Kiitoksia tervetulotoivotuksista!!
Listaan kiitos näin, että 29v., yritystä reilu vuos. Ja kiertopäiviä ei vielä siis oo.
(Eka käynti mulla oli syyskuussa, mutta sillä ei enää oo merkitystä).
Lizard: Mulla itelläni on edelleen epäselvää missä kohtaa tarkalleen pikkunen oli kiinni.Sairaalasta tulleessa epikriisissä sanotaan, että 'raskautta pidetään intersitiellinä eli lähellä kornualuetta'. Että täyttä hepreaa. Googlekaan ei tajua tuommosia sanoja. Mutta asia alkaa olla jo pikkuhiljaa mennyttä, rankkoja juttuja nuo kumminki on.
Mua harmittaa Dreamer kovasti tuo sun tilanne. Oon seurannu sua tarkasti kuumeilijoittenki puolelta, kun oot saman ikänen, ku mun pikkuveli niin jäit hyvin mun mieleen! :hug: Toivon sulle hirmusesti jaksamista opiskeluissa ja töissä ja maailman parasta lahjaa uudelle vuodelle!!
Teillä muillaki on asiat jo niin pitkällä. Mulle anto se gyne aikaa vuoden loppuun asti ja sitte pitäs soitella, että kuin tästä jatketaan. Ootan innolla joulukuun kontrolliultraa äippäpolilla...jos suostusivat kattomaan siellä muutaki, ku sitä kohdunulkosen kohtaa.
Siitä tulikin mieleen, että voiko keskussairaalasta saada lähetteen lapsettomuushoitoihin? Mä en kyllä oo ees tutkinu mitä klinikoita keski-Suomesta löytyy.
Katjuska kerto, että putket voi olla tukossa jos oviskivut on kovat. Tää kiinnostaa mua kauheesti, kun se ovis mistä nyt tulin raskaaks, oli ihan hirvee. Makasin puoliviikkoa kasassa sohvalla, kun paine alamahassa oli niin kova ja juilinta järkkyä. Ja sitte se kouraus, ku munasolu irtos (luulin ainaki sitä siks...) sattu ihan älyttömästi! Tää oli toinen ovis minkä oon tuntemusten perusteella bongannu koko vuoden aikana.
Kertokaahan viisaat voiko menkat olla suht säännölliset vaikka ovis ei tuliskaan joka kuukaus?
JaneGRankkoja uutisia. Voi olla miehellekki kova paikka. Onneks ootte hakeutunu hoitoihin jo näin aikasessa vaiheessa, ei mee 'aika hukkaan'. Ja teillekkin on hoitomuoto selvä ja lääketiede on ihmeellistä
:heart: !