Olisko hyvä ristiäislahjaidea näin kummeina viedä?

Eli ajattelin tällaista....Ostaisin korin,johon laittaisin kummilusikan , jonkun vauva-albumin tms.,vaippoja,jotain vaatetta...ja kaikkea mitä mieleen tulee pikkuvauvalle?Laittaiskohan mukaan jotain vanhemmillekin?

Olisko teillä ideoita mitä kaikkea sinne koriin keksisi vielä?Ristiäiset on ens vkl ja ollaan ainoat kummit tälle prinsessalle :heart: =)

Mies on ihan että joo joo,whatever :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
mut eihän teidän tarvitse kaikkia lahoja viedä :saint: Siis kiva idea, mutta tuleehan tuo nyt jo kalliiksikin kun kummilusikatkin maksaa sen 70e....

Missä niin paljon lusikoista ryövätään???Ikinä ole nähnytkään niin kallista lusikkaa. Siinä kympin hujakoillahan, molemmin puolin, ne pyörii.

Alkuperäinen kirjoittaja Iinukka:
mut eihän teidän tarvitse kaikkia lahoja viedä :saint: Siis kiva idea, mutta tuleehan tuo nyt jo kalliiksikin kun kummilusikatkin maksaa sen 70e....

Missä niin paljon lusikoista ryövätään???Ikinä ole nähnytkään niin kallista lusikkaa. Siinä kympin hujakoillahan, molemmin puolin, ne pyörii.
Itse just katselin, että 50 euron tienoilla ovat. Kalliimpia kuin monet muut ristiäislahjat. Siksi minusta pelkkä lusikka riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:

Itse just katselin, että 50 euron tienoilla ovat. Kalliimpia kuin monet muut ristiäislahjat. Siksi minusta pelkkä lusikka riittää.
Noh,voihan sen vaihtaa vielä sen itse lahjan johonkin halvempaankin,vaikka en nyt niin hintaa ajatellut tässä vaan ideaa.

Mya
Mä vein kummitytölle vaan sellasen hopeakantisen albumin..... joten eiköhän tossa korissa oo jo riittävästi, ellei jopa liikaa. Vanhemmille ie tarvii viedä mitään, juhla on vauvan juhla.

Minttu
Tilasin pari viikkoa sitten uppo nalle kummilusikan kaiverruksineen, lisäksi pieni pehmeä paketti (vaate). Kummilusikka maksoi 50 ? ja vaatteen hinta oli ihan ok. Lusikka kyl vähän kirpas, kuinka moni osaa arvostaa et ne on todella niin kalliita. Mutta jos vaan pystytte hankkimaan kuvailemasi korin ja siihen vaikka lisäksi kiva vauvan pussilakanapakkaus (niitä on aivan liian vähän) niin hienoa! Kalliiksi tosin tulee..

vieras

Täällä halvimmat lusikat on 50e!

tulevakummi
Sori :ashamed: kun kysyn sun ketjussa. Mut onko noille kummilahjoille joku hierarkia? Et antaako sylikummi jotain tiettyä ja sit muut kummit jotain muuta. Vai onko sellainen sopimusjuttu et kuka ostaa kehykset ja kuka lusikan? Ja hyvältä idealta kuulosti toi sun lahja. Täällä meillä päin kummilusikat oli 48? ja 85? välillä :|

Musta tulee kanssa kummi, mutta mä mietin kehtaisko olla niin törkee, että jättäis tommoset kummin "perinteiset" lahjat ostamatta? :xmas:

Siis tuleeko tommosta kummilusikkaa käytettyä oikeesti?? ...ja siis 70 e yhdestä lusikasta on aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivan liikaa.

Mä meinaan alkaa kerätä kummilapselle hopealusikoita muuten vaan. Se on meidän suvussa tapana. ...mietin, että alan jo nyt ristiäisistä, kaiverretaanhan sinnekin taakse nimi.

