Hakutulokset

1. J

Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Heippahei! Mut voi pudottaa listasta pois kokonaan. Ehdin lukea ja käydä täällä hirmu harvoin, joten jään nyt taustailemaan ja odottelemaan ekan ICSI-hoitojakson alkamista (maanantaina aloituskäynti klinikalla). Miljoonasti onnea ja jaksamista. Erityisesti plussat kaikille! =)
  2. J

syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

Heippahei! Mut voi pudottaa listasta pois kokonaan. Ehdin lukea ja käydä täällä hirmu harvoin, joten jään nyt taustailemaan ja odottelemaan ekan ICSI-hoitojakson alkamista (maanantaina aloituskäynti klinikalla). Miljoonasti onnea ja jaksamista hoitoihin. Erityisesti plussat kaikille! =)
  3. J

PCOlaisten lapsettomuushoidot

Miikkis me ollaan Väestöliitossa hoidoissa. Jännittää nyt vielä ne miehen kromosomitulokset, mutta soitamme heti uudenvuoden jälkeen klinikalle ja varaamme ajan. Lääkärihän antoi meille mahdollisuuden "pureskella" aihetta muutama kuukausi, mutta kyllä me haluamme ihan samantien tositoimiin...
  4. J

Dreamer-88 oikein iso peukkutsempitys, että nyt onnistuu! Olen todella iloinen teidän puolesta! Kyllä on mahtavaa, että vihdoin alkaa tapahtumaan =) Jouluplussaa toivotellen kaikille muillekin.
  5. J

syksyllä -07 hoidot aloittavat

Annuli81 meillä tosiaan on melko sama tilanne =) Listaan päivitystä. Täällä kp 1/14-90. Uusi ulottuvuus täten saavutettu: ylilyhyt kierto. Tällä kertaa kierto 14 päivää (tai 15, viime kierrossa meni päivän vinoon vissiin se lasku).
  6. J

Listaan päivitystä. Täällä kp 1/14-90 yk 8. Uusi ulottuvuus täten saavutettu: ylilyhyt kierto. Tällä kertaa kierto 14 päivää.
  7. J

Raitapaitainen ja RobottiRuttunen totta on, että kromosomitutkimuksia ei varmaan normaalisti tehdä. Meillä miehellä on otettu jo se verikoe, mutta tulosten saamisessa kestää kauan. Tutkimus tehdään siksi, koska 100 % siittiöistä oli epämuodostuneita. Pitää tutkia voiko mitään niistä käyttää...
  8. J

Heippa! Minäkin voisin liittyä tähän, tosin varsinaiset hoidot alkamassa vasta 2008 alussa, joten mahtuuhan silti mukaan? En tiennyt olevani pco-nainen hoitoihin hakeutuessamme. Olin aiheesta lukenut kylläkin hyvin paljon, joten makoillessani ultrassa olin heti perillä mistä on kysymys kun...
  9. J

Sitrus79 Kontrollinäyte otettiin suunnitellun aukiolotutkimuksen aamuna ja tutkittiin samantien, jotta nähtiin, kannattaako tutkimusta mulle tehdä. Tosiaan lääkärikin sanoi myös, että vaihtelua on niin paljon, että kontrollit on hyvä tehdä. Muistan vaan lääkärin lauseen, että todennäköisyys...
  10. J

ella80 se ICSI tarkoittaa koeputkihedelmöitystä mikroinjektiolla, eli yksi siittiö ruiskutetaan munasolun sisään ja sitten parin päivän päästä alkio siirretään kohtuun (jos hedelmöitys on onnistunut). Tänään puristelin vatsamakkaroita ja testailin mihin kohtaan alan sitten ensi vuoden puolella...
  11. J

Onnea kuumetta aukiolosta! :D Dreamer-88 tosi harmi etteivät nuo pistoksetkaan auta... Ja jos sen päälle pitää vielä murehtia rahoituspuolta, on varmaan ihan poikki, työmäärän vuoksi myös. :hug: Meillä tiedossa eka ICSI vuoden 2008 alussa tai myöhemmin. Eli me joudumme siirtymään...
  12. J

Mun kohdalle vois tohon listaan lisätä, että tiedossa eka ICSI vuoden 2008 alussa tai myöhemmin. Eli me joudumme siirtymään tuohon suoraan, koska simppatestien tulokset olivat niin huonot. Mulle ei tehty edes aukiolotutkimusta, koska ei hyödytä. Näin sitä tilanteet muuttuu ja yht'äkkiä juttu...
  13. J

PERJANTAI 16.11.2007 Lapaniina................kp3/28...............yk14.............Esikoista JaneG.....................kp4/27-90........yk7..............Esikoista kuumetta................kp5/23-25..........yk15............1 yhteinen ella80.....................kp8/23-35.........yk...
  14. J

Yksityisellä hoidoissa.Mistä rahat?

Meillä hoidot ihan aluillaan. Molemmat tosin kokopäivätöissä, mutta asuntolaina painaa päälle. Itse asiassa mies sanoi ettei minun kannata asiaa murehtia, hän murehtii mun puolesta. En todella tiedä mistä rahat revitään... Olen hirveä murehtija, joten kerääntyvä saldo pelottaa. Joka kerta ei...
  15. J

Huomasin tuosta listasta, että mun kohdalla eka käynti on muuttunut 11/07. Sen voisi vaihtaa takaisin 10/07:ksi =) Kiitos, ken päivittää. Kp:t on myös vaihtuneet, tänään perjantaina on kp 4. Peukkuja kaikille ja tsemppiä. Iso :hug: Ehkä välillä todella tuntuu epätoivoiselta itse kustakin...
  16. J

prolaktiini labrakoe?

Luulenpa että pitää tehdä juuri kuukautisten aikana, koska minut käskettiin käymään labrassa 2.-4. kiertopäivinä ja tarkoitus olisi mitata juuri tuota prolaktiini-tasoa. Tosin voin olla ymmärtänyt väärinkin...
  17. J

Heips tännekin pinoon pitkästä aikaa! :wave: Täällä eka klinikkakäynti takana ja tulos pcos. Jotenka luomuplussaa ei tulla saamaan. Hyvin selkeästi ne rakkulat näkyivät ultrassa. Olivat sellaisia "mustia aukkoja". Jännän näköisiä. Mutta hoitosuunnitelmana on nyt ekaks munajohtimien...
  18. J

Moikkamoi pitkästä aikaa. Onnea valtavasti uusille plussille!!!! :flower: Täällä eka klinikkakäynti takana ja tulos pcos. Jotenka luomuplussaa ei tulla saamaan. Hyvin selkeästi ne rakkulat näkyivät ultrassa. Olivat sellaisia "mustia aukkoja". Jännän näköisiä. Mutta hoitosuunnitelmana on nyt...
  19. J

Onnea mouse! :flower: :hug: kaikille tädin yllättämille. Ei tässä vaiheessa oikein osaa enää tsemppilohduttaakaan.
  20. J

Oma yk:ni on nyt 6, kp 1 menossa. Laitan tohon vähän tiivistetymmän listan omasta, sen voi kopsata sitten jatkossa listaan. JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07 ......... kp 1/27-90

Yhteistyössä