vierailija
Kiitos! Siinä konekäännös:Google lens kääntää
Jos se ei ole enää
Siitä on jo 9 päivää. Et ole vielä palannut. Odotan vielä vähän. Ehkä kuukausi, ehkä kaksi. Joten avaat oven ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kuiskalla toisilleen, rakastaa ja pilata toisiamme ja nauraa lämmittäen toistensa jalkoja.
Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä.
Siitä on jo kuukausi, etkä ole vieläkään siellä nukun enemmän tai vähemmän huonosti, etten nukahda kun avaat oven, ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, ja nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kertoa toisillemme, että rakastamme toisiamme ja nauraa toisillemme ja lämmitellä toistensa jalkoja.
Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät.
Vuosi on kulunut.
Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät. Tiedän, että teet.