nuori äiti
mietin tässä masun sijoittamista lukion viimeiselle vuodelle. eli välivuoden sitten viimeisilläni ja vauvan kanssa kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja nuori äiti:mietin tässä masun sijoittamista lukion viimeiselle vuodelle. eli välivuoden sitten viimeisilläni ja vauvan kanssa kotona.
komppiAlkuperäinen kirjoittaja Anna:Olin lukiossa. Mikäs siinä ollessa, samalla tavalla kun töissä olevat.
sitä minäkin, jos olisin töissä jäisin kuitenki äippälomalle, niihän mä jäänkin kun opiskelut loppuu.Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Olin lukiossa. Mikäs siinä ollessa, samalla tavalla kun töissä olevat.
Kuulostaa ihan järkyltä joskus jonkun joutuneen tekemään töitä elättääkseen itsensä ja perheensä Voiks tää olla totta? Suomessa. Maailman parhaassa hyvinvintivaltiossa???Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ollut. Eikä ollut kukaan muukaan. Yhden luokkakaverin tyttöystävä tuli raskaaksi, mutta luokkakaveri lopetti lukion ja meni töihin. Elettiin tosin sellaista dinosaurusten aikaa, jolloin rahaa ei tilille tipahtanut kattoon syljeskelemällä.