sh -> kätilö

• Viestiketjun aloittaja sh
  • Ensimmäinen viesti
äiti täälläkin
En usko, että onnistuu oppisopimuksella. Uudelleenhan voi kyllä erikoistua. Itsekin olen suorittanut kaksi tutkintoa, tämän myöhemmän ammattikorkeassa. Meidän ryhmässä oli silloin terkkareiksi, psyk. sair.hoit. ja sis.kir. saikuiksi uudelleen erikoistuvia.

ei
Ammattikorkeakouluopintoja, pitkän harjoittelun ja päättötyön, tietyn määrän synnytysten hoitamisia... Kysele ammattikorkeakouluista niin saat tarkat tiedot, näin oli muutama vuosi sitten.

äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Ammattikorkeakouluopintoja, pitkän harjoittelun ja päättötyön, tietyn määrän synnytysten hoitamisia... Kysele ammattikorkeakouluista niin saat tarkat tiedot, näin oli muutama vuosi sitten.
Olen joskus itsekin miettinyt vielä kertaalleen erikoistumista. Kysyn siksi tästä välistä... Jos ammattikorkeassa erikoistuu uudelleen, tarvitseeko tehdä uudelleen opinnäytetyötä. Silloin, kun itse erikoistuin , näin sanottiin. (minullahan oli tuo ensimmäinen koulutus vanhan muotoinen ja tämä uudempi ammattikorkeassa) Kuinka pitkä on nykyisellään tuo kätilöiden harjottelu/kuinka monta synnytystä pitää sisällään?

Yhteistyössä