Hakutulokset

1. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

kiitti lauraliina, tuonne pitääkin lähteä :) Multa tuntuu menevän kaikki kivat tapahtumat ohi, kun kuulen jostain vasta jälkeenpäin mitä olis ollut....
  2. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

hei lauraliina, mikä paikka tuo on missä se kirppis tänään on?Kiinnostais kans käydä kattomassa :) Nepsunen, meidän yöt tai ainakin alkuyö ennen kuin malttaa kunnolla nukahtaa, on jo nyt pidempään ollu melko työläitä...tyttösen on pakko tosiaan harjoitella sitä konttausta ja ties mitä...
  3. M

Onko täällä akateemisia äitejä? Tulitteko kesken opintojen raskaaksi?

Mulla opinnot oli ihan viittä vaille valmiit kun tulin raskaaksi,olin suunnitellut että saan koulun loppuun ennen vauvan syntymää, siis että olisin tehnyt lopputyöni loppuun raskausaikana...eipä vaan onnistunut, kun kärsin lähes koko raskauden niin rajusta pahoinvoinnista, etten kyennyt...
  4. M

Jyväskylä haloo

Tuolla vauvat puolella on Jyväskylän äidit ja odottajat -keskustelu, sinne vaan mukaan :) T: 6kk tytön äiti Jyväskylästä
  5. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

laitoin Lauraliina sulle yv:tä, toivottavasti tuli perille... Miten te lauantaina lähtijät ootte ajatellu, aiotteko jatkaa iltaa vielä vai meinaatteko lähteä kotiin syönnin jälkeen? Oli tänään tarkoitus lähteä kaupungille vähän shoppailemaan, mutta sää ei sitten oikein houkutellutkaan...
  6. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Moi, Oon tulossa lauantaina illanviettoon ja se amarillo sopii hyvin :) Oliko se lauriina vai kuka huuteli että vois päästä kyydissä myllyjärven suunnalta...? mulle vois kyyti kelvata jos vielä mahtuu... No...taas joku yllättävä muistikatkos ja unohdin että mitäs mun pitikään kertoa...höh...
  7. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Onnea henskulle :) mä voisin olla kanssa lähdössä tuonne illanviettoon perjantaina tai lauantaina :) lenkille en taida taaskaan päästä, meillä kun on ne vauva kerhot maanantaina ja tiistaina ja lenkit tuntuu osuvan aina samoille päiville....no meitsi lenkkeilee sitten omalla ajallaan...
  8. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

me ei nyt taideta päästä eevan luo kahvittelemaan, kun mä oo kipee... ei nyt vielä ainakaan oo yltynyt tämä tauti tukkoisuutta ja pientä yskää pidemmällä, mutta ehkä se on paras kuitenkin jättää väliin, etten tartuta ketään... :( Harmi, kun olisin niiiiiin kaivannut seuraa, kun en...
  9. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Hienoa eeva että teillä on nukkuminen alkanut sujua :) Meillä taas on viimme yöt olleet ihan hirveitä..yleensä nukutaan hyvin, mutta nyt pikkuisella on ollu flunssaa, nenä on tukossa ja yskii, eikä sitten saa nukuttua...ei oo nyt sitten nukkunut tuntiakaan yhtä mittaa. Meinaa olla vähän väsynyt...
  10. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

lauriina: meidän tyttönen täyttää puoli vuotta lauantaina :) nyt alkaa tuntumaan että on tää kotona lapsen kanssa oleminen kuitenkin aika raskasta..mies on pari viikkoa ollut koulussa, sillä on aika pitkiä päiviä, yleensä viiden ja kuuden välillä kotona.. kun mullakin olis se opinnäytetyö...
  11. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

tervetuloa uusille munkin puolestani :) mandy, mä en taidakaan päästä sinne meandi kutsuille, kun ei taas vaihteeksi ole autoa..... Meillä tytsy oppi eilen kunnolla ryömimään :) nytpä se liikkuukin jo aika vauhdilla :) ja tänään maisteltiin ekan kerran kiinteitä, hyvin uppos peruna. Tuntui...
  12. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

mä ainakin olisin tulossa huomenna siihen päivälenkkiin, ellei sada ihan hirveesti.... Kiitoksia kaikille vauvauinti infoista, en sitten osta niitä uimavaippoja, kun kerta niitä ei suositella eikä tunnu muutkaan käyttävän :) sellainen lahkeellinen uikkari meillä jo onkin, ja varmaan yritän...
  13. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

hyvä että pääsitte sinne vauvauintiin vielä, nessu :) Illalla kun käytiin prismassa niin vaikutti siltä että moni on varmaan aloittamassa vauvauintia: moni nimittäin osteli pikkuisia uikkareita :) Meinaatko muuten nessu uittaa tyttöä ilman vaippaa? Itse ajattelin hankkia niitä...
  14. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Nepsunen, mä olin kans kiertämässä kävelykadulla kirpparia, mutta eihän siellä päässyt edes kunnolla katteleen niitä pöytiä :) onneksi en ottanu vaunuja mukaan, vaan lähdin ihan itekseni vaan, vaunujen kanssa tuskin olisin nähny sitäkään vähää.... Just mietin tuota turvaistuin juttua että...
  15. M

Äitejä Jyväskylästä?

tuolla vauvat- puolella on keskustelu ryhmä jyvässeudun äidit vol.2 , sinne vaan :) Itsekin siis 22 v. pian puoli vuotiaan tytön äiti :)
  16. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Jenksu, ikäviä juttuja noi sairastelut :hug: mutta ikinä ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo, pitäis osata vaan elää murehtimatta etukäteen. Ja itekin oon alkanut ajatella nykyisin, että monesti pitäis tehdä jotain silloin kun siihen on vielä mahdollisuss, eikä odotella vielä, kun sitten voi...
  17. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Eeva ja nessu: mun mies kuuluu tuohon samaan sarjaan :kieh: En tiedä onko se nyt oikeesti muuttunut noin erilaiseksi, vai oonko vaan ite muuttunut ja tuntuu siltä kuin miehen käytös olis muuttunut...tai jotain....kuitenkin tuntuu että se on nyt ihan erilainen kuin esim. vielä vuosi sitten...
  18. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

tsemppiä pusukalattarelle :hug:
  19. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

jaa, enpä taida päästäkään tuonne vauvauinti infoon, kun se on tollei keskellä päivää viikolla...mies on koulussa tuolloin niin ollaan ilman autoa sitten, eikä tuonne vaajakoskelle viitti lähtee vaunujakaan työntelemään... :)
  20. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Nessu, missä ja milloin tuo ylimääräinen vauvauinti info on? jos sinne ujuttautuis mukaan.... :)

Yhteistyössä