vauva "värisee" mahassa..

• Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
Mullakin
ollut tässä raskaudessa.. itseasiaassa just äsken värisi taas ja ihmettelin mitähän se on. Miten se pissaaminen voi tuntua tuolta, osaako joku sitä selostaa?
mulla tänään 41+5 ja perjantaina synnytetään ellei aiemmin lähde itsestään.

**
mä en ainakaan tunne ainootakaan tyttöö oottanutta joka ois niitä väristyksiä tuntenu. Itellä tuntu esikoisen kans ja poikahan tuo on, tokalla luulin et tulis tyttö kun ei tuntunu mut poika tuli. et ehkä se on poikien juttu mut ei kuitenkaan kaikkien poikien.

hopsula
Mulla on sekä värinää että napsuttelua.. Kyllä se taitaa sitten poika olla, ultrakuva oli aika epäselvä mutta kyllä sielläkin jotain poikaan viittaavaa kuulemma saattoi nähdä. Toi värinä on kyllä jännä, aiemmista kahdesta tytöstä ei ollut tuollaista.

**
Alkuperäinen kirjoittaja Mullakin:
ollut tässä raskaudessa.. itseasiaassa just äsken värisi taas ja ihmettelin mitähän se on. Miten se pissaaminen voi tuntua tuolta, osaako joku sitä selostaa?
mulla tänään 41+5 ja perjantaina synnytetään ellei aiemmin lähde itsestään.
se vaan tekee joillaki vauvoilla sellasen puistatuksen ku pissa tulee, meillä ainaki jatku myös syntymän jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Taitaa istukan paikka vaikuttaa tuohonkin tunteeseen. Minulla oli toista odottaessa istukka edessä ja en tuntenut potkuja enkä paljon muutakaan.
mulla on istukka edessä ja tunnen silti potkut :) poika kuulemma tulossa mutta ie kyllä värise..ainakaan vielä.. =)

unikuu108
mä en muista esikosta(poika) noitä värinöitä mut selkeetähän se on kun se tuntuu siellä pääpuolella(vauva pää alaspäin)se värinä.
mut kyl mä muistan itsestänikin noita värinöitä (tirsk..) mut mukavaahan olis tää olis poika niin olis samat vaatteet. eikä tarviis ostella tyttöjen värejä sit lisäksi.. mulla nyt viikot 33+

mut hassu se on se värinä.
ainiin.poika vajaa 3v tekee sitä vieläkin pissan jälkeen.

Yhteistyössä