syksyllä -07 hoidot aloittavat

Perjantai 16.11.2007

mukana menossa:

Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 48/27-28
Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:50/23-56
katjuska-80, 26v .... Yritystä: reilu vuosi .... 3./1. yhteinen toiveissa .... eka käynti: 09/07 .... Kp: 34/28
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 33/29-36
Sorsa, 22v .... yritystä 3-4v .... toiveissa 1. .... eka käynti:10/07 .... kp:35/32

Koralli73,34v .... Yritystä: 1 v .... Toiveissa: 2 .... kp: 17/25-30
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 17/28-32
Tinttara84, 23v .... Yritystä:03/03 alkaen ... 1. toiveissa .... kp: 16/16-29
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07,
2. Gonal F +Choragon .... kp: 16/31-53
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 1v .... 2.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 16/27-33
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 16/28-32
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 15/28
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... clomit käytössä .... kp: 14/28-33
Lapseton82,24v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 12/25-28
tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 12/33
Dreamer88,19v .... yritystä: 12kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07.... 2.clomit.... kp: 11/26-86
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....2.inssi takana.....kp:10/27-36
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 8/22-27
Äityli-84, 23 v...yritystä: pari vuotta .... 2.toiveissa ..... eka käynti 10/07 .... kp: 6/31-40
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07 ......... kp 4/27-90

Hilma71, 36v, yritystä: vuosia, 2. toiveissa, eka käynti: 08/07
Nati, 25v, Yritystä: 14kk, 1. toiveissa, eka käynti 08/07
demi, 34v , Yritystä 13v , 2. toiveissa, eka käynti: 09/07
Taivaansilpoja , 26v, Yritystä: 6v, 1. toiveissa, eka käynti: 10/07
tnkosonen, 25v, yritystä 1v, 1. toiveissa, eka käynti:11/07
Tinttu , 19v. Yritystä: vajaa vuosi, 1. toiveissa, eka käynti: tulossa
J3N3, 22v. Yritystä 9kk 1. toiveissa, eka käynti 09/07
Kris,34v, Yritystä 2-3v, 1. toiveissa, eka käynti 08/07 ja eka ivf takana

plussanneet:

Flikka: 1.clomit..........8.10
tuutikki: 1.clomit........15.10
mmm: 2.inssi, .............5.11

Dreamer: Täällä on peukalot pystyssä hyvien uutisten puolesta!!!

Nanna: :hug: Nuo ne on sitten ärsyttäviä juttuja! Onnea tähän kiertoon!

Pikkumyy: Kiitokset, kun ajattelet meitä ja tulet antamaan toivoa! Toisaalta kuitenkin, kun on pitkähkön matkan asian kanssa kulkenut ja ihmeitä on tapahtunut muille, mutta ei itselle... Aina toisten tarinat eivät sittenkään lohduta ja anna toivoa, vaan saattavat lisätä tunnetta, että muilla käy hyvä onni, mutta ei meillä. Toivottavasti joku ketjun lukijoista sai toivoa sinun tarinastasi ja sinulle itselle toivotan kaikkea hyvää raskauteen!!! :heart: Ja mukavia hetkiä poikasi kanssa!

Tiinuli: :hug:

Valon pilkahduksia kaikkien loppuviikkoon!!!

Tervehdys, pitkästä aikaa!

Ensinnäkin: mmm, onnittelut plussasta! :flower:

:hug: tädin yllättämille eli ainakin gislalle, Äityli-84lle ja Pillipiiparille. Ja :hug: Tiinulille huonoista uutisista. Toivottavasti en unohtanut kovin montaa, muisti on alkanut vanhemmiten pätkiä. :ashamed:

Olen taas pitänyt matalaa profiilia, meillä kun ei hoidot vielä etene, niin ei ole ollut ihan valtavasti kerrottavaakaan. Jokin aika sitten saimme mieheni toisen simppatestin tulokset ja ne olivat huomattavasti paremmat kuin ensimmäisen! Ekassa näytteessä a-luokan "kärkietenijöitä" ei ollut yhtään ja uudessa näytteessä niitä oli 10 %. Siittiöiden kokonaismääräkin oli kolme kertaa suurempi kuin ensimmäisellä kertaa. Lääkärin mukaan näillä tuloksilla on mahdollista raskautua. Munkin progesteroniarvo oli viimeksi ollut tosi hyvä, joten ollaan taas vähän toiveikkaampia. :heart: Multa otetaan taas progesteroniarvo, jonka jälkeen mietitään seuraavaa askelta. Mikähän se mahtaisi olla, mitä sanotte kokeneempina? Voisikohan inssi meidän tapauksessa tepsiä vai onko IVF kuitenkin edessä? Lääkäri ei halunnut ottaa vielä oikein mitään kantaa, hän odottaa mun prog.-arvon ennen päätöstä. Mutta mä haluaisin tietää, että voisin valmistautua henkisesti tulevaan! Vaikka eihän se oikeasti ole edes mahdollista... :p

Onko joku teistä kokeillut ns. vaihtoehtoisia hoitoja lapsettomuuteen? Mä aloitin muutama viikko sitten vyöhyketerapian, kun luin jostain sen auttavan mm. kierto-ongelmiin ja ovuloimattomuuteen. Vielä en osaa sanoa tepsiikö hoito lapsettomuuteen, mutta ainakin se rentouttaa. :saint:

Talvista viikonloppua!

