löytyy sekä uhmaiässä että känkkäränkkä ja kun sattuu vielä pitämään paikkansa, niin on aika hauskaa... ;)
Mutta toi ap:n teksti ei...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen :D

pipo jäi siis ostamatta :attn:
meidän pojalla on kyseinen pipo :)
joku mutsi tuli kerran kitiseen että ostaisi ehkä itelleen sellaisen muttei lapselle... mitä väliä kunhan lapsella ei oo kylmä?

Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
eihän kakara nyt niin kauhea nimi ole. meillä joskus jopa hellittely lällyttelyssä tulee sanottua, että voi äidin pientä kakaraa
Mun mielestä se on taas tyyliin "omat lapset ja naapurin kakarat" :whistle: Ruma sana tuo kakara.
Riippuu murteesta. Esimerkiksi satakunnassa on just näin, ku Scarlett sanoi, mut ei kaikkialla.

ei ne miun mielestäni ole mauttomia...en tosin ole maistanut :whistle:

meidän pojalla on pipot umpiluupää ja jätkänpätkä ja t-paidassa teksti: pikkuauton asentaja

likalla on paita tekstillä: äidin pikku apulainen.

ja lisää tulee kunhan löydän.

mut juu, on tosiaan niitä ala-arvoisiakin tekstejä paidassa, mitä nyt en lapselle pukisi. täytyy myöntää :/

Greippi
Minustakin nuo tekstipaidat ovat mauttomia, varsinkin sellaisilla, jotka eivät ole niitä itse valinneet. Anoppi osti pojalle kokoa 80 olevan t-paidan, jossa luki riiviö. Oli hänestä jotenkin hauska, minusta ei ollenkaan. Ei tulisi mieleenkään leimata 1-vuotiasta riiviöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mun mies meinas ostaa kerran itelleen pipon jossa oli tekstinä "b-rapun talonmies". ONNEKS mä olin mukana selventämässä hönölle tekstin syvemmän merkityksen :D

pipo jäi siis ostamatta :attn:
meidän pojalla on kyseinen pipo :)
joku mutsi tuli kerran kitiseen että ostaisi ehkä itelleen sellaisen muttei lapselle... mitä väliä kunhan lapsella ei oo kylmä?
Minä ostin miehelle sellaisen t-paidan...sattuneesta syystä :whistle:

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
mä kans yleensä inhoon noita tekstipaitoja mutta tällänen oli pakko saada kun näin:
raha ei tee ketään onnelliseksi, mutta silti itken enemmin MERSUSSA kuin bussissa.
Tää on ihana ;)
yleensä ne teksti paidat on typeriä lapsilla(eri asia joku mummon mussu tms ) mut tyyliin näitä v*tun päivänsäde yms ns aikuisten suuhun sopivalla tekstillä varustettuja...
eräässäkin eskassa pojalla oli pipo päässä jossa luki:akat ei mua määrää..

ja valitettavasti käytöskin oli sen mukaista(nenä pystyssä ku maailman omistaja)...

mitä tulee tohon mersu tekstiin..se on hauska..meidän porukoilla on semmoset paidat..ja ylläri niillä on mersu :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Juntit käyttää "huumori"paitoja.
No sitten mä olen juntti tai sitten en välitä hevon v*ttujakaan muiden mielipiteistä :whistle: :LOL:
Voit ihan itse valita :D
Pian on mun kotipaikkakunnalla markkinat, pitääpä mennä sinne kattelemaan paitoja ja ostaa joku erittäin ärsyttävä tekstipaita ihan muiden iloksi :LOL: :D

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
mä kans yleensä inhoon noita tekstipaitoja mutta tällänen oli pakko saada kun näin:
raha ei tee ketään onnelliseksi, mutta silti itken enemmin MERSUSSA kuin bussissa.
Tää on ihana ;)
yleensä ne teksti paidat on typeriä lapsilla(eri asia joku mummon mussu tms ) mut tyyliin näitä v*tun päivänsäde yms ns aikuisten suuhun sopivalla tekstillä varustettuja...
eräässäkin eskassa pojalla oli pipo päässä jossa luki:akat ei mua määrää..

ja valitettavasti käytöskin oli sen mukaista(nenä pystyssä ku maailman omistaja)...

mitä tulee tohon mersu tekstiin..se on hauska..meidän porukoilla on semmoset paidat..ja ylläri niillä on mersu :LOL:
siks mäkin sen ostin, pihalla kun lojuu mun mersu. :LOL:

Greippi
Juntit käyttää "huumori"paitoja.
No sitten mä olen juntti tai sitten en välitä hevon v*ttujakaan muiden mielipiteistä :whistle: :LOL:
Voit ihan itse valita :D
Pian on mun kotipaikkakunnalla markkinat, pitääpä mennä sinne kattelemaan paitoja ja ostaa joku erittäin ärsyttävä tekstipaita ihan muiden iloksi :LOL: :D

No, itsehän sinä siinä leimaudut, ei se muita haittaa...

Oletko miehesi äiti?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Joissakin on kyllä tosi typerät tekstit... Pojalla(5v) on sellaset paidat missä lukee MEIKÄ SOTKEE JA ÄISKÄ SIIVOO ja HUOMION KESKIPISTE. :)
Mä voisin ostaa tollasen meidän isännälle.. :xmas:
Yök, oletko oikeasti "isännälle" äiskä? Tuplayök (siis isännästä ja äiskästä).

Finttu
Mun hieman tanakka kaveri osti itselleen semmosen paidan, missä luki "pystyraita hoikentaa" sit siinä oli yksi viiva keskellä mahaa.

Pystyraita hoikentaa
| <- Niinku näin

Musta se oli hauska.

Yhteistyössä