Hakutulokset

1. J

vois ny kekkosen kassit

mua ei väsytä. ei sitte yhtään!!! ja huomenna pitäs jaksaa 7 aikaan ylös. :headwall: ja pitäs siivota aina siinä välissä ku vaavi päikkäreillä. |O ja käydä kaupassa, voin vaan kuvitella että millanen kusiaispesä prismaki on huomenna ja anoppilassaki pitäs käydä huomena :headwall: |O
  2. J

Kun vauva ei kestä d-vitamiinitippoja...

enpäs tiennytkään tällasta jekovitistä..meillä käytetään sitä ku dervitolia ei kestäny massu.. se jekovit maistuuki aika karseelta ja oon miettiny kans sitä että ku siinä on alkoholia?? :O
  3. J

Te, joiden vauvalla ollut yskää ja nuhaa, pitkäänkö kesti?

suolatipat aukasee nenua.. eikä maksa ku jotain 5e apteekista... pikasta paranemista pikkuselle :heart:
  4. J

MÄ EN KESTÄ! Ukko jäi kiinni saunassa naapurin kanssa.

muutki tainnu kattoo boratin.... :)
  5. J

Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

kyl on helvetillinen tilanne :hug: itse en vois ikinä antaa anteeksi! ajatuski siitä että ukko panis jotain toista saa verenpaineen nousemaan !!!! mut toisaalta jospa se sun mies oppi tästä jotain tai sit ei.. useimmiten ne jotka pettää..pettää joskus uudestaan niin ikävää ku se onki...
  6. J

muita jotka potee synnytys pelkoa?

mitä pelkäätte??? mä pelkään sitä että mitä jos jompi kumpi ei selviä hengissä :ashamed: tää on aivan hirveetä.. koko ajan vaan negatiivisia ajatuksia :| tänäänki mieheni sano mulle että voi vitsi ku ihanaa kohta meillä on pikkunen , ihana hakea teidät sitte kotiin... mulle tuli heti mieleen...
  7. J

vauvan liikkeet

selälleen ku makoilen ja just jotain makeeta niin kyllä se ilmottelee olemassaolostaan =) ainaki nyt semmonen tepsi :D
  8. J

mikä keli?

täällä keski-pohjanmaalla samanlainen keli... paitsi ei tuule oikeen paljo.... tuliski kunnon ukkonen... täälä ei oo ollu kertaakaan vielä tänä kesänä
  9. J

vauvan liikkeet

eilen oli neuvola ja kaikki ok :) mulla on kans istukka edessä ja vauva on poikittain masussa.. huolestun vaan niin helpolla pikkusesta :headwall: :ashamed: ehkä pitäis ottaa hiukan rennommin ;)
  10. J

Ukkosmyrskyjä tulossa (linkki )

jipii... tulis ny kunnon ukkonen.. vaikka kyllä pelkäänki mutta silti :) huippua B)
  11. J

vauva "värisee" mahassa..

millä viikoilla tuo värinä on sitte alkanu tuntumaan?? :) ku mulla aina välillä tuntuu semmonen outo nykiminen ??? nyt rv 25
  12. J

Kyy

meidän mökin pihalla oli kyy jääny auton alle... ja sit käppäilin siinä rannassa saunamökkiin niin sielä nurtsilla luikerteli rantakäärme.. en oo ikinä eläessäni nähny käärmettä eikä tuuola mökilläkään niitä hirveesti oo ollu.. jokuvuosi saattanu olla kuolleena tiellä.. mutta nyt niitä oli siinä...
  13. J

vauva "värisee" mahassa..

mulla on istukka edessä ja tunnen silti potkut :) poika kuulemma tulossa mutta ie kyllä värise..ainakaan vielä.. =)
  14. J

Olitko lukiossa kasvavan masun kanssa?

ite oon nytte amiksessa puolivuotta koulua käymättä... elokuussa menen vielä kouluun suorittamaan 2kk ja sitten jään äitiyslomalle :) ja loput käyn ensvuoden puolella... =)
  15. J

G: Kuppikokopino.

75C
  16. J

Voisko joku selittää, MIKÄ toi ZUMBA oikein on?

kai se jotain tanssia tai sen tyylistä on :D jos ny meinaat sitä mitä ne mainostaa :)
  17. J

Kumpi nimi on teistä kivempi, Nita vai Heta?

nita kuulostaa ihan kivalta :) tulee mieleen janita... josta sitte lyhenne nita :) ja ei hetakaan paha ole :)

Yhteistyössä