Hakutulokset

1. V

JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

Onnea Valas pienestä prinsessasta! :heart: Täällä supistelee tasaisesti iltaisin, mut ei ne oo vielä niitä. Viimeisten joukossa olen täällä palstalla... Siis vauva kohdun lämmössä. Toisaalta reilu viisi viikkoa kuulostaa kamalan lyhyeltä ajalta. Joku kyseli nimistä aiemmin. Olisi tosi...
  2. V

Lämpimät onnittelut pienestä pojasta Hiipi :heart: Täällä alkavan flunssan ja väsymyksen kourissa. Ärsytyskynnys on kovin alhainen ja vaikka mitä.... Kuusi viikkoa vielä matkaa jäljellä. aiempien kokemusten valossa on varmaan turha haaveilla aiemmasta helpotuksesta. Tsemppiä teille...
  3. V

Eskari opet!!

Riippuu koulutuksesta ja työpaikasta. Pk:ssa työskentelevällä lastentarhanopettajalla on mahdollisuus pitää lomapäivinä, mutta tietenkin ne menevät vuosilomista. Eli ei mitenkään extra vapaita saa...
  4. V

Heippa kaikille - pitkästä aikaa. Olen kyllä lukemassa käynyt aina silloin tällöin. Olen ekaa viikkoa äitiyslomalla. Aloitin pari viikkoa varhennetulla ja ratkaisu oli kyllä oikea! Eilen kävin äitiyspolilla ja vauvan painoarvio oli nyt 2,6 kg, joka tarkoittaisi n. 4,3 kg täysiaikaisena...
  5. V

JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

Jos ei merkittäviä mullistuksia perheen sisällä tapahdu, olen kotona sen kolme vuotta. Hetkittäin pelottaa miten saadaan lainaa lyhennettyä ja itsemme ruoassa pidettyä. Meillä on Bertan potkut vahvistuneet ja hänen liikkeitään on mukava kuulostella. Viime yönä unessa imetin pientä...
  6. V

JOULULAHJAT**elokuun pulina**

Olen itse aaton lapsi ja omat vanhempani olivat valveilla syntymäpäivän tärkeydestä. En koskaan lapsena tuntenut jääväni paitsi mistään. Päin vastoin koin syntyneeni erittäin tärkeänä päivänä. Juhlat ja kakut sain. Aatto sairaalassa ei ole minulle kauhistus, vaan voisin mielelläni...
  7. V

JOULULAHJAT**elokuun pulina**

Olen palannut lomalta töihin. Ihan hyvin nuo alun kaksi päivää ovat menneet, vaikka hirvittää miten alas kunto on mennyt alkukuukausina. Mulle tämän odotuksen alku on ollut rankin. Onneksi ollaan jo puolessa välissä ja työtä tehdessä kuntokin taas noussee. Rakenneultra on edessä ensi...
  8. V

*JOULULAHJAT heinäkuussa*

Hei kaikille pitkästä aikaa! Lueskelin koko ketjun ja se oli oikein terapeuttinen hetki. Lukuunottamatta surullisia uutisia tietenkin! Otan osaa menetyksistä. Väsymys on hellittänyt hieman, mutta muuta vaivaa riittää, vaikka ei mitään kovin pahaa... Vähän supistaa, pissalla saa ravata...
  9. V

Joululahjat #vko 25#

Hei kaikille pitkästä aikaa! Meillä on eka ultra takana. Oli jo pari viikkoa sitten. Siellä heilui pienet kädet niin elävästi, että näen ne vieläkin silmissäni. Laskettu siirtyi viisi päivää ja on näin ollen 27.12.08. Sinällään tuo lasketun siirto on mielenkiintoista, että aikaisemmissa...
  10. V

Paljonko teidän HÄÄKIMPPU maksoi?

Meidän häät olivat 11 v. sitten ja kimppu maksoi 500 mk. Ei mikään NIIN ihmeellinen ollut... Että se "hää" siinä alussa taitaa tuplata hinnat.

Yhteistyössä