Soturi
Esim. Oysissa?On toinen lapsi kyseessä ja olen ymmärtänyt,että miehet eivät saa kovinkaan pitkään olla paikalla, vai miten on?
Lisäys: synnytys oli aamuyöstä.Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:mutta ainakin mun mies ajettiin melkein heti pois EPKS:sta. Se oli ikävä juttu.
No olishan sekin aika kamalaa, että miehet saisi osastolla esim. yöaikaan olla tuntitolkulla. Täällä kaikki huoneet on 2-3 hengen huoneita. Muutenkin on rauhatonta ja kellot soi. Synnytyssaleistakin on vähän puutetta, että ruuhkasta riippuen sieltäkin siirretään nopeasti pois.Alkuperäinen kirjoittaja Soturi:Vähän on kyllä pelottava ajatus, että mies joutuisi niin äkkiä lähtemään pois, huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä lisää:Lisäys: synnytys oli aamuyöstä.Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:mutta ainakin mun mies ajettiin melkein heti pois EPKS:sta. Se oli ikävä juttu.
oyssissa ainakin saa olla koko ajan,yhtämatkaa me sieltä synnytys salista pois lähdettiin + meillä oli kyllä perhehuone varattuna joten en tiedä sitten miten on käytäntö jos mies ei jää sairaalaan sinun kanssasi.Mutta en usko että sinun sinne "yksin" tarvitsee jäädä.Alkuperäinen kirjoittaja Soturi:Esim. Oysissa?On toinen lapsi kyseessä ja olen ymmärtänyt,että miehet eivät saa kovinkaan pitkään olla paikalla, vai miten on?
Joo, sekä kättärillä, että naistenlinikalla sai olla milloin vain, paitsi yöllä.Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus:Kättärillä minut kärrättiin salista pois noin tunti synnytyksen jälkeen. Kyllä mies sai sitten osastolla olla kanssani iltaan asti.
Ja isä+mahdolliset sisarukset saavat vierailla miten haluavat.Näin ainakin vielä 2v sitten.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tayssissa synnyttänyt kolme ja aina mies on ollut synnytyssalissa koko ajan (noin 2h) ja tullut mukaan osastolle.Tosin aikaisintaan olemme menneet aamu kasilta osastolle.
Muistan yhdellä kertaa kun huoneeseen tuli äiti ja vauva klo 404 aikaan niin isa oli mukana.Oli hetken ja lähti.