3,5 vuotias haluaa korvikset...laittaisitko ?

• Viestiketjun aloittaja katri
  • Ensimmäinen viesti
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun tytöllä on niin nätit korvat, ettei niihin tehdä reikiä. Eikö naiset teidän miehet imaile ja suutele teidän korvia? mä en haluaisi että lapseni jää aikuisena siitä paitsi. puhtaat ja rei´ittämättömät korvat on ihanat, mutta minä en ainakaan suutele korvaa jossa on jotain killuttimia. :$
Kyllä mun korvat on miehille/miehelle kelvanneet ihan killuttimien kera =)
Ajatteles, joillain naisilla on lävistyksiä nänneissä, kielessä, navassa, jopa alapäässä... :whistle: (ei mulla).
hyi helkutti. visvaa valuu. :$

Mun tytöllä on niin nätit korvat, ettei niihin tehdä reikiä. Eikö naiset teidän miehet imaile ja suutele teidän korvia? mä en haluaisi että lapseni jää aikuisena siitä paitsi. puhtaat ja rei´ittämättömät korvat on ihanat, mutta minä en ainakaan suutele korvaa jossa on jotain killuttimia. :$
Ajatteles, joillain naisilla on lävistyksiä nänneissä, kielessä, navassa, jopa alapäässä... :whistle: (ei mulla).
Ei mulla ole koskaan visvaa valunut korvista, tai mistään muualtakaan :).
Sinusta ja puolisostasi en tiedä :whistle: mitä valuu ja mistä :kieh:.

PahaSilmä
Ei mulla ole koskaan visvaa valunut korvista, tai mistään muualtakaan :).
Sinusta ja puolisostasi en tiedä :whistle: mitä valuu ja mistä :kieh:.
:LOL: :LOL: okei, ei tapella. :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Mites ap? Laitoitteko korvikset?
Ei olla vielä ainakaan laitettu....seuraan mielenkiinnolla tätä keskustelua. Sukulaistyttö on menossa huomenna laittamaan niin mennään mukaan. Tyttö sitten näkee laiton ja saa sen jälkeen minun puolestani päättää että ottaako vai ei. Ei minulle kyllä oikein tule mieleen syytä miksi kieltäisin ne häneltä ( ja silti ei tule jouluna vielä saamaan napakorua )
Kuitenkin vaikka tyttö olisi jo muutaman vuoden vanhempi niin kyllä varmaankin minä ne silti puhdistaisin

Meillä tyttö halusi hiukan alle 4v. En kaunistellut asiaa mitenkään tytölle ja sanoin, että se kyllä nippasee. Käytiin ekalla kerralla liikkeen sisällä ja halusi sitten pois sieltä. Ja varmaan viikko siitä, niin sanoi.. että nyt tahtoo ne korvikset. Käytiin laittamassa ja varmaan kk verran pidettiin.Tahtoi ne pois ja ehkä oli ihan hyväkin, koska olivat kaulureissa,paidassa,hiuksissa yms.aina kiinni.

T
Kävin tässä hiljan kummityttöni kanssa ottamassa hälle korvikset 10-v lahjaksi. Tosin kummitädin piti toimia koekanina, ja eka siis mulle laitettiin 5. reikä. Sitten laitettiin kummitytölle. Ja omalleni en anna ennen kuin 10vuotiaana, jos sitten haluaa. Mutta ei päivääkään aikaisemmin. Muutakin hommaa tässä huushollissa, kuin toisten korvareikien puhdistus. Sitten kunhan itse saa puhdistettua, niin sitten saa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Mites ap? Laitoitteko korvikset?
Ei olla vielä ainakaan laitettu....seuraan mielenkiinnolla tätä keskustelua. Sukulaistyttö on menossa huomenna laittamaan niin mennään mukaan. Tyttö sitten näkee laiton ja saa sen jälkeen minun puolestani päättää että ottaako vai ei. Ei minulle kyllä oikein tule mieleen syytä miksi kieltäisin ne häneltä ( ja silti ei tule jouluna vielä saamaan napakorua )
Kuitenkin vaikka tyttö olisi jo muutaman vuoden vanhempi niin kyllä varmaankin minä ne silti puhdistaisin
Toihan on tosi hyvä juttu, että tyttö pääsee ihan oikeasti näkemään mitä se on. Meillä tytär oli viiden vanha. Oli jo pari vuotta myöskin pyydellyt. Lupasin, kun oppii r-kirjaimen ja sitten kun se tuli, muistutti lupauksesta. Sanoin suoraan, että se sitten sattuu. Mutta niin kova oli hinku saada korvikset, että meidän kipuherkkä ja kaikenlaisia neuloja pelkäävä tyttö istui rohkeana tuoliin ja sanoi, että pistäkää ne jo. Eikä inahtanutkaan, säpsähti mutta käänsi toisenkin korvan. Siskontyttö joutui keräämään rohkeutta pari viikkoa ennen kuin kävi ottamassa toisen ja se on näistä tytöistä se rohkea ja uljas. Eli motivaatio oli ainakin korkealla :D

Eikä ole ollut mitään ongelmia noista korviksista tai niiden putsauksessa. Hyvin on kaikki mennyt. Eikä ole tyttö katunut korviksiaan, päin vastoin. Tykkää vaihtaa niitä ja ostaa uusia. Jatkoja ap :)

vieras
meillä on laitettu kummallekin tytölle 3,5kk ja 4,5kk...ei ole tulehtunut kummallakaan,mitään haittaa ei ole ollut..isona,jos haluavat ottaa pois,niin ottavat..enemmän lapset on rokotuksista itkeneet,kuin reikien laitosta..kakkaa tulee niskaan,kuorma-auton lava odottaa;)omat on lapseni:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä on laitettu kummallekin tytölle 3,5kk ja 4,5kk...ei ole tulehtunut kummallakaan,mitään haittaa ei ole ollut..isona,jos haluavat ottaa pois,niin ottavat..enemmän lapset on rokotuksista itkeneet,kuin reikien laitosta..kakkaa tulee niskaan,kuorma-auton lava odottaa;)omat on lapseni:)
Siis vauvoille korvikset? tiedän kyllä että jossain on ihan yleistäkin mutta silti se tuntuu jo niin mahdottomalta ajatukseltakin. Yök. :eek:
Ja siis niin, omathan on lapsesi. :)

Yhteistyössä