Itkusta ei nyt tule loppua

• Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Syvin osanottoni. Ite äsken menetin parhaimman ystävän. :hug: Kaikkea hyvää sulle. :flower:
:hug: :hug: Kaikkea hyvää sinullekin :hug: Mä "juutuubetan" kaikkia mun ja ystäväni menneisyydern biisejä. Yksi kerrallaan ystäväni täältä lähtevät. Miksei ole jo mun vuoro? En halua olla viimeinen, joka tänne jää :(

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mie kysyn iteltäni samaa. Miks mie vielä täällä saatana vieköön tallustan vaikkei ois ees väliksi. Mutta kai meillä on jottain ´mitä meijän häätyy vielä tehä ennen ku voijaan mennä.... Vaan ku tämä elämä jo TÄSSÄKI tuntuu tuskalta, siltä että eläminen itessään on väkivaltaa, elää niinku mie.... Ja ku ystävät menee, sitä lähempänä mie omaa kuolemaa olen. Paihti että oon sitkeä ko perkele :D Ja vaikka teen mitä teen, toivon aina että oon sitä ja tätä todistamassa. Heiii... Tässä sen näkee, että tahon kuiville, vaan en pääse enää. Enkä edes yritä. Siskoki sai pienokaisensa, keskosen, niin ihanan, mut eipä tämä maailma muuttunu. Mie haluan nähä parempia unia. Sinisempiä rappuja. :xmas:
Pukkasin sulle yytä

Keittiönoita
Kiitos kaikille :hug: Ei pitäisi olla ihmiselle yllätys, että kun viiskymppiset häämöttää, ystäväpiirikin voi olla siihen mennessä jo puoliintunut viikatemiehen avustuksella. Vaan mitä suurempi osa niistä nuoruuden ystävistä lähtee, sitä yksinäisemmäksi sitä tuntee itsensä.

Yhteistyössä