Hakutulokset

1. naaris

raskaaksi kerrasta

Voithan jo tehdä raskaustestin jos kiertosi pitäisi alkaa parin päivän päästä :) Oireissa kumminkin luettavissa yhtäläisyyksiä edellisiin, jolloin on mahdollisuus raskautumiseesi. Toivotaan kumminkin parasta, eli plussaa :)
  2. naaris

hyvä lahja 10v tytölle?

Jos oma tyttö ni kannattaa vaikka kysästä tai vaikka olis kummityttökin. Jokaisella eri kiinnostukset eivätkä kaikki mene ns massan mukana leluissakaan.
  3. naaris

Missä iässä kannattaa tai suositellaan tehdä lapsi?

Biologisesti paras aika raskaudelle on noin 16-17 vuotiaana. Raskaaksi tulemisen mahdollisuus pienenee kun kolmenkympin rajapyykki menee rikki, tästäkin lienee joku tutkimus miten monta prosenttia hedelmällisyys laskee. Mitä pidemmälle mennään niin vaikeammaksi se tulee, etenkin jos ensi...
  4. naaris

Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

Voi että mua nauratti tuon Lin kommentti! Tissit roikkuu imettämisestä huolimatta, jossain vaihetta elämääsi ja jos tuo on kamalinta mitä on elämässäsi tapahtuvan, niin voinen ottaa vain osaa :D Ei ole tarkoitus loukata, mutta jos naisen ajatus raskaudesta on roikkuvat tissit niin ... x)...
  5. naaris

APUA! Nutrilett-dieetti ja PLUSSA!

Noin alussa raskautta, jolloin solumöykky ei ole kehittynyt sikiöksi asti niin oman neuvolatädin mukaan ei ole haittaa. Noina alkuviikkoina hedelmöittynyt munasolu matkaa vasta kohtuun ja kiinnittyy ja lähtee siitä hiljalleen kehittymään. Keho kyllä kehittää sikiölle ruokaa äidin kehosta ja...
  6. naaris

malttamaton

Annan aina saman neuvon, mikä auttoi meitä lähes 2vuoden yrittämisen jälkeen. Nauti itse aktista äläkä mieti sitä lapsen tekona, koska silloin kasaat turhaa stressia etkä saa nautintoa. Työstressi, tai mikä tahansa stressaava aihe voi olla hidaste raskautumiseen. Yritä vain rentoutua ja miettiä...
  7. naaris

Muita munasolun luovuttajia?

En asiasta mitään tiedä, mutta olet ihanan lämmin sydäminen ihminen kun haluat antaa muillekin mahdollisuuden raskauteen! :) Hyvää joulua sinulle!
  8. naaris

Uusi raskaus

Osanottoni keskenmenosta! :flower: Pystyn jonkin verran samaistumaan tilanteeseesi. Työkaverini oli raskaana ja synnytys oli kahden viikon päässä lasketusta ajasta kun alkoi ihmettellä miksei sikiö liiku. Lääkärissä asia selvitettiin ja selvisi että napanuora oli kiertynyt kaulan ympäri ja...
  9. naaris

Milloin tulitte raskaaksi keskenmenon jälkeen?

Osanottoni keskenmenosta :flower: Tosiaan, jos voin antaa oman vinkkini, mikä meillä toimi kahden vbuoden yrittämisen jälkeen on ehdottomasti stressaamisen lopettaminen. Itse en ole kokenut keskenmenoa, mutta kierto ollut aina hyvin epäsäännöllistä ja työstressi oli todella kova -> tästä...
  10. naaris

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Jeniita: Onnea "tuoreeseen" raskauteen! :) Minä olen (huomenna) 23vuotias ja mies 34vuotias. Tunnettu ollaan reilu 3vuotta ja naimisissa yli vuosi. Perheeseen kuuluu kaksi koiraa ja toukokuussa esikoisemme <3 Parempaa parisuhdetta en voisi toivoa <3
  11. naaris

Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

Täälläkin odotetaan tokaa ultraa kuumeisesti. On hienoa nähdä pikkuinen ja kuulla että kaikki kohdussa on hyvin :) MMeemi: Onko tuo "kuplinta" minkälaista? Tai siis miltä se tuntuu ja pitääkö se jonkinlaista ääntä? Oma vatsa/alavatsa pitää ihme kurinaa ja nurinaa vähän väliä :D
  12. naaris

Ihanaa että joku kirjoittelee tänne, aattelinkin että onko tää jo kuollut topikki kun kukaan kirjoittele :D Kia83: Tuleeko teille paljon ikäeroa lapsien välille? Ja jos saa kysyä niin oliko se ikäero suunniteltua vai "tulee kun tulee" enemmän? :) Olemme miehen kanssa jo seuraava lasta...
  13. naaris

raskaana vai ei?

Testi on selvästi, ikävä kyllä, negatiivinen. Tuo hyvin hyvin hyvin haalea toinen viiva nökyy useimmissa testeissä (siis molemmat viivat) ennen kuin teet testin. Voithan odottaa viikon ja tehdä uuden jos mietityttää :)
  14. naaris

Äitiysvaatteet (oikeasti isot koot)

Olen selaillut googlesta vanhoja keskusteluja isokokoisista äitiysvaatteista (koot 48+). Monet suuret vaatemyyjät Suomessa ovat lopettaneet äitiysvaatteiden myynnin. H&M tarjoilee koot vain 46 asti, Ellos 48 asti ja muut, noh .. Kyselisinkin vinkkejä etenkin housujen ostoon, paidat eivät...
  15. naaris

yritämme lasta, apuja:)

Pidetään peukkuja teille! :)
  16. naaris

Blogille uusi nimi!

Ensinnäkin pitää sanoa että on niin nätti tyttö! <3 Nimiä on vaikea ehdotella, kun ei tiedä minkä tyyppisistä pidät, mutta esimerkiksi: (jos vaikka itse näistä keksit uuden) M&M: Meidän perhe (tai M&M&A: Meidän perhe) Pieni kirsikkapuu Amandan kanssa (voi jatkaa esm: Amandan kanssa...
  17. naaris

Painon nousu?

Painon nousu on normaalia, etenkin kun ohitettuasi rv16 sikiö kasvaa melkoista vauhtia ja kiloja saattaa kertyä hyvistä elämäntavoista huolimatta. Neuvolassa kyllä ohjeistaavat, jos joku on hätänä, mutta voithan soitella sinne ja kysellä onko tämä ok, että saat rauhaa mielellesi :) Itse olen...
  18. naaris

MMeemi: Te meette näköjää yhden viikon meitä just edellä ja itse odotan myös suunnattomasti ensimmäisiä liikkeitä mitä voisi tuntea. Tosin nyt rv16 ne pitäisi alkaa tuntea tai siitä eteenpäin. Itse en tosin ole hoikka että heti tuntisinkaan, mutta toivottavasti teillä on se ilo jo koettu! :)...
  19. naaris

Laitatteko miehellenne tekstareita töihin?

Olen täysin erimieltä tjaa:n kanssa. Tekstarin lukemiseen ei mene kauan ja yleensä piristää päivää kivasti. Aloittajan kohdalla itse yrittäisin juuri piristää miestäni tekstareilla muutaman kerran päivässä etenkin jos työ + matkat ovat pitkät. Miestä voi aina vikitellä kotosalla hyvällä ruoalla...
  20. naaris

Miten voi muuttua vampyyriksi? Oisko jollakulla jotain vamppyyrituttua?

Voi elämän kevät! En todellakaan jaksanut lukea koko topikkia läpi, mutta tyhmä aloitusviestisi sai veren kuplimaan. Twilight leffalla ei ole juuri mitään yhteistä vampyyrien kanssa. Vampyyri EI kiillä auringossa vaan palaa. Katsoin Twilight leffassa ensimmäisen puolituntia ja täyttä p*skaa oli...

Yhteistyössä