\
kun ostatte vaunuja niin tehkääpä vertailua ihan avoimin mielin. itse olin päättänyt sokeasti ostaa edget, vaikka hyvät ovatkin niin nyt ostaisin ceroxit!
meillä on sport edget ja scootterit ja scoottereissa on tämä nappiversio-aisa eli taittuu ylös ja alas. itselläni pitkäjalkaisena on helpompi työntää scootereita, edgessä potkin koko ajan vaunuja, kun työntöaisa on jotenkin kuitenkin hankalan mallinen. heittoaisa taas on ihan ehdoton. muistaakseni ceroxissa on sekä nappiaisa että heittoaisa eli siinä teleskooppiaisa on korvattu nappisysteemillä. nyt ostaisinkin ne, jos tarvetta vielä olisi. mutta niissä taas ei ole sitä kiinteää koppaa vaan kantokoppa.Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:31 Esikoista odottava kirjoitti:Olipa kiva löytää ketju näistä vaunuista, käytiin juuri katsomassa tätä mallia itsekin ja tuntuu olevan juuri meille sopivat vaunut! Vaikeaa on vain päättää kumpi runko on parempi - napeilla alas taittuva työntöaisa vai teleskooppiaisa?! Ajattelisin tuon nappiversion olevan nopeampi / helpompi taittaa pois tieltä bussissa, mutta muuten pidin teleskooppiaisallisen vaunun "modernimmasta" ulkonäöstä ja uudemmasta jarrusta, se vanha jarru tuntuu painavan renkaat ihan lyttyyn?! Mielipiteitä / kokemuksia olisi kiva kuulla! :wave:
kun ostatte vaunuja niin tehkääpä vertailua ihan avoimin mielin. itse olin päättänyt sokeasti ostaa edget, vaikka hyvät ovatkin niin nyt ostaisin ceroxit!