K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Google lens kääntää
Kiitos! Siinä konekäännös:

Jos se ei ole enää

Siitä on jo 9 päivää. Et ole vielä palannut. Odotan vielä vähän. Ehkä kuukausi, ehkä kaksi. Joten avaat oven ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kuiskalla toisilleen, rakastaa ja pilata toisiamme ja nauraa lämmittäen toistensa jalkoja.

Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä.

Siitä on jo kuukausi, etkä ole vieläkään siellä nukun enemmän tai vähemmän huonosti, etten nukahda kun avaat oven, ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, ja nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kertoa toisillemme, että rakastamme toisiamme ja nauraa toisillemme ja lämmitellä toistensa jalkoja.

Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät.

Vuosi on kulunut.

Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät. Tiedän, että teet.

vierailija
Kiitos! Siinä konekäännös:

Jos se ei ole enää

Siitä on jo 9 päivää. Et ole vielä palannut. Odotan vielä vähän. Ehkä kuukausi, ehkä kaksi. Joten avaat oven ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kuiskalla toisilleen, rakastaa ja pilata toisiamme ja nauraa lämmittäen toistensa jalkoja.

Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä.

Siitä on jo kuukausi, etkä ole vieläkään siellä nukun enemmän tai vähemmän huonosti, etten nukahda kun avaat oven, ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, ja nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kertoa toisillemme, että rakastamme toisiamme ja nauraa toisillemme ja lämmitellä toistensa jalkoja.

Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät.

Vuosi on kulunut.

Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät. Tiedän, että teet.
Kannattaa kääntää serbiasta englantiin, tulee paljon parempi käännös.

vierailija
Eikö Bele Sanjekin liittynyt johonkin Joksujen tuttuun?
Tätä en oo kuullutkaan :D Itse asiassa mä luulen että joka levystä kerrotaan aina kuinka todellisia ja omakohtaisia tarinoita ne on. Ja saattaa ne sillä hetkellä siltä tuntuakin, mutta sit jo seuraavan levyn kohdalla on saatu vähän etäisyyttä ja huomataan että ne edelliset olikin vähän enemmän keksittyjä. Tää siis ihan yleisesti eikä vain joksujen kohdalla.

vierailija
No tuskin tuosta poistelusta on mistään suuremmasta jutusta kiinni. Varmaan vähän siivoillut ja miettinyt mitä kohokohdissa haluaa säilyttää. Joksut on kuitenkin sen verran tuntematon bändi ja muut valokuvattavat taitavat olla paljon tunnetumpia, joten ei sinänsä mitään järkeä niitä ole pitää kohokohdissa, vaikka ystäviä olisikin. Damonin insta on varmaan myöskin hänen työinstansa ja portfolionsa ja kun kohokohdissa on tunnettuja julkkiksia, jotka on ollut valokuvattavana niin se tuo lisää kiinnostusta.
Sen joksukansion tietyllä tavalla ymmärränkin mutta se julkkiskansiokin lähti. nyt on selkeästi oikeastaan vain mainoskuvauksia kohokohdissa

vierailija
Veikkaan et haluaa profiilistaan enemmän käyntikortin mainoskuvauksia varten. Ihan ymmärrettävää kun niistä saa elantonsa. Ehkä jossain vaiheessa tulee erillinen profiili henkilökuville.
En ihan tähän usko kun sillä on heti tosi henkilökohtaista settiä siinä varsinaisessa feedissä, ja sieltä ei ole poistunut kai yhtään mitään. Voihan sillä olla ihan vaan uudet tuulet ja ne kohokohdat ei tunnu enää ajankohtaisilta siinä. Toki sillä voi olla raastava välirikkokin mutta en tiedä oisko se niitä kaikkia muita hienoja kuvia poistanut sieltä sen takia, kun kohokodista voi poistaa ihan vaan ne ikävät tyypit.

vierailija
Se radio Suomen toiveiden yö on muuten nytkin menossa vielä noin tunnin ajan, jos joku haluaa toivoa Stephanieta. Tekstarilla, whatsapin ja sähköpostin kautta voi toivoa biisejä. Verkkosivulta löytyy ohjeet.😊

vierailija
En ihan tähän usko kun sillä on heti tosi henkilökohtaista settiä siinä varsinaisessa feedissä, ja sieltä ei ole poistunut kai yhtään mitään. Voihan sillä olla ihan vaan uudet tuulet ja ne kohokohdat ei tunnu enää ajankohtaisilta siinä. Toki sillä voi olla raastava välirikkokin mutta en tiedä oisko se niitä kaikkia muita hienoja kuvia poistanut sieltä sen takia, kun kohokodista voi poistaa ihan vaan ne ikävät tyypit.
Mihinkään raastavaan välirikkoon en oikein usko, kun yhä kaikki seuraavat toisiaan. Tosin onhan se aika erikoista, että viikon reissulla Lontoossa Bojanilla ei ollut yhtään hetkeä aikaa nähdä Damonia. Vai oliko tämä edes Lontoossa silloin?

