vierailija
Snipetin perusteella tuomitset koko biisin vaiKarsee... mihin on kadonnut Bojanin taito tehdä biisejä? Vai onko vika nyt siinä kun ne yrittää kaikki soheltaa yhdessä?
Snipetin perusteella tuomitset koko biisin vaiKarsee... mihin on kadonnut Bojanin taito tehdä biisejä? Vai onko vika nyt siinä kun ne yrittää kaikki soheltaa yhdessä?
Just näin! Ite kommentoin kesällä siihen "Bojan on off" -keikkaraporttiin ja meteli nousi. Eipä siis paljon huvita kyseisen nimimerkin moderoimaan ketjuun kirjoitella.Tai ehkä on kirjoittellut ihan asiallisesti jo aiemmin vauvalle/puutarhaan ja silti saanut hyökkäyksen osakseen kommenteista eikä halua enää kokea sellaista. Vaihtoehtoja on muitakin kuin se ettei osaa asiallisesti keskustella ja mihin nyt useampaa kertaan on vedottu.
Tai siitä Kaunareiden hahmosta.Stephanie on Monacon prinsessa, B tykkää vähän vanhemmista.
Mä luulin ensin, että Härtsä on kakalla.Tää sopii niin täydellisesti tälle kanavalle, kiitos
Härtsä kakallaMulla ei auennut tuo tumppulinkki, voisko joku tiivistää mistä niissä sanoissa puhutaan?
Mielenkiinnolla ootan millanen Lips ja mesto duhov on. Nekin oli surumielisiä/itkubiisejä 🥹Huh, muhun iski kyllä ihan satasella. Se grlimo i ljubimo kohta on ihan tappoa ja pelkään pahoin että mitä pidemmälle kappale kulkee, sitä suuremmaksi se epätoivo siinä kasvaa.
Jätetty odottaa ensin päiviä, sitten kuukausia että kyllä se vielä tulee takaisin ja sit tehdään kaikkea tavallista ja ihanaa. Mutta eihän se tule.Mulla ei auennut tuo tumppulinkki, voisko joku tiivistää mistä niissä sanoissa puhutaan?
Ai niin se mesto duhov menee tuohon kategoriaan myös. Vähän kiinnostelee se papapapapapapapa siinäMielenkiinnolla ootan millanen Lips ja mesto duhov on. Nekin oli surumielisiä/itkubiisejä 🥹
Jätetty odottaa ensin päiviä, sitten kuukausia että kyllä se vielä tulee takaisin ja sit tehdään kaikkea tavallista ja ihanaa. Mutta eihän se tule.
Pystyykö tätä kuulemaan jo jostain muualta?Snippet tullut sähköpostiin! Voittaja oli ako toga viśe neće biti ja snipetin perusteella kaunis ja ihana biisi tulossa
2Pystyykö tätä kuulemaan jo jostain muualta?
Prööt prööt ja tilulilulaaHärtsä kakalla
Nuo sanathan ovat sitten arvauksia. Eivät välttämättä kaikki ole oikeen, kun ei olla koko biisi kuultuOnko nuo yhdet kohdat, siis tälläisellä merkityt _ , sanoja joita ei haluta vielä paljastaa? Jos on niin ne kiinnostaa kyllä eniten.
Missä on sanat?Onko nuo yhdet kohdat, siis tälläisellä merkityt _ , sanoja joita ei haluta vielä paljastaa? Jos on niin ne kiinnostaa kyllä eniten.
Ihmetyttääkö sua se, että Bojan on tutustunut myös Jeren perheeseen? Sieltä on ihan kuvamateriaaliakin, mitä Sadien perheen kohtaamisesta ei ole.En ole tuo, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Mun mielestä ovat kaiketi nähneet ainakin paljon vaivaa tavatakseen puolin ja toisin. Lisäksi mua ihmetyttää, että Bojan on ilmeisesti tutustunut Sadien perheeseen. Itse olen olettanut, että silloin ei olla ihan kevyellä mielellä liikkeellä. Mun mielessä yksi vaihtoehto on, että pitävät nyt tuumaustaukoa ja Bojan lentää USA aan seuraavalla lomajaksolla, kun on runsaasti aikaa. Eikös tämä olisi ihan mahdollinen vaihtoehto?
Onko tää se H:n ja B:n yhteisbiisi?Prööt prööt ja tilulilulaa
Meinas tulla ihan perhedraama, kun Bojan yöllä törkkäs pappa Pöyhösen alas sängystä ja tunki mamma Pöyhösen viereen nukkumaan. Sellanen lumpustelija se Slovenian pikku hurmuri on.Ihmetyttääkö sua se, että Bojan on tutustunut myös Jeren perheeseen? Sieltä on ihan kuvamateriaaliakin, mitä Sadien perheen kohtaamisesta ei ole.
Tässä teille pieruhuumorin ystäville Käärijä coveria.Onko tää se H:n ja B:n yhteisbiisi?
Jos tarkoitat sitä tumpun linkin sanoituskuvaa niin ne on ihan vaan fanin arvaukset, jotka on kyllä melko oikeaan osuneet (en tod osaa serbiaa mutta kuuntelemalla päättelen että samala tavalla menee ). Ei siis ole mitään paljastamatta kun ei ne ole varsinaiset lyriikat.Onko nuo yhdet kohdat, siis tälläisellä merkityt _ , sanoja joita ei haluta vielä paljastaa? Jos on niin ne kiinnostaa kyllä eniten.
Koko JO on tutustunut jn perheeseen. Näkivät jo viisuissa, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Sadien perheeseen on tutustunut vain Bojan. Ja Sadie on varmaan Sloveniassa esitelty Bn perheelle.Ihmetyttääkö sua se, että Bojan on tutustunut myös Jeren perheeseen? Sieltä on ihan kuvamateriaaliakin, mitä Sadien perheen kohtaamisesta ei ole.
Oih, eikös Nace maininnut ton lipsin suosikikseen? Ja kris puhui livessä siitä wembury mewsistä mikä kaiketi on toi mesto duhov, mutta se tais myöhemmin vaihtaa suosikin tähän ako togaanMielenkiinnolla ootan millanen Lips ja mesto duhov on. Nekin oli surumielisiä/itkubiisejä 🥹