Mitä teitte 18-vuotiaina?

reissaaja
-olin vaihtarina ja vietin aivan mielettömän upeaa vuotta ja kun sieltä tulin kotiin, kävin läpi kesäfestarit, jonka jälkeen menin taas ulkomaille kouluun.

Tuo vuosi oli yksi elämäni parhaimmista.

opiskelin amiksessa
kävin töissä
muutin erään ex-n kanssa yhteen muutin sieltä pois kimppakämppään
juhlin joka v.loppu jotain kissanristiäisiä,
aika railakasta elämä silloin oli, mitään en kyllä kadu :)

-sain ensimmäisen kännykän
-Valmistuin ylioppilaaksi huonommilla arvosanoilla, kuin mihin olisin oikeasti pystynyt
- Menin kesätöihin (ja siitä lähtien -kuusi vuotta- olen ollut samassa työpaikassa)
-olin yksissä pääsykokeissa, muihin ei kutsuttu. Pääsin 32. varasijalle
-lukion jälkeisen kesän tein töitä ja nukuin
-laihduin 12 kiloa (en laihduttanut)
-asuin kotona
-olin yksinäinen
-hommasin netin, joten siitä lähtien tein töitä, nukuin JA tsättäilin...
-olin neitsyt, ihan koko vuoden. Ja vielä vuoden siitä eteenpäin...

Eniten kaipaan noilta ajoilta sitä hoikkuutta ja huoletonta rahatilannetta :)
Ja TIETYSTI sitä ikää! Vaikka se onkin vain numero...

Jaahas :eek: kuka muistaa... :D

Sain ainakin ajokortin ja opiskelin jossain... :whistle:
Ajoin papan auton lunastukseen; katolleen ja kävin baareissa.
Jonkinasteisessa humalassa JOKA viikko; ke tai pe tai la tai noi kaikki... :ashamed:

Mutta toisaalta en pahasti. :D

Ai joo ja olin mä varmaan jotenkin töissäkin.

Asuin porukoilla. :xmas:

Liityin asuntovelkaisiin ja ostin asunnon. Muutin pois melkein heti synttäreiden jälkeen. Ajoin ajokortin ja tein vakinaista työtä ravintolassa. Edelleenkin samalla alalla. :) Oli mulla poikaystäväkin jonka viskasin pihalle puolenvuoden jälkeen. Meni hölmö pyytämään isääni takamaan lainan ja jätti maksamatta. Mutta myöhemmin sekin velka peritty korkojen kera. Ja olihan silloin lama-aikakin ja pidennettiin pennejä urakalla. Sinkkuna maistu riisit ja kalapuikot.

Olin viittä vaille ylioppilas ja lopetin siihen. Talouskoulua kävin eikä ollut sulhasista tietoakaan ja sitten tempasin ja lähdin pienelle ulkomaankeikalle ;) . Sillä reissulla musta tuli baarikärpänen ja halpa viinakin maistui. Työaikana en juopotellut. Sitten takaisin kotomaahan ja uutta koulutusta kehiin. PS. Ja löytyihän niitä sulhasiakin sitten vähän vanhempana.

mä valmistuin lukiosta keskinkertaisin paperein ja muutin toiselle paikkakunnalle opiskelija-asuntoon opiskelemaan sairaanhoitajaksi. oli mahtavaa kun sai uuden elämän vaik vanha oli kans hyvä. ihanaa oli ku ei tuntenu ketään ja sai pikkuhiljaa ihania kavereita-vanhat pysyi myös

baarissa käytiin noin 3xvko, epätoivoisesti etsin poikaystävää ja pidin itseäni lihavana.yhden illan juttuja(ei ikinä silti sitä itseään, meni vuosia myöhemmäksi)

vanhemmat erosi sinä vuonna virallisesti,otti tosi koville mulla ja siksi siis muutin eri paikkakunnalle kun olisin muuten jumittunut isän luokse kun se oli niin huonona erosta. oli vaikea silti muuttaa mut se oli oikea ratkaisu. viikonloppuina olin sit isän luona.

*Tapasin väkivaltaisen exäni
*sain ajokortin, kurttasin pari autoa
*vaihdoin miestä melko tiuhaan
*join rutkasti
*kävin lukiota, amista ja kahdessa työpaikassa samaan aikaan
*tapasin lapseni isän
*muutin omaan kotiin
*muutin vieraalle paikkakunnalle
*tulin raskaaksi
*jäin odottamaan yksin

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
- muutin pois kotoa
- ryyppäsin tosi paljon
Tosin suoritin lukion siinä sivussa ja lihoin ryyppäämisen takia kakskyt kiloo
:wave:
Mäkin ryyppäsin tosi paljon (2-5 kertaa viikossa perseet) ja mä taas laihuin kun tuli oksenneltua niin paljon kun ei ruoka pysynyt ryyppäysillan jälkeen sisällä kuin vasta klo 16-18 jälkeen...

Voi hitsin hitsit. Nimittäin mie olen vissiin jo liian vanha, kun en enää muista! :ashamed: Ihan oikeesti on hukassa asiat, eikä siitä nyt ajallisesti ole minusta hirmu pitkä aika. Tai noh...12 vuotta...Ilmankos ei muista. :whistle:

Yhteistyössä