vieras
Luin jostain Seurasta suusyövän riskejä yms. ja siinä mainittiin papilloomavirus suussa. Mistä hitosta semmosenkin tietää, jos on saanut?
Mulla ei ole koskaan ollut muita kuin tuo oma mies, mutta pakko kysyä, että ihanko tosissaan ihmiset siis käyttää uudessa suhteessa jotain elmukelmua suuseksin aikana? Siis oikein aikuisten oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sitähän ei voi saada, eillei nuoleskele jonkun papilloomaista alapäätä. Ette kai harrasta suuseksiä(kään) tuntemattomien kanssa ilman ehkäisyä?
No, olis ainakin viisasta käyttää jotain kelmua tai käydä testeissä uusissa suhteissa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei ole koskaan ollut muita kuin tuo oma mies, mutta pakko kysyä, että ihanko tosissaan ihmiset siis käyttää uudessa suhteessa jotain elmukelmua suuseksin aikana? Siis oikein aikuisten oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sitähän ei voi saada, eillei nuoleskele jonkun papilloomaista alapäätä. Ette kai harrasta suuseksiä(kään) tuntemattomien kanssa ilman ehkäisyä?
Ja minua asia mietityttää, koska mieheni on yhden kerran pettänyt minua ja vaivaa, että mitä jos siitä tulikin jokin papilloomavirus.
No käsittääkseni se alapään versio on vain yleinen. Ei suussa oleva. Tutkimusten mukaan briteissä tais olla tähän muutosta tulossa, että kurkussaki alkaneet viihtymään..mutta se johtuu varmaan muutoksista seksissä jne..ja jos tosiaan ottaa suihin ilman sitä kumia joka ikiseltä, niin onhan siinä mahd. Toki tämän voi saada omalta mieheltäänkin..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta sitähän sanotaan, että se virus on tosi yleinen ja moni saa sen tai siis, että suurin osa saa sen... Siis täh?
Ite sian muuten entiseltä avomieheltä papillooman ja klamydian kaupan päälle. Kertoi sillon, että oli juuri käynyt testeissä ja kun itse olin käynyt juuri testeissä ja kävin vielä todella usein (olin useamman vuoden tutkimuksessa mukana johon nämä kuuluivat)..niin en kyllä osannut kyseenalaistaa tätä. Että näinkin joskus. Toki saattoi hän olla käynytkin noissa ja oli käynyt vieraissa, mistäs tiedän..ei oikein kiinnosta kun dumppasin hänet jo ajat sitten ja löysin ihanan miehen =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, olis ainakin viisasta käyttää jotain kelmua tai käydä testeissä uusissa suhteissa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla ei ole koskaan ollut muita kuin tuo oma mies, mutta pakko kysyä, että ihanko tosissaan ihmiset siis käyttää uudessa suhteessa jotain elmukelmua suuseksin aikana? Siis oikein aikuisten oikeesti?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sitähän ei voi saada, eillei nuoleskele jonkun papilloomaista alapäätä. Ette kai harrasta suuseksiä(kään) tuntemattomien kanssa ilman ehkäisyä?
Ja minua asia mietityttää, koska mieheni on yhden kerran pettänyt minua ja vaivaa, että mitä jos siitä tulikin jokin papilloomavirus.