Hakutulokset

1. J

Korkea hb.

ohhoh.. onpas teillä hyvä veri =) itellä aina ollut jokseenki matala.. varmaan parhaimmillaan 121 ja nyt raskaana ollu 119 mutta oli kyllä laskenu 110 ku viimeksi mitattiin rv 23 oon nyt syöny rautaa pariviikoa ja taas ens tiistaina nevola.. toivotaan että olis hiukan parempi :) on ainaki...
  2. J

Soiko teillä ikinä päässä joku kappale niin että hermo meinaa mennä?

viimeset paripäivää soinu röllin sammakkolaulu.... voi prk......... :laugh:
  3. J

Miten pystyisin hakemaan apua??

sitä varten se neuvola sielä on että ne auttaa!! ei sun tarvi ollenkaan hävetä varmasti kuule moni on sinne soittanu kaiken näkösistä pikkujutuista muttaku masennus ei oo mikään pikkujuttu vaikka monet niin väittää kannattaa oikkeesti soittaa sinne ja hankkia apua ajoissa ennenku menee...
  4. J

Miten pystyisin hakemaan apua??

juttele vaan suoraan neuvolassa asiasta niin kyllä sä apua saat aivan varmasti vaikeeta se on saada asia esille mutta sit ku sen tekee niin seki jo hieman helpottaa.. itse kärsin masennuksesta ja olen raskaana otin viimekerralla asian esille neuvolassa ja ei menny ku 2 vk niin tuli kirje ja...
  5. J

normaalia????

niin mullaki on tähän mennessä ollu just päinvastasta mutta nyt about viikko sitte kaikki halut katos jonnekki.. toivottavasti ei oo koko loppuaikaa pois... :(
  6. J

normaalia????

onkohan tää ihan asiaan kuuluvaa ku oon rv 21 ja kaikki seksuaaliset halut on kadonnu jonnekki??? :o ja alakerta on kuiva ku beduiinin sandaali :x ajatuskaan seksistä ällöttää... tämä ei oo kivaa onko kenelläkään ollu samanlaisia oireita raskaudessa??? ja vaikka mieli tekis niin kuivaa on...
  7. J

supistuksia???????

kiitos vastauksista =) toivotaan ettei ole mitään vakavaa ku ei ne sillee hirveen kipeitä oo ja ei ne kestä kauaa ja niitä ei tuu jatkuvasti, jotain 1-2 päivässä tai jonain päivinä ei ollenkaan. mutta pitää maanantaina soittaa neuvolaan ja kysästä asiasta =)
  8. J

supistuksia???????

olen vk 18+3 raskaana ja välillä tuntuu menkkamaista kipua alaselässa ja mahassa.. voiko nämä olla supistukisa??? tarviiko huolestua??? :o osaako kukaan vastata?? :| :|
  9. J

Naapurinpoika oli ehdottanut mun pojalle metsässä, että hiplailisivat toistensa pippeleitä!!!

kyllä taitaa kuulua ikään... niin outdolta kun se kuulostaaki!!! kannattaa varmaan kertoa pojan äidille jos hän sitte vaikka hienovarasesti pojalle osais selittää että ehdotus ei välttämättä ollut aivan sopiva?? =)
  10. J

Mistä tietää, jos on saanut papilloomaviruksen suuhunsa?

ite oon kans miettiny samaa... ja miten se vaikuttaa lapseen jos sen saa raskauden aikana???
  11. J

Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

itelläni oli 18 vuotiaana menkat puolivuotta pois eikä syy koskaan selvinny ja raskaana en ollut...epäilivät vaan hormooneja..ja jos on oikeen paljo stressiä tai masennusta niin kyllä seki voi vaikuttaa kuukautisiin... jos olis hänellä kans muuten vaan myöhässä.... =) en kyllä usko että...
  12. J

SINÄKÖ muka äiti 0_o???

ite olen 20 ja esikoista odotan ja masu jo ruvennu pikkusen näkymään ja voi että niitä katseita mitä saan välillä... :/ mutta en välitä siinäpä kattovat!! ylpeänä kannan lapseni ja ihanaa ku raskaus rupeaa jo näkymään :heart: ei sillä oo mitään väliä mitä muut ihmiset sinusta ajattelee...
  13. J

Kissan omistajat

meidän kissoille ostettiin kans tabletteja mutta eeeei ne niitä syö... oon kyllä murskannu ruuan sekaan mutta "paskiaiset" ei syö.. :D
  14. J

Te, joilla kohtu kääntynyt voimakkaasti taakspäin

meillä rv 14+2 meneillään ja nyt alkaa pikkuhiljaa masu näkyä. nopeasti se kasvaa =) eka lapsi ja aika hoikka oon aina ollu. =)

Yhteistyössä