Hakutulokset

1. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Täällä sitten ollaan flunssassa, tosi ei ainakaan vielä mitenkään järkyttävän paha tämä tauti. Jospa selviäisinkin vähällä. Kiva tulla nyt kipeeksi, kun mies menee kesän jälkeen takas kouluun, niin joudun sitten yksin yrittää selviytyä pitkistä päivistä tytön ja koiran kanssa kotona...
  2. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Meiilä oli eilen ensimmäinen eka vauva kerho, keljon kirkossa. Oli kyllä mukavaa :) Soitteli maanataina se kerhon pitäjä, anne salonen, muistutteli että kerho on alkamassa ja sanoi että mukaan mahtuu vielä, jos joku haluaa...eli siis jos tahtoo vielä tuonne keljon eka vauva ryhmään, niin...
  3. M

Vaunut jyväskylästä

lastentarvike myy sitä merkkiä, tietääkseni jyväskylässä ei muut myi emmaljungaa....?
  4. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Haluisko joku uuden 2009 äitiyspakkauksen saaneista myydä mulle sen sydänkuvioisen makuupussin ja harmaan toppahaalarin tumppuineen ja tossuineen....? Mielellään käyttämättömänä ja edullisesti :)
  5. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

hauska toi nepsusen linkki :laugh: Me voidaan kanssa lähteä maanantaina lenkille, mistä lähdetään ja mihin aikaan?
  6. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Onnittelut nessulle kosinnasta! onpa ollu raskas päivä....mies on flunssassa ja oon yrittäny yksin tehokkaasti hoitaa kotia, vauvaa ja koiraa....aamulla käyty neuvolassa ja sen jälkeen kaupassa ja vielä käytiin pikkuisen kanssa illalla kyläilemässä mun koulukavereiden luona...ei vaan menny...
  7. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Me kanssa tullaan tapaamiseen taas jos vaan on sellainen aika että päästään, ollaan menossa tuohon samaan ekavauva ryhmään eevan kanssa.... Niin ja outiko, ihan hyvin voit pienen kanssa lähteä ekavauvaryhmään,jos vaan itsestä siltä tuntuu, monet on aloittaneet sen ryhmän ihan parin viikon...
  8. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

täytyy tosiaan sopia taas uus lenkki aika, jospa minäkin sitten pääsisin mukaan... jokapäivä mekin jokatapauksessa lenkkeillään... oltiin vauvelin kanssa viime keväänä pari kertaa keljon kirkossa järjestetyssä eka vauva kerhossa. Oli ihan mukavaa, tosin muut vauvat oli jo lähemmäs vuoden...
  9. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

missasin sitten tuon lenkin kun ei tullut tarpeeksi ajoissa kateltua palstaa.....voi surku....

Yhteistyössä