Hakutulokset

1. Iinukka

Koirasta kysymys..

Mites koiran nenä? Onko kuiva vai märkä? Miekin kyllä veisin lääkäriin tai vähintäänkin soittaisin sinne
  2. Iinukka

Olisko hyvä ristiäislahjaidea näin kummeina viedä?

Missä niin paljon lusikoista ryövätään???Ikinä ole nähnytkään niin kallista lusikkaa. Siinä kympin hujakoillahan, molemmin puolin, ne pyörii.
  3. Iinukka

Lääkäri käski varautua pahimpaan...

Itse sain apua ja tukea seuraavilta sivuilta: http://www.enkelisivut.net/ Sivuilla näkyy olevan aika hyvän tuntuinen kokoelma linkkejä, jos niistä vaikka olisi lohtua ja apua, jos nuo itse enkeli-sivut eivät ole oikean tuntuiset. Ja sivuinahan tuo on jo ihan kaunis paikka käydä...
  4. Iinukka

Lapsenne haave tulla isona?

Miehen tyttö, 7v. haluaa puutarhuriksi. Ei ollenkaan hullumpi valinta. Tällä hetkellä mullassa möyriminen on hälle suurta huvia ja tietonsa kasveista ym on ihan hirmuinen. Miekään en tiijä sitä kaikkea mitä hän tietää. Se on viherpeukalon mummonsa vaikutusta vissiin :)
  5. Iinukka

Meille syntyi...

Rakas lapsi pienoinen, nuku suojassa taivaan enkelien. Enkelit uneen tuudittaa, enkelit teitäkin lohduttaa. Vihdoinkin kun itkuni hetkeksi helpottaa, pystyn kirjoittamaan... Ei tätä voi käsittää.. Paljon voimia ja halauksia teidän koko perheellenne!!!! Meidän pikku-enkelimme ovat...
  6. Iinukka

niin olikos se hammashoito raskausaikana maksutonta vai ei????

Meillä neuvolassa mainostettiin, että odotusaikana ja puoli vuotta sen jälkeen on ilmaista. Vaan kuinkas kävikään...Kaverit kun menivät, niin molemmilta meni maksu. En ole kysellyt hammaslääkäriltä itseltään miten se asia todella on, mutta näin täällä on käynyt. Ja silti tosiaan neuvolassa...
  7. Iinukka

Olipa kallista...

Halvemmalla pääsitte, kuin myö :) Jos yhtään lohduttaa :hug:
  8. Iinukka

Lääkäri käski varautua pahimpaan...

Mie tulin tänne katsomaan viime hetken kuulumiset ja nyt en saa itkua loppumaan... Ensin haluan kuitenkin sanoa muutaman asian joillekin tänne kirjoittaneille... Älkää hyvät (ja ei-niin-hyvät-ihmiset) viitsikö enää kiusata Margea niillä ala-arvoisilla ja tietämättömillä kommenteillanne, mitä...
  9. Iinukka

Minkämerkkiset tuorejuustot sopii raskaana oleville?

jos ei lue, että pastöroitu maito (tms), niin silloin se ei ole pastöroitu, eikä siis suositeltavien syötävien listalla
  10. Iinukka

paluu pulpettiin-testi!! aivan mahtava :)

Heh.Paremman keskiarvon sain minäkin, tosin vain hiukan. Mutta koomisinta oli se , että ne aineet mistä silloin aikoinaan sain 8-10, niistä sain nyt korkeintana kutosen ja päinvastoin.=)
  11. Iinukka

Kertokaa jotain itsestänne?

Istun, ihmettelen ja odottelen
  12. Iinukka

Kenelläkään ollut tai onko tällä hetkellä raskausdiabetesta?

No mulla itsellä ei keretä ruokavaliota kauheasti muokkaamaan, kun laskettuunaikaan on enää kaksi kuukautta. Eikä oikeestaan ole diabeteshoitajan sanoman mukaan edes muokattavaa, kun suht hyvin kuitenkin syön. Insuliini aloitettiin siksi, että se alkaa toimia nopeammin, kuin yritys muuttaa...
  13. Iinukka

MITÄ TAPAHTUI 5.4.2000 KLO 9.00?

Ensimmäisenä tuli mieleen terrori-iskut. Se WTC:n isku siis...Mutta en tiijä menikö ihan metsään. Luultavasti. Tuskin sie sitä hymy naamalla kyselisit. Oisko ollu siun hääpäivä tai jotain muuta yhtä positiivista? :)
  14. Iinukka

Kenelläkään ollut tai onko tällä hetkellä raskausdiabetesta?

Miten sinulla vaikutti asia vauvan kokoon ja muuhun vointiin? Joutuiko vauva tarkkailuosastolle ja jos niin miten pitkäksi aikaa? Entä uskalsitko syödä raskausaikana minkä verran herkkuja? Itselläni todettiin kyseinen riesa ja stressin aiheuttaja ja kysymyksiä risteilee hirveesti päässä...
  15. Iinukka

Lauantaipussin 'salmiakki' autot

Itse en ole ikinä törmännyt ja samaa olen miettinyt. Ehkä tehtaalla osaisivat sanoa, jos viitsisi kysyä=)
  16. Iinukka

Olisiko tämä kaunis hääpuku...?

Itselles vai koiralle? :p
  17. Iinukka

Minkä ikäisenä muutit pois vanhempiesi luota?

Mie olin täyttänyt maaliskuussa 16 ja elokuussa muutin opiskeluiden vuoksi pois. Sille tielle jäin ja välimatkaa oli 200-300 km...
  18. Iinukka

Mitä teitte 18-vuotiaina?

Voi hitsin hitsit. Nimittäin mie olen vissiin jo liian vanha, kun en enää muista! :ashamed: Ihan oikeesti on hukassa asiat, eikä siitä nyt ajallisesti ole minusta hirmu pitkä aika. Tai noh...12 vuotta...Ilmankos ei muista. :whistle:
  19. Iinukka

Keltarauhashormoni+ raskaaksituleminen

Meillä ei olisi varmaan ikinä tärpännyt ilman keltarauhashormonia (Terolut) ja Clomifenia. Itselläni on kiertoväli ollut aina semmoiset 28-160 päivää, ja todellakin vaikeuttaa raskaaksi tuloa, kun ei tiedä edes sitä milloin ovuloi. Niinpä ei sitten ollut ollenkaan yllätys, kun lääkärit...
  20. Iinukka

Ole mukana kehittämässa Kaksplussan keskustelufoorumia!

Mie kaipaan ihan sitä oikeeta chattia edelleenkin. En ymmärrä miksi se piti lakkauttaa. Paljon kivempi siellä lueskella juttuja ja rupetella, kuin täällä ees taas plarailla tekstejä ja mennä sivulta toiselle. Omat käyntikerrat on sen jälkeen pudonneet minimiinsä, kun ei vaan innosta tälleen...

Yhteistyössä