Hakutulokset

1. V

Bulgariassa käyneet/menevät

Meidän perhe - siis vanhemmat ja neljä lasta (4-11 v.)lomailimme kultahietikolla viime kesänä. Siinä lähellä on tosi kiva vesipuisto jonne mentiin edullisella taksikyydillä. Merenrannalla vietimme myös kaksi päivää. Hinnat olivat vielä edulliset syömisen ja juomisen suhteen. Suosittelen lämpimästi!
  2. V

Joululahjat *vko21*

Minulla on nyt rv 9+4. Pahoinvointia ja ahdistusta on ollut jonkin verran... Lähinnä haluttomuus ja ahdistus on raskainta kestää. Ikää minulla on 35v. ja viidettä lasta odotamme. Meillä on jo kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Pienen pieni toive kolmannesta tytöstä on sydämessä, mutta poikakin on...
  3. V

## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

Tervehdys! Eilen ilmoittauduin ja heti piti tulla lukemaan uusia kuulumisia. Kiitos Aluna salasanan toimituksesta. Minä oireilen varmaan aika kohtuudella. Ihmeellisesti olen jaksanut. Väsymys on nimittäin se oire, jota odotan kauhulla. Aiempien raskauksien kohdalla pahimmat viikot olivat...
  4. V

## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

Haluaisin liittyä "kerhoon". Luultavimmin laskettu on 23.12, mutta se selviää, kun käyn ekan kerran neuvolassa. Meille tämä tulokas on täydellinen yllätys ja siksi en alkuun reagonut oireisiin, jotka olivat aivan selkeitä... Kylmyyttä, ummetusta, ällötystä jne. Tulokas on siis perheemme...
  5. V

Muistaako joku näitä?

Viime vuonna ostin niitä Tiimarista lastenkutsuille.

Yhteistyössä