Hakutulokset

1. V

JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

Ilmoittaudun pinoon :wave: Onnea tyylilyyli :heart: Kadotin tekstiä... Kirjoitin vaikka kuinka paljon |O Tiivistän: Polilla käyty. hiukan edennyt, ei tarpeeksi. Aika osastolle perjantaiksi 2.1. ja sitten käynnistetään jos ei ennen tule. Sisätutkimuksen jäljiltä on kyllä...
  2. V

Ihana vauva Nullpointsilla! :heart: Kyllä huomaa missä aivot on, kun taas piti tänne ängetä... Kävisin varmaan öisinkin, mut kun kone on meidän melkein 12 vee huoneessa niin en voi häntä öisin kiusata. Noista kotikonsteista - meillä on nyt kaikkea kokeiltu ja eestaas useampaan kertaan...
  3. V

Tervehdys... vauva kohdussa edelleen ja v-käyrä sen kuin nousee. Pari päivää meni kohtuullisesti, mutta nyt tuntuu taas siltä, et mä en jaksa tätä... Sitten, kun vertaan meidän aiempiin lapsiin tätä ja niistä olis jo kolme maailmassa. :kieh: Huomenna on poliaika ja olin ajatellut, että...
  4. V

Mulla tänään ultran mukaan la. Eilen oli henkisesti rankka päivä... Sanoin jo miehellekin, että se tais olla sitten tässä, että mitään vauvaa ei tullutkaan ja mä menen ens viikolla töihin.... :kieh: Että nää päivät tuntuu pitkiltä. Toisaalta jos voisi juoksis vaan pakoon täyttä sataa niitä...
  5. V

Voi kuinka ihanaa - sait naputtaja aattona vauvan! Onnea myös Olivialle ja Entelle :heart: :heart: :heart: Täällä ei mitään uutta. Tulis nyt edes se limatulppa jo. Olin asennoitunut siihen, että aattona ei synnytetä, mutta ajatus siitä, että tämä menis tammikuulle on ihan kamala...
  6. V

:xmas: Jouluiloa kaikille täältäkin :xmas: NullPoints on jo varmaan sairaalassa, mutta hengessä olen mukana. Niin ihanaa, että hän saa vauvansa aattona!!! (Mut mä olenkin puolueellinen, kun itse olen aattona syntynyt) Täällä odotellaan limatulppaa lähteväksi. Ei varmaan pariin päivään...
  7. V

Täällä yksi "kokonainen" ilmoittautuu. Tehtiin taas yksi turha polikäynti. Mulla oli neuvola aamulla jossa th tarkisti ultralla vauvan tarjonnan ja koska oli taas perätilassa soitti polille jonne sit piti heti lähteä... Itkin harmista ja vaikka mistä matkan.... No siellä vauva ohjattiin...
  8. V

Saako teidän mielestä kiittää joululahjoista?

Meillä kiitetään. Olen opettanut lapsille, että kaikki auttavat pukkia ja siksi vain osa lahjoista on pelkästään joulupukilta... :xmas:
  9. V

Kissaihmiset

Meillä on yksi maatianen ja kaksi burmaa. Varsinkin Burma tyttö on aivan ihana! Vähän vahingossa ihastuttiin burmiin ja on ollut ihana huomata, että niistä ei juurikaan lähde karvaa... helpottaa elämää. Maatiainen on taas niin pörröä, että tietää mitä nurkat on täynnä maaliskuulla. Mutta...
  10. V

:flower:Onnea uusista vauvoista :heart: Täällä ei mitään uutta... neuvolaan huomenna. 39+1
  11. V

Onko ketään, joka ei muista lastensa kummeja jouluna mitenkään?

Meillä muistetaan kummeja. Ovat kaikki läheisiä perheellemme ja on ollut luonnollista muistaa heitä. Omat kummilapset muistavat kyllä myös meitä. Vanhemman kummilapsen perhe ei aluksi muistanut ja minusta se oli omituista. Ei kummius ole vain yksisuuntainen juttu. Kyllä se suhde tarvitsee...
  12. V

Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

1. tuli n. 7kg - vauva 3,9kg 2. " 10 kg - vauva 4,420kg 3. " 10 kg - vauva 4,570kg 4. " 8 kg - vauva 3,955 kg 5. nyt tullut painoa alle 3 kg ja arvio on 3,8 kg - vauvan pitäisi syntyä viikon kuluessa. Mikään ei ole mustavalkoista!
  13. V

Huomentapäivää naiset! Onnea joululahja kääröstä :heart: :heart: Täällä ei mitään ihmeellistä. Tuota kärttyisyyttä ja epäsosiaalisuutta löytyy runsain mitoin, toisaalta vieläkin on henkinen prosessi kesken siitä, että synnyttämään on mentävä. Ehkä mä lähden tätä vauvaa hakemaan niin...
  14. V

Ei tullut sektiota...Kiitos tuesta kaikille ELI käsittääkseni se toiminnan nopeus johtui siitä, että pyhät aiheuttavat sulkuja sairaalassa ja tämä meidän vauva on useasti ollut perätilassa. ke illalla tein valmistelut ja psyykkistä työtä - nukuin noin kolme tuntia. Meiltä matkaa sairaalaan...
  15. V

:heart: Onnea jälleen uusista vauvoista :heart: Täällä tilanne meni ihan päälaelleen tänään. Mulla oli poliaika niiden rd paastoarvojen vuoksi. Lähinnä syystä, että vauvalle annetaan painoarvio. Sielläpä sitten selvisi, että vauva onkin taas perätilassa... Pää on oikean rinnan alla...
  16. V

:flower: LÄMPIMÄT ONNITTELUT VAUVOISTA :heart: Täällä ei mitään uutta tai ihmeellistä. Kolmatta flunssaa päällä kuukauden sisällä, että kiva! Kovasti olen samaistunut Grynnan kirjoituksiin. Paasto oli rajalla ja samaa rataa arvojen kanssa. Silti tiedän, että reilu nelikiloinen on...
  17. V

:heart: ONNEA VAUVANSA SAANEILLE! :heart: Täällä viikkoja jäljellä vielä reilut kolme. Viidettä tosiaan mennään hakemaan ja silti tunnen itseni ajoittain "Liisaksi ihmemaassa". Unohdan vauvan tulon tai sen realiteetin mitä on edessä.. Että yölläkin täytyy taas herätä. No ehkä se tästä...
  18. V

Mitä opelle lahjaksi?

:laugh: :laugh: :laugh: Siis en tiedä mistä saa syötäviä joulukukkia :laugh: :laugh:
  19. V

Mitä opelle lahjaksi?

Jotain jonka voi syödä - suklaata, kahvipaketti tai joulukukka.
  20. V

JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

:flower: Lämpimät onnittelut vauvansa saaneille! Täällä on mennyt kuluva viikko todella rajun flunssan kourissa. Ilman kuumetta olen ollut tuhannen kertaa lapsia kipeämpi. Harvoin kun sairastaa saa sitten kärsiä monen flunssan edestä, mutta parempi nyt kuin kk päästä. Tuosta vauvan...

Yhteistyössä