Hakutulokset

1. J

Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Täällä vaihtui yk 6. Kp 1:stä vietellään hirveissä krampeissa. TORSTAI 11.10. Hempukka87..........kp 17/30-35........yk 12...........Esikoista Haltia .....................kp 18/31-36......yk 11..........Esikoista Miss Piggy...............kp 20/26-49......yk 9............Esikoista...
  2. J

***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

Kiki80 ja Isebel81 Teroja toivon saavani tämän kuun lopussa, kun meillä on aika Väestöliiton lapsettomuusklinikalle =) Keväällä söin kolme kiertoa Teroja, mutta sen pidempään gyne ei niitä määrännyt vaikka tietää että mulla on aina ollut tosi pitkä ja epäsäännöllinen luomukierto... Ja...
  3. J

Bamse onnea plussasta! Hieno homma! Täällä kp 84. *huoh* Tuleekohan uusi ennätys. Pillereiden jättämisen jälkeen kp:t venyivät 88 asti, mutta nyt näyttäisi tulevan paaaaljon pidempi kierto. Onko kenelläkään muulla näin pitkiä kiertoja...?
  4. J

syksyllä -07 hoidot aloittavat

Mäkin olin tipahtanut listasta... Tässä tiedot vielä: JaneG, 27v., Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07, kp 78/27(teroilla)-88 (yk 5 pitkällä kierrolla)
  5. J

Kuunkulta voithan tiedustella takaisin että liittyykö aihe työtehtäviin :) Mutta periaatteessa kannattaa kertoa vain valkoinen valhe ja sanoa ettei aihe ole ajankohtainen. Koska eivät saisi kysyä asiaa ollenkaan. Nykyään hyvin harvoin tuollaista kysymystä sivutaan asiallisissa työpaikoissa...
  6. J

Täällä kp 77 ja samaa rataa jatkuu kuin ennenkin. Tosin lupauksia tädin ilmestymisestä on tänään ollut enemmänkin ilmassa, rinnat ovat todella arat. Viime viikosta ollut vatsakramppeja ja äklötystä (pms oireeni, kivakiva).
  7. J

Nyt on niin pahamieli :(

Haastatteluun tsemppiä, pitelemme täällä kovasti peukkuja! =) Uusi työ tuo varmasti mukavaa vaihtelua, varsinkin jos vanhassa on stressaavaa.
  8. J

Nyt on niin pahamieli :(

Iso :hug: ja jaksamista sinulle MissMaisa. Ei voi sanoa mitään muuta, tyrmistynyt myötäolotila.
  9. J

MissMaisa onnea onnea valtavasti onnea!!! Pääsit oman pinomme Plussakasaa kasvattamaan =)
  10. J

Minäkin voisin liittyä varovaisesti tähän joukkoon... Yritystä takana vajaa vuosi (12/06) mutta kierto on todella pitkä ja epäsäännöllinen. Nyt kp 71 menossa. Ikää 27 v. ja ensimmäistä yritetään. Eka käynti on Väestöliiton klinikalle 10/07 ja ihan varmaan kartoituskäyntinä taitaa olla tuo eka...
  11. J

Inkku83 ei ole tyhmää kysyä =) Väestöliiton toimipisteet kannattaa katsoa heidän nettisivuiltaan, jotka on triplatuplawee vaestoliitto fi -> Lapsettomuus -> klinikat (laita osoitteeseen pisteet väliin). Väestöliitosta itsessään en tiedä tarkemmin, täältä palstalta minäkin bongasin ja heti...
  12. J

Hei hieno tuo lista =) Täällä varsinaisesti yk 5 mutta eipä noita yrityskiertoja oikein ole kannustavaa laskea kun kierto menee nytkin melkein 70:ssä. Lokakuun lopulle on varattu aika Väestöliiton lapsettomuusklinikalle ja samalla saan apuja tähän pitkään kiertoon. Teroja söin keväällä ja...
  13. J

Täällä odotellaan kp1:stä ja tätiä joka ilkikurisesti vihjailee tulevansa hetkenä minä hyvänsä muttei tulekaan!!! Ärsyttää. Tuli eilen jo syötyä särkylääkettä ennalta varoittaviin vatsakipuihin että pystyisi töissä olemaan, mutta mitään ei tapahtunutkaan. Pentele sentään! Lähipiirissä vauvat...
  14. J

Syytä ei ole etsitty, mulla ei kuitenkaan koko elämäni aikana ole luomukierto ollut säännöllinen ja vuosittain olen gynellä käynyt. Pillereitä olen syönyt yli 10 vuotta, 15-vuotiaasta asti juuri kiertojen epäsäännöllisyyden takia (vaikka syytä ei varsinaisesti ole tutkittukaan), välissä pari...
  15. J

Täällä yksi :wave: Teroilla kierto 27, ilman Teroja 60-88. Nyt menee kp:ssä 60. Meillä vasta esikoista yritellään.
  16. J

Täällä on tapahtunut paljon... Ensiksi isot halit Dreamer-88 lääkärillä käynnin tuloksena saaduista uutisista. Mutta tuo on ensiaskel ja kyllä varmasti tuo kysta-asia järjestyy ja saatte oman vauvan vielä syliinne, kuten täällä ovat muutkin uskoneet. Uskon näin todella kovasti ja haluan uskoa...
  17. J

Plussatuulia lupaavasti oireileville!!!! + :flower: *muoks* ja siis tietysti kaikille muillekin :)
  18. J

Iso rutistus kaikille tippuneille... :hug: Haltia Täällä on juilinut mahasta parina päivänä ja kuvotusta ollut, joten viittaisi siihen että ehkäpä ensi viikolla vaihtuu kp 1:ksi. Testin olen tehnyt, ei plussauutisia. Repa kiitos tsempistä =) MissMaisa Teroja määrätään kiertoa...
  19. J

Venähti taas tämä kirjoittelu, lukemassa olen aina välillä käynyt. Kuulumisia... ei oireita eikä plussaa, testin tein sunnuntaina taas. Eli tässä puksutellaan eteenpäin kohti piiiiiitkäää kiertoa. Pahoittelut kaikille, joiden toinen puolisko ei ole ihan samassa "touhuttelu"-syklissä...
  20. J

Dreamer-88 mulla on myös vatsa kasvanut ja painoa tullut... Itse asiassa tosi paljon lyhyessä ajassa, mutta testin olen viime viikolla tehnyt ja yksi viiva siinä vain näkyi, ei haamuakaan. Joten kesän herkut vain tehneet tuhojaan. Ajattelitko testailla? Jos vaikka olis ollut "huijausmenkat" =)...

Yhteistyössä