Hakutulokset

1. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Meillä on saatu muutto onnellisesti ohi, tosin suurin osa tavaroista on edelleen purkamatta, ja ihan hirmuinen väsymys kun kolmisen vuorokautta tauotta muutettu ja siivottu...huoh...enpä taida haluta ihan heti olla uudelleen muuttamassa ellei ole pakko, ei tuon 4 kk ikäisen vauvelin avustuksella...
  2. M

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

hirmuiset onnittelut inkap :flower: ,aamulla muistelinkin amarillon tapaamista ja mietin että mitäköhän sulle kuuluu, kun ei oo mitään kuulunut...ihan ku olis ajatuksia luettu kun sitten täällä olikin kuulumisia :) ja onnittlut tietenkin kaikille muillekkin vauvan saaneille! oon käynyt...
  3. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Minäkin huutelen tänne, mullekkin voi päivitellä listaan, tyttö syntynyt 19.3.
  4. M

Onnea uusille vauvoille :heart: Tullut täällä palstalla enää harvemmin käytyä, omasta synnytyksestä tuntuu jo olevan niin piiitkä aika, että tuntuu hiukan ulkopuoliselta jotenkin täällä...vaikka eihän tuo miun pieni oo kuin vasta 4 kk. Eli meillähän on Nessun kanssa melkein saman ikäiset...
  5. M

Sattuuko kukaan olemaan kiinnostunut kestovaippailusta..? Mulla olisi myytävänä muutamia kestoja, kun hankin niitä innoissani ennen vauvan syntymää, mutta jäivät lopulta käyttämättä. Myynnissä siis mm. imseVimsen, Popolinin ja myllymuksujen vaippoja sekä TSI-taskuvaippoja ja imuja. Myyn myös...
  6. M

Eka neuvola

Varmaan mukava jos mies vaan pääsee mukaan, kun ekalla kerralla saa tosiaan kaikkea tietoa ja vihkosta ym.
  7. M

Hyvät imetysliivit?

Itse tykkäsin alkuun käyttää carriwellin sellaisia pehmeitä ja joustavampia liivejä, ne ei painanut tai puritanut kun alkuun rinnat oli niin pinkeet ja arat.Käytän niitä vieläkin kotosalla ,mutta ovat niin ohuet että liivisuojat näkyy läpi ym. eikä riittävän tukevat mun makuun että lähtisin ne...
  8. M

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

nöttiäiselle iso lohduttava halaus :hug:
  9. M

Emmaljunga Edge duo yhdistelmät..

Monessa polkupyörän pumpussa sen venttiiliä vasten olevan osan saa käännettyä, niin että sopii myös auton venttiileihin. Meille hankittiin juuri edget classic rungolla. Hyvin mahtuu cordoban takakonttiin :) Ainakin toistaiseksi oon tyytyväinen hankintaan
  10. M

KAKSKYMPPISIÄ MAMMOJA JYVÄSKYLÄSTÄ??

moi, täällä olis myös yksi äiti lisää, 22 v. esikois tyttöni syntyi 19.3.09 keljossa asutaan :)
  11. M

Jyvässeudun äidit

Moi, Tämä mamma vois kanssa yrittää jossain vaiheessa tulla mukaan tapaamisiin, jos vain porukkaan mahtuu. Meidän tyttö on nyt jo kuukauden ikäinen. Viime viikon neuvolassa painoa oli 4 450g ja pituutta 54,5 cm , eli pakko se kai on myöntää että taitaa se niin nopeesti kasvaa ettei mulla...
  12. M

Moikka! Teillä oli taas ollut tapaaminen. Olisi itseäkin kiinnostanut kovasti tulla taas mukaan, mutta oli niin kiireinen viikonloppu, että ei olisi kyllä jaksanut...Mutta jos vaan vielä huolitte mukaan, niin voisin taas seuraavaan tapaamiseen tulla vauvani kanssa :) Täällä on ollut...
  13. M

onnittelut sinullekkin tytöstä mökin muija . me oltiin L7 huoneessa, eli sillä toisella käytävällä...ollaanhan me hyvinkin todennäköisesti siellä voitu nähdä, kun noin samoihin aikoihin ollaan oltu... =)
  14. M

Jyvässeudun äidit

Heipsan! Meille syntyi tyttö 19.3. klo 0.35. viikoilla 41+2 . painoa hänellä syntyessä 3700g ja pituutta 49 cm. Synnytyksestä jäi oikein positiiviset muistot, nopeasti ja melko helposti sujui...tosin ei kivuttomasti mutta, kuitenkin...Synnytyksessä oli mukavat kätilöt ja varsinkin klö...
  15. M

Heipsan! Meille syntyi tyttö 19.3. klo 0.35. viikoilla 41+2 . painoa hänellä syntyessä 3700g ja pituutta 49 cm. Synnytyksestä jäi oikein positiiviset muistot, nopeasti ja melko helposti sujui...tosin ei kivuttomasti mutta, kuitenkin...Synnytyksessä oli mukavat kätilöt ja varsinkin klö...
  16. M

Jyvässeudun äidit

Hei, Saako uteliaana kysellä että mikä jumppa tuo on mistä täällä ollut puhetta...? Kiinnostais, kun toivonmukaan tuon oman vauvan sais pian masusta syliin, niin jos täällä järjestetään jotain vauvoille ja äideille sopivaa tekemistä........
  17. M

Heipsan! Ihan vaan nopea väliaikatiedote täältä suunnalta että edelleen ollaan yhtenä kappaleena...Laskettu päivä oli tiistaina, mutta eipä oo pikkuinen vieläkään antanut merkkejä, että aikois tulla ulos...odotellaan :) T: Mira ja pieni 40 + jotain.....
  18. M

Onnea Eeva :flower:
  19. M

Hyvä juttu pusukalatar että kaikki oli kunnossa. Tuollainen varmasti säikäyttää...parempihan nuo on aina käydä tarkastuttamassa kuin vain pelätä epätietoisena. Nöttiäiselle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :flower: Täällä odottaminen jatkuu edelleen, olotilassa ei mitään muutoksia...
  20. M

Moikkista :) Kiitos munkin puolesta kaikille tapaamisessa mukana olleille, oli mukava nähdä tyyppejä! Muutama nimi jäi mieleen, mutta niin kävi minullakin että pöydän kauempi pääty hiukan huonommin...Seuraava tapaaminen saattaa jäädä mun osalta väliin, jos se tässä piakkoin...

Yhteistyössä