Tarkoitan. Pitkään palstailleet ehkä muistavat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tarkotatko jotain tiettyä juttua?
Eih.Alkuperäinen kirjoittaja Iinukka:Ensimmäisenä tuli mieleen terrori-iskut. Se WTC:n isku siis...Mutta en tiijä menikö ihan metsään. Luultavasti. Tuskin sie sitä hymy naamalla kyselisit.
Oisko ollu siun hääpäivä tai jotain muuta yhtä positiivista?
Minä olen tuon kysynyt henkilökohtaisesti verkkopalvelun päätoimittajalta vähän aikaa sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja KYSYMYS:JEEE Lemon Lime ja Jätkä! vastasitte oikein!
Oisitko tienny vastauksen kysymykseeni, jos et ois kysyny?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä olen tuon kysynyt henkilökohtaisesti verkkopalvelun päätoimittajalta vähän aikaa sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja KYSYMYS:JEEE Lemon Lime ja Jätkä! vastasitte oikein!
En olisi, aloitin itse palstailun vasta 2002, kun meille tuli nettiyhteys. =)Alkuperäinen kirjoittaja KYSYMYS:Oisitko tienny vastauksen kysymykseeni, jos et ois kysyny?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä olen tuon kysynyt henkilökohtaisesti verkkopalvelun päätoimittajalta vähän aikaa sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja KYSYMYS:JEEE Lemon Lime ja Jätkä! vastasitte oikein!
Ok. kiva ku olit rehellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:En olisi, aloitin itse palstailun vasta 2002, kun meille tuli nettiyhteys. =)Alkuperäinen kirjoittaja KYSYMYS:Oisitko tienny vastauksen kysymykseeni, jos et ois kysyny?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä olen tuon kysynyt henkilökohtaisesti verkkopalvelun päätoimittajalta vähän aikaa sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja KYSYMYS:JEEE Lemon Lime ja Jätkä! vastasitte oikein!