Outiko: Voi itku noiden bakteerien kanssa, toivottavasti selviää! Ja tosiaan valkkaria on raskausaikana enemmän. Se osaltaan puhdistaa kohdunsuuta ja tuo niitä bakteereja sieltä pois. Ja niinkun nöttiäinenkin jo sano. Musta ne sun sokerirasitukset oli ihan ok. Ja jos ei olis ollut, niin neukkutäti olis kyllä puuttunut niithin. Ne pitää olla muistaakseni alle...5.1 - 10.0 - 8.7. Vai olikohan nuo vielä ne vanhat...no tuonne päin ne kuitenkin on, eli ihan ok.
Kuka mun ikää kyselikään? Eli vielä olen 23, elokuussa täytän 24. Taidan sitten olla nuorimmasta päästä tässä porukassa eli vm -85. Joo, ja eihän tuo ikä mitään, samaan veneeseen sovitaan hyvin
Mulla on huomenna neuvola, pitkästä aikaa. Pitää sitten tulla kertomaan kuulumisia. Toivottavasti nyt vaan pysyn terveenä, mies on jo neljättä päivää yli 38 asteen kuumeessa
Kukkaiskeiju ja napero 28+1 (huih, mähän poksahdin eilen )
Kuka mun ikää kyselikään? Eli vielä olen 23, elokuussa täytän 24. Taidan sitten olla nuorimmasta päästä tässä porukassa eli vm -85. Joo, ja eihän tuo ikä mitään, samaan veneeseen sovitaan hyvin
Mulla on huomenna neuvola, pitkästä aikaa. Pitää sitten tulla kertomaan kuulumisia. Toivottavasti nyt vaan pysyn terveenä, mies on jo neljättä päivää yli 38 asteen kuumeessa
Kukkaiskeiju ja napero 28+1 (huih, mähän poksahdin eilen )