Mutta musta toi kuulosti hyvältä idealta tuo sun kori. ...taidanpa joutua vähän kopioimaan sitä omankin käyttöön... B) B) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Musta tulee kanssa kummi, mutta mä mietin kehtaisko olla niin törkee, että jättäis tommoset kummin "perinteiset" lahjat ostamatta? :xmas:

Siis tuleeko tommosta kummilusikkaa käytettyä oikeesti?? ...ja siis 70 e yhdestä lusikasta on aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivan liikaa.

Mä meinaan alkaa kerätä kummilapselle hopealusikoita muuten vaan. Se on meidän suvussa tapana. ...mietin, että alan jo nyt ristiäisistä, kaiverretaanhan sinnekin taakse nimi.

Mutta musta toi kuulosti hyvältä idealta tuo sun kori. ...taidanpa joutua vähän kopioimaan sitä omankin käyttöön... B) B) :whistle:
En mäkään tajunnut tuon lusikan olevan noin hintava.Jos toteutan tuota koria niin ostan jonkun halvemman "perinteisen lahjan",saa kopsata ihan vapaasti

=)

Ap:lle, hyvältä kuulostaa mut kuten moni jo maininnut niin varmasti vähempikin riittää.
Mä ite oon miettiny et ois toisaalta kiva ruveta kerää kummitytölle helminauhaa. Tosin eihän sille käyttöä ole kun häissä (mikäli haluaa sieläkään käyttää) mut se ainakin pitäis arvonsa. Tosin ajatukses on jääny just ton tarpeettomuuden takia.

stranger
Korissa on kyllä ideaa. Siihen voisi laittaa jotain vaatetta, vaippoja ja ostaa "oikean" kummilusikan sijaan vaikka jälkiruokalusikka-kokoisen hopealusikan kultasepänliikkeestä. Halvempi ja samaa sarjaa voi kerätä vuosien mittaan enemmänkin.
Ainakin meillä noilla varsinaisilla kummilusikoilla ei ole ollut mitään käyttöä

Me ei itseasias saatu yhtään kummilusikkaa pojalle. Tinatavaraa kyllä tuli mut ei yhtään lusikkaa eikä sormusta. Poika sai seinäkellon (mihin kaiverrettu tiedot eli siis semmonen tina), säästöpankin, soittorasian, kastevesipullon ja rasian, valokuva-albumin ja sit semmosen kastetodistus"kotelon".

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Tilasin pari viikkoa sitten uppo nalle kummilusikan kaiverruksineen, lisäksi pieni pehmeä paketti (vaate). Kummilusikka maksoi 50 ? ja vaatteen hinta oli ihan ok. Lusikka kyl vähän kirpas, kuinka moni osaa arvostaa et ne on todella niin kalliita. Mutta jos vaan pystytte hankkimaan kuvailemasi korin ja siihen vaikka lisäksi kiva vauvan pussilakanapakkaus (niitä on aivan liian vähän) niin hienoa! Kalliiksi tosin tulee..

Hyvä että on tullut hintoja tietoon, niin minä ain akin osaan arvostaa, jos joku meidän neidille tuo lusikan elokuun alussa =)

Alkuperäinen kirjoittaja stranger:
Korissa on kyllä ideaa. Siihen voisi laittaa jotain vaatetta, vaippoja ja ostaa "oikean" kummilusikan sijaan vaikka jälkiruokalusikka-kokoisen hopealusikan kultasepänliikkeestä. Halvempi ja samaa sarjaa voi kerätä vuosien mittaan enemmänkin.
Ainakin meillä noilla varsinaisilla kummilusikoilla ei ole ollut mitään käyttöä

Eli omat kummini ovat keränneet minulle 12 vuotta (eli 12lusikkaa) hopelusikoita (ei siis kummilusikkaa ollenkaan) ja nyt niille todella on ollut käyttöä kun asuu omassa taloudessa ja kun on vieraita tullut kahvittelemmaan =) Sekä tietysti kaikissa juhlissa (synttärit ym.)

Yhteistyössä