vierailija
Mä ehdotin silloin jossain, oliko Vauvalla, että ois ollut ihanaa, jos se biisi ois ollut Bojanin kaa. Nyt huvittaa kun osa silloin ajatusta vastaan kitisseistä joutuu myöntämään, ettei fiittaus ylipäätään kyseisellä biisillä olisikaan Kärtsästä mikään kusinen idea.

Toki tuossa kysyjä pyysi nimeämään (jonkun jo tehdyn?) biisin, johon ois voinut haluta feattajan, mutta K sanoi silti juuri Autiomaan.
Vastasit itse, kysyttiin noin. Ja voisko olla vaikka ihan siksi, että muihin biiseihin voisi olla vielä hankalampi ajatella jotain fiittiä. Tosin S/M kai piti olla Sexmanen kanssa, mutta ei kai sit voinut siitä sanoa mitään, koska siitä tuli kuitenkin oma biisi. Ruoskassa oli jo Erika ja ICIPissä Tommy. Miten Bojanin olis tuohon biisiin voiinut istuttaa? Se on suomenkielinen biisi ja muutenkin aika kaukaa haettu ajatus. Että olisi saatu shippibiisi. Huon.

vierailija
Vastasit itse, kysyttiin noin. Ja voisko olla vaikka ihan siksi, että muihin biiseihin voisi olla vielä hankalampi ajatella jotain fiittiä. Tosin S/M kai piti olla Sexmanen kanssa, mutta ei kai sit voinut siitä sanoa mitään, koska siitä tuli kuitenkin oma biisi. Ruoskassa oli jo Erika ja ICIPissä Tommy. Miten Bojanin olis tuohon biisiin voiinut istuttaa? Se on suomenkielinen biisi ja muutenkin aika kaukaa haettu ajatus. Että olisi saatu shippibiisi. Huon.
Ja ihana, et tuli heti Behm mieleen. Ois niin kaunis biisi tiedossa, jos tällainen ois tulossa, toki se vaatisi vähän Autiomaa-tyyppistä melodiaa. Mutta uskon ja toivon, että jossain vaiheessa saadaan tämä❤

vierailija
Voihan toi snipped biisi kertoa jostain muustakin joksusta, vaikka B olisi sen kirjoittanut. Ei kai joka ikinen tarina välttämättä ole juuri hänen omansa? Matkamuistoalbumi B:n rakkauselämään...
Niin, jännä kuulla mitä kertovat siitä myöhemmin. Toivottavasti haastattelijat kysyy hyviä
Ja monipuolisia kysymyksiä. Sen verranhan ovat kertoneet ettei Kris ensin ymmärtänyt mitä Bojan halusi biisillä sanoa. Ymmärsi vasta kun biisi oli valmis ja se kosketti häntä.

vierailija
Mihinkään raastavaan välirikkoon en oikein usko, kun yhä kaikki seuraavat toisiaan. Tosin onhan se aika erikoista, että viikon reissulla Lontoossa Bojanilla ei ollut yhtään hetkeä aikaa nähdä Damonia. Vai oliko tämä edes Lontoossa silloin?
Eipä sen välirikon toisaalta tartte olla edes raastava jos ei toista halua tavata. Siihen voi riittää ihan joku sellainen juttu että toinen osapuoli on sanonut jotain vähän loukkaavaa tai jättänyt väärässä tilanteessa jonkun tunnetilan huomiotta tms ja siitä sit tulee olo että eipä oikein kiinnosta nähdä. Ei ne niin pitkältä ajalta ole kuitenkaan ystäviä että olisi ehtinyt syntyä jotain "velvollisuutta" ottaa yhteyttä kun sinne menee. Ehkä se aavistuksen voi mietityttää mutta bojanilla on siellä kuitenkin muitakin tuttuja ja se meni sinne ihan oman kaverinsa kanssa, joten tavallaan mitään "selitettävää" ei ole.

Yhteistyössä