K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai ehkä on kirjoittellut ihan asiallisesti jo aiemmin vauvalle/puutarhaan ja silti saanut hyökkäyksen osakseen kommenteista eikä halua enää kokea sellaista. Vaihtoehtoja on muitakin kuin se ettei osaa asiallisesti keskustella ja mihin nyt useampaa kertaan on vedottu.
Just näin! Ite kommentoin kesällä siihen "Bojan on off" -keikkaraporttiin ja meteli nousi. Eipä siis paljon huvita kyseisen nimimerkin moderoimaan ketjuun kirjoitella.

vierailija
En ole tuo, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Mun mielestä ovat kaiketi nähneet ainakin paljon vaivaa tavatakseen puolin ja toisin. Lisäksi mua ihmetyttää, että Bojan on ilmeisesti tutustunut Sadien perheeseen. Itse olen olettanut, että silloin ei olla ihan kevyellä mielellä liikkeellä. Mun mielessä yksi vaihtoehto on, että pitävät nyt tuumaustaukoa ja Bojan lentää USA aan seuraavalla lomajaksolla, kun on runsaasti aikaa. Eikös tämä olisi ihan mahdollinen vaihtoehto?
Ihmetyttääkö sua se, että Bojan on tutustunut myös Jeren perheeseen? Sieltä on ihan kuvamateriaaliakin, mitä Sadien perheen kohtaamisesta ei ole.

vierailija
Onko nuo yhdet kohdat, siis tälläisellä merkityt _ , sanoja joita ei haluta vielä paljastaa? Jos on niin ne kiinnostaa kyllä eniten.
Jos tarkoitat sitä tumpun linkin sanoituskuvaa niin ne on ihan vaan fanin arvaukset, jotka on kyllä melko oikeaan osuneet (en tod osaa serbiaa mutta kuuntelemalla päättelen että samala tavalla menee :D). Ei siis ole mitään paljastamatta kun ei ne ole varsinaiset lyriikat.

vierailija
Ihmetyttääkö sua se, että Bojan on tutustunut myös Jeren perheeseen? Sieltä on ihan kuvamateriaaliakin, mitä Sadien perheen kohtaamisesta ei ole.
Koko JO on tutustunut jn perheeseen. Näkivät jo viisuissa, ei siinä mitään ihmeellistä ole. Sadien perheeseen on tutustunut vain Bojan. Ja Sadie on varmaan Sloveniassa esitelty Bn perheelle.

Yhteistyössä