Olipa kallista...

• Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Käytiin kihlasormukset tänään valkkaamassa ja hitsi että nekin maksaa... tai siis mun mittapuun mukaan satanen per sormus on kallista. Olipahan ainakin sitten mieleiset :)

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Moi
Saisko kuvaa?
Vai onkos ne kaiverrettavana?
Kaiverrettavana on, mutta huomenna jo saadaan. Miehelle tuli sellanen tavallinen valkokultainen ei ihan ohut eikä paksukaan :D ja mulle sellainen missä on reunat keltakultaa ja keskellä valkokultaa

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Moi
Saisko kuvaa?
Vai onkos ne kaiverrettavana?
Kaiverrettavana on, mutta huomenna jo saadaan. Miehelle tuli sellanen tavallinen valkokultainen ei ihan ohut eikä paksukaan :D ja mulle sellainen missä on reunat keltakultaa ja keskellä valkokultaa
Mulla on vihkisormuksena sellainen minkä kihlaksi itsellesi valitsit. Muinoin oli markoissa abouttia 800,00mk. Että hieman halvemmalla pääsit :D .

Liinuska74

Mä sain valita tälläisen myöhästyneeksi äitienpäivälahjaksi. Liikkeessä oli remonttiale ja toi maksoi 150?. Kihla- ja vihkisormukset meillä maksoi muistaakseni 400markkaa, mutta olen niistäkin tykännyt, ihan tavalliset sileät kultaiset, ei paksut eikä leveät.

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

Mä sain valita tälläisen myöhästyneeksi äitienpäivälahjaksi. Liikkeessä oli remonttiale ja toi maksoi 150?. Kihla- ja vihkisormukset meillä maksoi muistaakseni 400markkaa, mutta olen niistäkin tykännyt, ihan tavalliset sileät kultaiset, ei paksut eikä leveät.
Aivan ihana sormus!!!

vieras
Käytiin kihlasormukset tänään valkkaamassa ja hitsi että nekin maksaa... tai siis mun mittapuun mukaan satanen per sormus on kallista. Olipahan ainakin sitten mieleiset :)
ootteko menneet/menossa kihloihin?

Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:

Aivan ihana sormus!!!
Mä tykkään tästä hurjasti itsekin. Tietty siinä on se lisäpointti, että itte olin jo unohtanut koko äitienpäivän ja sen, että mies lupas ostaa lahjan myöhemmin. Tämä oli täydellinen yllätys, ruokakaupas oltiin ja mies sanoi, että käydääs tuollaki, ostetaan sulle sormus!

Onnea! On sormukset kallistuneet, ite maksettiin yhteensä 500 MARKKAA silloin 10 vuotta sitten kun kihlat ostettiin - tosin pelkkää keltakultaa, sellaiset puolipyöreät rinkulat onks nää nyt 3 mm.

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Ainu:
Meillä makso kihlat yhteensä muistaakseni 6euroo =) Ostettiin sellaset tarjouksessa olleet kaks yhen hinnalla rinkulat. Hyvin nekin asiansa on ajanu. Vihkisormukset saapi maksaa sit enemmän :)
No te ootte päässeet hyvällä hinnalla :D

Mie luulin, kun oltiin menossa kihloihin, että 50 e saan oman sormuksen.. mutta sillä summa sai vain todella ohuen sormuksen, joten otimme sitten sellaisen tarjouksen, jossa sain 2 sormusta 149e.. piti vain ottaa saman paksuiset ja ensin mun sormus tuntui paksulta, mutta nyt en osais ohuempaa pitää..

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ootteko menneet/menossa kihloihin?
25. päivä mentiin kihloihin
onnea!!!!!
Kiitos =)

Kosittu valas
Onnea kihlauksen johdosta!!

Minä olen touhukkaana tyttönä jo valinnut hääsormuksen, maksaa noin 60?.
Mies vielä nikottelee koska tahdon hopeisen sormuksen eikä se hänen mielestään oikein ole sopivaa.
Kyl se siitä tokenee ja sormuksen vielä maksaa :)

Yhteistyössä