V
vierailija
Vieras
Stephaniehan on vielä levyn dance-osastolla. Itkuvirret alkaa vasta sen jälkeen.Stephanien kirjoitettuaan ilmeisesti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Stephaniehan on vielä levyn dance-osastolla. Itkuvirret alkaa vasta sen jälkeen.Stephanien kirjoitettuaan ilmeisesti?
Joku raportoi siihen silloin jo perään heti, ettei ne ole siellä instassa enää.Oho, kyllä ne siellä vielä muutama päivä sitten oli, täällähän joku vielä neuvoi mistä ne löytää. Mut sen profiilista näyttäisi kadonneen myös muita juttuja joten oisko vaan joku siivous meneillään ja haluaa fokusoida jotain tiettyä.
Jossakin kuvassa oli maininta että olisi setä mutta mitään varmempaa en osaa sanoa.Oliko Luogi H:n veli?
Musta sillä on ollut todella pitkään ne tietyt kohokohdat, siis jo ennen ku joksuja oli siellä ollenkaan. Siinä chapters kansion vieressä oli se toinen jossa oli joitakin ja bojanin kuvia myös mutta en saa nyt mieleen millä nimellä se oli. Siellä oli paljon eri kuvattavia ja tosi vanhojakin kuvia, monen vuoden takaa, eli ei se ihan jatkuvasti kyllä niitä poistele. Nyt on ollut suursiivous selvästi.Kyllä Damon vaikuttaa ainakin välillä muokkailevan tuota instaansa.
Ööö, ne sanat sopii ihan muihinkin häneen, ei itsellä tule tälläinen mieleen, eikä monella muullakaan varmaan.Ja muuten vaan B kirjoittelee S:ään sopivia rakkauslauluja? Jos tuossa oiskin vaan joku noista asioista, niin vois olla vaan ystävyyttä. Mut kun katsoo kokonaiskuvaa, niin kyllä siitä piirtyy erilainen kuva. Toki se mitä oli ilmeisesti loppui jo.
Toivon mukaan ei riudukaan. Mut ei se silti tarkoita että mitään ei ole voinut heidän välillään olla, vaikka oliskin päässyt asiasta yli.Ei näytä B kummemmin riutuvan, enää ainakaan.
Luuletko tosiaan, että jollakulla täällä kiinnostaa sun mielipide? Voin kertoa, ettei vois vähempää kiinnostaa ketään nuo horinat. Ei noista sun kirjotuksista saa edes selvää.Ööö, ne sanat sopii ihan muihinkin häneen, ei itsellä tule tälläinen mieleen, eikä monella muullakaan varmaan.
Google lens kääntääLöytyykö tuon uuden kappaleen sanoja mistään käännettynä englanniksi? Ei anna tuosta kuvasta kopioida tekstiä, jotta pystyisi kokeilemaan itse.
Instanavigation ei kyllä kerro mistään suursiivouksesta. Se väittää että yhden postauksen/median verran on ollut liikettä viimeisen kuukauden aikana. Tiedä sitten onko se 100% luotettava koskien niitä kohokohtia.Musta sillä on ollut todella pitkään ne tietyt kohokohdat, siis jo ennen ku joksuja oli siellä ollenkaan. Siinä chapters kansion vieressä oli se toinen jossa oli joitakin ja bojanin kuvia myös mutta en saa nyt mieleen millä nimellä se oli. Siellä oli paljon eri kuvattavia ja tosi vanhojakin kuvia, monen vuoden takaa, eli ei se ihan jatkuvasti kyllä niitä poistele. Nyt on ollut suursiivous selvästi.
Keneen ne sopii yhtä hyvin?Ööö, ne sanat sopii ihan muihinkin häneen, ei itsellä tule tälläinen mieleen, eikä monella muullakaan varmaan.
No kiitos tästäkin vaikka olin tämän jo joskus nähnyt. Kiitos myös sille joka laittoi aiemmin sen jonkun Kalle eläinten ystävän. Se mestariteos oli jäänyt näkemättä.Tässä teille pieruhuumorin ystäville Käärijä coveria.
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.m.youtube.com
Ei ne mun mielestä sovi samalla tavalla keneenkään muuhun, ketä B:n seurassa on viime aikoina nähty.Ööö, ne sanat sopii ihan muihinkin häneen, ei itsellä tule tälläinen mieleen, eikä monella muullakaan varmaan.
Just ajattelin tulla kysymään samaa!Löytyykö tuon uuden kappaleen sanoja mistään käännettynä englanniksi? Ei anna tuosta kuvasta kopioida tekstiä, jotta pystyisi kokeilemaan itse.
Kyllä Damon vaikuttaa ainakin välillä muokkailevan tuota instaansa.
Mä en tajua miksi se edes haluaa bn ja kn yhteen, ku se ei edes itse tykkää ksta. No sekopää mikä sekopää.Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen Bojan ja Sadie ovat ystäviä ja kollegoita Bojan on rakastunut Jereen
T. ENNUSTAJAN JUMIIN JÄÄNYT KRISTALLIPALLO
Ei se bojan ennenkään ole niitä kertonut. Ja silti esim se aiemmin mainittu ne bi smel kertoi jostain tietystä henkilöstä. Ekalta albumilta sillä oli vain yhteen biisiin mielessä tietty tyyppi mutta demonilla kaikissa paitsi tokiossa oli jonkinlainen tosipohja taustalla.Keneen ne sopii yhtä hyvin?
Sekoitat nyt Aitoon varmaankin?Mä en tajua miksi se edes haluaa bn ja kn yhteen, ku se ei edes itse tykkää ksta. No sekopää mikä sekopää.
Eikö Bele Sanjekin liittynyt johonkin Joksujen tuttuun?Ei se bojan ennenkään ole niitä kertonut. Ja silti esim se aiemmin mainittu ne bi smel kertoi jostain tietystä henkilöstä. Ekalta albumilta sillä oli vain yhteen biisiin mielessä tietty tyyppi mutta demonilla kaikissa paitsi tokiossa oli jonkinlainen tosipohja taustalla.
Kiitos! Siinä konekäännös:Google lens kääntää
Jossakin kuvassa oli maininta että olisi setä mutta mitään varmempaa en osaa sanoa.
Kannattaa kääntää serbiasta englantiin, tulee paljon parempi käännös.Kiitos! Siinä konekäännös:
Jos se ei ole enää
Siitä on jo 9 päivää. Et ole vielä palannut. Odotan vielä vähän. Ehkä kuukausi, ehkä kaksi. Joten avaat oven ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kuiskalla toisilleen, rakastaa ja pilata toisiamme ja nauraa lämmittäen toistensa jalkoja.
Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä.
Siitä on jo kuukausi, etkä ole vieläkään siellä nukun enemmän tai vähemmän huonosti, etten nukahda kun avaat oven, ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja kysyä klassisesti, kuinka päiväsi oli, ja nauraa kaikille pienille tarinoille. Mitä meillä on lounaalla, onko meillä suunnitelmia, lähteekö hän ulos tänä iltana vai etsimmekö asuntoa? Halata ja suudella ja halata ja suudella, kertoa toisillemme, että rakastamme toisiamme ja nauraa toisillemme ja lämmitellä toistensa jalkoja.
Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät.
Vuosi on kulunut.
Jos sitä ei enää ole, rakkaus on tavallisin valhe. Jos sitä ei enää tapahdu, jos jätät minut edes katsomatta minuun ja antamatta minulle syytä. En ole siellä, tiedän, että sinä tiedät. Tiedän, että teet.
Tätä en oo kuullutkaanEikö Bele Sanjekin liittynyt johonkin Joksujen tuttuun?