Hakutulokset

1. naaris

raskaana vai ei?

Nyt kun ajattelen niin olihan minulla oireita ennen kuin selvisi että olin raskaana.. Aluksi oli pahoinvointia, joka oli ympäri vuorokautista. Huimaustakin oli, etenkin jos nousi nopeasti sängystä jne. Vatsakivut olivat minulle kumminkin ihan ensimmäinen merkki, kärsin menkkojen tyylisestä...
  2. naaris

todellinen yllätys vauva

Ihania yllätys tarinoita! Onnea hurjasti kaikille plussanneille! :) <3 Meilläkin tämä oli yllätys, sillä olimme yrittäneet luomuna 2vuotta (1,5kk aktiivisesti), enkä halunnut hoitoja. Olin lääkärissä kumminkin käynyt pari viikkoa valittamassa kovista vatsakivuista, huimauksesta ja pahasta...
  3. naaris

Vahinko raskaus, sopiva ikä, halut hukassa...

Ymmärrän hyvin miksi olet aivan maasi myynyt. Tilanteesi on paha, mutta selviät varmasti! Se on totta ettei raskaus katso aikaa tai paikkaa sen kummemmin, mutta olet mielestäni loistavassa lapsen saanti iässä. 30v+ iässä lapsen saanti hankaloituu, joten mielestäni, huom siis minun...
  4. naaris

yritämme lasta, apuja:)

mar3nki: Tosiaan luomuna, mutta juuri senkin takia, koska olin lopettanut sen stressaamisen ja ajattelin makuuhuonetta "lastenteko huoneena" :D Mutta onnea yrittämiseen! :)
  5. naaris

mar3nki: Pakko sanoa, että tilanteenne on hieman haastavampi kuin "normaalissa" parisuhteessa, jossa mies "käytettävissä 24/7". Munasolu on hedelmöityskykyinen vain 12-24h, mutta siittiöt sen sijaan toimintakuntoisia 1-4 päivää sisälläsi. Eli raskauden todennäköisyys on kaikilla melko pieni...
  6. naaris

Ihania toiveita, toivottavasti plussa näkyy pian! :) Mekin yritimme miehen kanssa melkein 2vuotta (1,5v "aktiivisesti") lapsen saantia. Kiertoni oli erittäin epäsäännöllinen -> ovis vaikeaa laskea. Nyt kumminkin raskaana yllätyksenä, tai eihän se yllätys ole kun ehkösyö ei ole, mutta testin...
  7. naaris

Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

MMeemi Kiitus! :)<3 Onnea myös itsellesi jo hieman pidemmälle menneestä raskaudestasi & pian näkyvästäsi vauvamasustasi! Ystävälläni näkyi maha jo 14+rapiat viikolla, mutta tosiaan olikin sangen hoikka nainen. Pakko kysyä, että oliko eka ultra jännä paikka? :D muovikuu kkiitos! :)<3...
  8. naaris

Etsin kirjekaveria :)

Laitoin yksityisviestiä, toivottavasti tavoittaa sinne asti :)
  9. naaris

Odottajista / tuoreista äideistä seuraa (HKI)

Olen yksi näistä onnekkaista odottajista, joka ei millään mahtaisi odottaa syntymään asti. Raskaus etenee 12+1 viikolla, mutta haluaisin niin jakaa tätä iloa jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa tai jo äidiksi tulleen kanssa. Seuraa esimerkiksi lasten vaateliikkeisiin vaatteita...
  10. naaris

Mahdollisesti raskaana

En tiedä oletko saanut varmuuden raskauteesi, mutta halusin kumminkin vastata sinulle :) Raskauden aikana menkat voi tulla, kyllä, mutta yleensä niukemmat kuin normaalisti. Raskauden alkuvaiheessa aamuvirtsasta näkyy parhaiten raskaushormonin eritys, joten aamulla testiä tekemään. Oireisiisi...
  11. naaris

Fb-ryhmä itä-helsinkiläisille odottajille ja äideille

Voi jos voisikin osallistua odottavana äitinä, mutta raskaus tahdotaan pitää salassa mahdollisimman pitkään, mut ehkä alkuvuodesta pääsen mukaan :) <3
  12. naaris

Äidiksi toukokuussa 2013 - ryhmä

Oi vitsit, tää tunne kun tuntee "kuuluvansa" jonnekin niin tänne! <3 Lukiessani topikkia tunsin sitä onnea mitä itselläni on ja mitä te jaatte viesteissäni, silmät vetisinä selvisin nämä hurjat kaksi sivua kirjoittamaan omaa viestiä. Itse olen ensi odottaja ja tämä on todellinen yllätys...
  13. naaris

Voiko tämä olla totta!!

UI! Onnea kamalasti! En ole asiantuntija, mutta jos raskaustesti näyttää plussaa niin eihän kyseessä voi olla kohdun ulkopuolinen raskaus? Jos alkio kiinnittyy kohtuun alkaa se tällöin erittämään sitä hormonia, mutta ei kohdun ulkoisessa? Voinpi olla väärässä, mutta tälläinen kuva itselläni...

Yhteistyössä