Soiko teillä ikinä päässä joku kappale niin että hermo meinaa mennä?

Soi.. enkä itse ole ainoa, jolla menee hermot siihen, sillä laulan sitä sitten huomaamattani.
Laulettuani kolme päivää ärsyttävää pikku pätkää ällösiirappibiisistä Oikeesti.. alkoivat lapset laulaa mulle vastineeksi... Jos et oikeesti oo jo hiljaa, me pois täältä muutetaan... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Mulla on soinut päässä jo useamman kuukauden "..tanssii, Amalia kamalia tansseja tanssii tai sitten sillä on siellä mies.." :ashamed:
No mutta toihan on hyvä biisi, kyllähän sitä kelpaa rallatellakin. :D

Mulla soi töissä ollessani aina sama laulu päässä, alusta loppuun, ja joka hiton päivä: "lauantai-iltana ravintolaan oli tarkoitus lähteä juhlimaan, ottaa muutama olut vaan ja mennä kotiin nukkumaan.."

Ja nyt se alkoi muuten soimaan taas, iki-ihana Mamba. Argh.

Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Mulla on soinut päässä jo useamman kuukauden "..tanssii, Amalia kamalia tansseja tanssii tai sitten sillä on siellä mies.." :ashamed:
No mutta toihan on hyvä biisi, kyllähän sitä kelpaa rallatellakin. :D

Mulla soi töissä ollessani aina sama laulu päässä, alusta loppuun, ja joka hiton päivä: "lauantai-iltana ravintolaan oli tarkoitus lähteä juhlimaan, ottaa muutama olut vaan ja mennä kotiin nukkumaan.."

Ja nyt se alkoi muuten soimaan taas, iki-ihana Mamba. Argh.
Luojalle kiitos se ei sentään ole Mambaa mitä tuolla mun "jukeboksissa" jatkuvasti repeatilla soi! :D

plöpö
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Chugginton, tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku tsuku, Chugginton tsuku...jne :eek: Yksi aamu huomasin itseni hyräilevän tätä lastenpiirretyn tunnaria ku kahvia laitoin. Nyt alkoi taas soimaan :/
Niin tai "oon nelivuotias, oppimaan innokas, tarkkailen maailmaa, KAAPO"

Argh....

Zoe-F
Joo aika usein, viimeks "sentit venyyyyy ja boonukset paukkuuuu"

Yleensä öisin soi jotain vastaavaa kuin "ei yksinäinen unta saa, vaan valvoo vuoteellaan" tms.. (vai onks se vuoteessaan.. no ihan sama..)
Hemmetin ärsyttävää, varsinkin kun A) en oo yksin B ) saisin unta jos se hiton biisi ei sois päässä...

Yhteistyössä