kerronpa oman tarinani näin alkajaisiksi... olin ennen nykyistä miestäni parisuhteessa reilu vuoden verran, emmekä käyttäneet ehkäisyä.. lasta ei kuulunut.. ajauduimme eroon... nykyisen mieheni kanssa emme ole käyttäneet ehkäisyä ja yritystä takana reilu puoli vuotta... viime kierrossa sain haalean plussan, mutta myöhemmin menkat alkoivat ja testissä ei näkynyt enään mitään.. lieneekö ollut ns. kemiallinen raskaus.. omiani en nähnyt sillä mieheni näki saman... entisen mieheni aikoihin kävin yksityisellä gynellä arkistuttamassa ihan varmuuden vuoksi ettei vain olisi endoa.. eipä ollut mutta vasemman puolen munasarjat näyttivät pieniä monirakkulaisuuden merkkejä.. mutta sanottiin ettei tarvitse hädissään olla sillä ei pitäisi vaikuttaa lapsen saamiseen... minulle määrättiin clomifen kuuri, mutta pillerit eivät minulle sopineet sillä muutuin aivan kamalaksi käveleväksi hormooni hirmuksi terolutissa sama homma... olen nuoruudessani sirastanut klamydian entisen mieheni pettäessä minua... olen kokeillut ovis testejä ja vaikka mitä.. nyt kysyisinkin että miten sen stressin ja kaiken muun saa pyyhittyä ohi että voisi olla huoleton..??