millipilli
Käytiin kihlasormukset tänään valkkaamassa ja hitsi että nekin maksaa... tai siis mun mittapuun mukaan satanen per sormus on kallista. Olipahan ainakin sitten mieleiset
Kaiverrettavana on, mutta huomenna jo saadaan. Miehelle tuli sellanen tavallinen valkokultainen ei ihan ohut eikä paksukaan ja mulle sellainen missä on reunat keltakultaa ja keskellä valkokultaaAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Moi
Saisko kuvaa?
Vai onkos ne kaiverrettavana?
Alkuperäinen kirjoittaja Iinukka:Halvemmalla pääsitte, kuin myö Jos yhtään lohduttaa :hug:
Mulla on vihkisormuksena sellainen minkä kihlaksi itsellesi valitsit. Muinoin oli markoissa abouttia 800,00mk. Että hieman halvemmalla pääsit .Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Kaiverrettavana on, mutta huomenna jo saadaan. Miehelle tuli sellanen tavallinen valkokultainen ei ihan ohut eikä paksukaan ja mulle sellainen missä on reunat keltakultaa ja keskellä valkokultaaAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Moi
Saisko kuvaa?
Vai onkos ne kaiverrettavana?
Aivan ihana sormus!!!Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
ootteko menneet/menossa kihloihin?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Käytiin kihlasormukset tänään valkkaamassa ja hitsi että nekin maksaa... tai siis mun mittapuun mukaan satanen per sormus on kallista. Olipahan ainakin sitten mieleiset
Mä tykkään tästä hurjasti itsekin. Tietty siinä on se lisäpointti, että itte olin jo unohtanut koko äitienpäivän ja sen, että mies lupas ostaa lahjan myöhemmin. Tämä oli täydellinen yllätys, ruokakaupas oltiin ja mies sanoi, että käydääs tuollaki, ostetaan sulle sormus!Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Aivan ihana sormus!!!Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
25. päivä mentiin kihloihinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko menneet/menossa kihloihin?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Käytiin kihlasormukset tänään valkkaamassa ja hitsi että nekin maksaa... tai siis mun mittapuun mukaan satanen per sormus on kallista. Olipahan ainakin sitten mieleiset
kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:No niin eli sitten kai voipi onnitella tulevan kihlauksen johdosta :flower:
Että paljon onnea sitten vaan :flower:
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Sori, en tajunnutkaan.
Onnea hurjasti! :flower: :flower: :flower: :flower:
No te ootte päässeet hyvällä hinnallaAlkuperäinen kirjoittaja Ainu:Meillä makso kihlat yhteensä muistaakseni 6euroo =) Ostettiin sellaset tarjouksessa olleet kaks yhen hinnalla rinkulat. Hyvin nekin asiansa on ajanu. Vihkisormukset saapi maksaa sit enemmän
onnea!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:25. päivä mentiin kihloihinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko menneet/menossa kihloihin?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Käytiin kihlasormukset tänään valkkaamassa ja hitsi että nekin maksaa... tai siis mun mittapuun mukaan satanen per sormus on kallista. Olipahan ainakin sitten mieleiset
Kiitos =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onnea!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:25. päivä mentiin kihloihinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ootteko menneet/menossa kihloihin?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Käytiin kihlasormukset tänään valkkaamassa ja hitsi että nekin maksaa... tai siis mun mittapuun mukaan satanen per sormus on kallista. Olipahan ainakin sitten mieleiset