Hakutulokset

1. P

sh -> kätilö

Minun käsitykseni mukaan ei onnistu oppisopimuksella.
  2. P

Toivottavasti keskusteluun osallistujia on enemmän kuin minä =)

Mulle tuli mieleen syyhypunkki... Mutta ei se varmaan ole, tuskin sitä nyt ihan helposti mistään saa =) http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=0918148
  3. P

HÄÄGALLUPPI!! :)

1. Paljonko teillä on ollut hääbudjetti? ei meinaa muistaa, kun siitä on niin kauan... olisko ollut 15 000 mk. 2. Minkä kokoiset häät? 100 vierasta. 3. Millainen paikka (ja missä? Nuorisotila Vantaalla. 4. Oliko pitopalvelu vai mikä? Pitopalvelu teki ruuat ja kakun, iltapala...
  4. P

Kuinka pitkään mies saa olla paikalla synnytyksen jälkeen?

Kättärillä minut kärrättiin salista pois noin tunti synnytyksen jälkeen. Kyllä mies sai sitten osastolla olla kanssani iltaan asti.
  5. P

Heti kun ensimmäinen lelukuvasto ilmestyy, niin meillä se lentää paperinkeräykseen samantien!

Minusta ne ovat ihan ok, poika tykkää lueskella niitä. Joulun alla olen sanonut, että saa ruksata sieltä mitä toivoo. Ja olen myös korostanut, että niistä sitten vanhemmat päättää mitä ostetaan lahjakonttiin. Ja olen myös vinkannut, että turha ruksata mitään kauhean kallista :D
  6. P

Gallup kuukuppilaisille

En käytä kattilaa. Kiehautan vettä vedenkeittimessä, laitan kuukupin muovirasiaan ja kaadan kiehuvaa vettä päälle. Tämän teen kahteen kertaan. Ja tuo muovirasia säilytetään erillään ruoka-astioista :D
  7. P

Tiedoksi vauvojen vanhemmille ja muille hoitajille. Lue tämä.

Periaatteessa ihan hyvä kirjoitus, mutta... vähän kyllä minullakin tuli paha mieli tuosta. Minullakin oli hyvin levoton ja paljon itkevä vauva. Itkua riitti jopa 20 tuntia vuorokaudessa vuoden ajan. Lapsella oli refluksitauti, joka selittää paljon tuosta itkusta. Kyllä siinä väsyy hyssyttelyyn...
  8. P

Allegro vs pesupähkinät

Pesupähkinöistä tietoa: 'Luonnonvaraisena kasvavan Sapindus mukorossi -puun hedelmiä ei voida käyttää ravinnoksi, mutta niiden kuorista irtoaa vedessä luonnon sapoiinia, jolla on puhdistava vaikutus. Intiassa ja Nepalissa pesupähkinöiden käytöllä pyykinpesuun ja henkilökohtaisen hygienian...
  9. P

Allegro vs pesupähkinät

Mulla käytössä SAMU-pesupähkinät ja kovasti olen tykännyt niistä.
  10. P

Miten voi tehdä nimettömän ilmiannon Kelalle?

Minusta voisit ihan hyvin soittaa Kelan toimistoon ja ihan nätisti selittää, että et halua nimeäsi kertoa, mutta olis tällainen tapaus... Ei siinä mitään oikeusjuttuja tarvita. Kelan virkailija voi itse katsella k.o. henkilön tuki- ja asumistietoja ja laittaa vaikka jonkun kyselylappusen...
  11. P

Voi APUA mikä moka!!!!Ootteko lukeneet uutta meidän perhe-lehteä????

:laugh: pitkästä aikaa hauska juttu :laugh:
  12. P

mikä ero on MUFFINSSILLA JA MUFFINILLA?

Muffin on yksikkö ja muffins on monikko :D
  13. P

lapsia ei pidä hankkia,jos ei ole varautunut siihen että voikin päätyä yyhooksi oli parisuhde miten onnellinen tahansa!

Minä olen aina sanonut miehelleni, että jos lähtee kävelemään tästä avioliitosta, niin ottakoot lapsen mukaan myös. En rupea yh-äidiksi. Ei ole ukko ainakaan vielä uskaltanut lähteä :D
  14. P

Millaisia sivuvaikutuksia tullut jälkiehkäisystä?

Kerran olen joutunut käyttämään enkä huomannut mitään sivuvaikutuksia.
  15. P

leikkuu ohjeita jossain

Ei siinä mitään ohjeita tarvita :D Miesten hiuksista lyhennät vain kamman ja saksien kanssa saman verran joka paikasta. Poikalapsen hiukset voi vetäistä millinkoneella sopivan mittaiseksi (miksei miehenkin) ja pitkien hiusten lyhennyshän on helppoa. Latvasta vain 5 senttiä pois naps naps...
  16. P

ja taas hyvää toimintaa tallink yhtiöltä

Laivoilla on varmaan hajonnut hiukan useampi lukko kuin 2 kpl. Tuskin kaikki tapaukset lehteen päätyvät. Itse olen ollut laivoilla siivoushommissa. Kerran risteilylle oli tulossa Espanjan kuninkaallisia. Me olimme lähdössä pois laivalta sen verran myöhään, ettei meitä enää päästettykään ulos...
  17. P

Tunnetko ketään Helvetin enkeliä?

Muuten tuo 'history' -linkki ei toimi...
  18. P

Kyllä varmaan 90%:lla ihmisistä on se käsitys, että Helvetin enkelit on rikollisjärjestö. Jos esim. oma ukkoni haluaisi liittyä, olisin aika hämmästynyt ja kehottaisin keksimään jonkun toisen kerhon. Sitä juuri kyselinkin, että onko jotenkin coolia kuulua Helvetin enkeleihin, kun heidät...
  19. P

:laugh: Siinäpä Harley itse uhkailee, vaikka ovat niiiin kunnollista porukkaa...

Yhteistyössä