Hakutulokset

1. M

Minkä kokoiset kengät 5/09 syntyneelle tytölle ensi talveksi??

En ite ainakaan ostaisi valmiiksi, kun kuitenkin kengät pitää olla sitten juuri sopivan kokoiset. ostaisin vasta sitten ensi syksynä/talvena kun on ajankohtaista...
  2. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

me voitais tulla kahville :) meillä on tyttösen ruoka-aika tuolloin, mutta varmaan saan lämmittää soseen sitten teillä, lauraliina? Ihanaa kun taas alkaa arki, vaikka onkin kivaa että mieskin on kotona, niin silti...en vaan jaksa kovin pitkään sitä, että ollaan yötä päivää yhdessä :)...
  3. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Hyvää joulua :xmas: Meidän perhe suuntaa huomenna mummolaan joulun viettoon :)
  4. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Kiva Mandor että kyyti järjestyy :) Ei oikein innosta kuitenkaan myöhään illalla kävelläkään yksin kotiin ja tulis taksikin varmaan aika kalliiksi parin kilometrin matkan takia..
  5. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Innolla odotankin jo niitä pikkujouluja :) Onko kukaan menossa sinne autolla? Jos onnistuisi saada kyyti kotiin? Jatkoille en ajatellut lähteä ja myllyjärven suuntaan pitäisi päästä :) Tänään sain opinnäytetyön esitettyä :) Meni ihan hyvin, vaikka esitys aika meinaskin loppua vähän kesken...
  6. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Minnepäin lenkkiporukka on tänään lenkkeilemässä, ajattelin että voisin EHKÄ liittyä seuraan...tosin mun lenkille lähdöstä ei ikinä voi sanoa mitään varmaan etukäteen... :) Niin ja sitten niistä lelukutsuista...Mulla ei taida olla varaa ostaa sieltä mitään ja kaiken lisäksi pitäis ottaa tyttö...
  7. M

8. M

Pahoinvointiranneke

Multa saa ostaa todella vähän käytetyt rannekkeet :)
  9. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Mä voisin tulla sinne lelukutsuille... :)
  10. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Voisko sellaisen toiveen esittää pikkujoulutarjoiluihin, että salaatit ym olis lihattomia, kun en lihaa syö..... :)
  11. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Millä mennään aamun päikkäreille 10 ja nukutaan yleensä n. puoli 12 asti, jonka jälkeen pitää vielä ehtiä syödä ennen lenkkiä, eli ei varmaan ehditä vielä 12 lenkille...mutta ei toki tarvi muiden sekoittaa päivärytmiä meidän aikataulujen mukaan, kun tuo klo 12 lenkki vissiin on useimmille...
  12. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Ai niin, unohtui toivottaa uudet mammat porukaan :) Joku taisi kertoa asuvansa myös seinäjoella (tai jotain sinnepäin), mä oon kotoisin sieltä seinäjoen vierestä :)
  13. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Mä voin lähteä lenkille huomenna, jos vaan ei mee meidän unien jä syömisten kanssa päällekkäin...Meille paras aika olis suunnilleen yhdeltä, miten se sopii muiden päivärytmiin? Haluaisko muuten lenkkeilijät vaihtaa puh numeroita? Mulla ainakaan ei taida olla kenenkään numeroa...Tänne nettiin kun...
  14. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

mekin voidaan yrittää lenkille, jos tyttö vaan sattuu nukkumaan aamun päikkärinsä niin että ehditään. Meillä mennään 10 päikkkäreille, ja herättyä pitäis ehtiä syödä, joten riippuu lenkille lähtö siitä miten pitkään nukkuu aamulla...Jos lähdette sieltä sillalta niin tuun sinne jos tuun, jos ei...
  15. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Varmasti todella kurjia nuo laran ja mandyn kertomat tissi-lakkoilut. Meillä ei vastaavaa onneksi koettu...Tsemppiä molemmille! Toivotaan että mandyn perhe pääsisi kotimatkalla helpommalla. Mutta nyt viime päivinä on imetys alkanut tuottaa taas sellaista tuskaa että tekis mieli lopettaa koko...
  16. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Olipa piristävää vähän reippailla tuolla lumisateessa :) nyt on vaan kaikki vaatteet ihan märät, kun olikin vähän kosteamman puoleista lumisadetta. Ei päästä kahvittelemaan torstaina, kun ei ole sitä autoa...Myöskin ne vaatekutsut taitaa samasta syystä jäädä väliin...Meillä mies kulkee...
  17. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Onnittelut nepsusen lapsukaiselle ryömimään oppimisesta, pian se varmaan jo konttaa, jos kerran asento on jo hallussa :) Meidän pikkuvauva nousi ekan kerran tukea vasten seisomaan kolmisen viikkoa sitten, ja nyt se jo kävelee muutamia askeleita tuen avulla ja käsistä kiinni pitämällä... :)...
  18. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Raskas viikko takana. Pikkuinen oli kuumeessa viikko sitten viikonlopun, parantui onneksi nopeesti.Oikeestaan yks päivä vain oli sellainen ettei jaksanut muuta kuin torkkua....mutta...sitten tietenkin maanantaina heräsin itse korkeassa kuumeessa. Olipa aika raskasta yrittää selvitä touhukkaan...
  19. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Tii-na, tervetuloa :) Oli kyllä mukava päästä vähän ulos, kiitos seurasta eilen menossa mukana olleille :) Helppo vahtuvuoro oli ollut meidänkin miehellä. Tyttö nukahti jo ennen kuin lähdin ja heräs vasta 8 aamulla :) Eli eipä tainnu lapsi edes tietää äidin olleen poissa kotoa. Tsemppiä...
  20. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

VNT tervetuloa :) Mäkin asun myllyjärvellä :) Viime maaliskuussa syntyneen tytön lisäksi meillä asuu mies ja koira. Juu, mullakin jäi lenkki tänään(kin) väliin...Sama tarina kuin näköjään oli ollut mandorinkin lenkkeilyllä, ei kuitenkaan satuttu samoille lenkkipoluille :) Huomenna nähdään...

Yhteistyössä