Ei tullut hyviä uutisia.. taaskaan.. Eli clomit oli kp 3-7 2tbl, eikä mitään ole tullut :'( Nyt pistän tänään ja lauantaina 75IU menopuria, maanantaina toinen ultraus.. Sitä jatketaan max.3vkoa.. Masentaa.. :'( Niin ja taas löytyi kysta.. :ashamed:

Sitrus: Ei ole kovin korkealla toiveet.. :( olin ihan varma, että clomit olisi tepsineet jo ekalla kierrolla, mutta ei.. *huokaus* Lopetamme hoidot helmikuuhun mennessä, jos ei ole tärpännyt, kun rahat loppuvat silloin.. Opiskelijalla ja työttömällä kun ei ole oikein varaa yksityiseen hoitoon.. Menopur maksaa 5 annosta 150e :(

Ymmärrän pettymyksesi, Dreamer. :( Me ollaan julkisella puolella ainakin vielä, mutta asioiden hidas eteneminen tuskastuttaa. Saattaa siis olla siirtyminen yksityiselle meilläkin kohta edessä. Kallista on kyllä lysti! Onko teillä lähete julkiselle puolelle jo vetämässä?

Älä menetä toivoasi. Ihania asioita tapahtuu yleensä silloin, kun vähiten odottaa. :heart:

Heippa taas

Miehen simppatestien tulokset tulivat ja lapussa luki että normaali hedelmöityskyky.

Siittiötiheys oli jotain 26milj/ml ja kokonaissiittiömäärä oli jotain 101 milj.
Liikkuvia 40% (ei ollu sen tarkemmin eritelty), liikkumattomia 51% (mitä ne puuttuvat 9% siis on???)

25% normaaleita ja 75% epänormaaleja siittiöitä.

Mä luulin että liikkuvia pitäs olla yli 50%? Mut korvaako määrä jotenkin laadun, vai? Osaako joku tulkita noita lukuja? Puhelinaika lääkärille on vasta parin viikon päähän.

Mitään syytä meidän sekundääriseen lapsettomuuteen ei siis ole löydetty, harmi :| Mut ilmeisesti siis saan ne clomit kokeiluun puhelinreseptillä sitten kun lääkäri soittaa. Mulla on silloin jo menkat varmaan alkanu ja ehkä jotain kp 4-5 seuraavaa kiertoa, ehdinkö siihen kiertoon vielä clomit saada? Vai pitäskö mun yrittää saada lääkäri kiinni aiemmin jo..? Mähän siis kai ovuloin kyllä omin neuvoin, mut lääkäri haluis kokeilla clomeja vahvistamaan ovulaatiota.

nanna81 :hug:

Dreamer :hug:

ps. Jos joku päivittää listaa, niin mun kohdalta on näemmä tippunu pois se tieto, että eka käynti oli 09/07. Sen voisi sinne lisätä.

Dreamer: Pieni lohtu teidän rahanmenolle on se, että Kelakorvauksen jälkeen 5kpl Menopuria (ainakin 75IU vahvuudella) maksoi reippaat 80?! Hyvässä muistissa, kun viime viikon maanantain kävin ostamassa. Toivottavasti niistä on teille apua!!!

Koralli ja Sitrus kertoilivat miestensä simppatuloksista ja miettivät määriä. Minun miehelle on tehty kahteen otteeseen simppatesti: toisessa 10% ja toisessa 9% normaaleja. Lääkärin mielestä miehestä ei ainakaan ole homma kiinni. Hänellä tosin on aika suuri tuo siittiöiden määrä: 212milj., joista eteenpäin liikkuvia 70% Näiden tietojen pohjalta ja näin maallikon korvaan teidänkin miesten tilanteet vaikuttaa vallan hyviltä. Sitruksen miehellä oli erinomaista parannusta tapahtunut aiempaan! Onnittelut siitä!

Huomasin tänään pöksylöissä punertavaa. Toivohan se sieltä heti nosti päätään ja sanoi, että tämä on sitä kiinnittymisvuotoa. Epätoivo puolestaan kuiskaili, että mutta entäpäs nuo PMS-oireet, jotka selkeästi kolkuttelee oven takana??? Vielä tarvitsee reilu viikko odotella ennen kuin tietää, onko Sylvi matkassa. Sylvi hän olisi ystäväni unen vuoksi: 8.8. on Sylvin nimipäivä...

Tiinuli81 ja Dreamer88: :hug:

Koralli 73: Mulla on sellanen käsitys, että clomit alotetaan yleensä kierron 3. päivänä. Sinuna olisin lääkäriin yhteydessä jo aiemmin.

Lizard: Pitelen peukkuja, että ystäväsi uni käy toteen!

Huomasin tuosta listasta, että mun kohdalla eka käynti on muuttunut 11/07. Sen voisi vaihtaa takaisin 10/07:ksi =) Kiitos, ken päivittää. Kp:t on myös vaihtuneet, tänään perjantaina on kp 4.

Peukkuja kaikille ja tsemppiä. Iso :hug: Ehkä välillä todella tuntuu epätoivoiselta itse kustakin. Aika harvoin ennätän tänne kirjoitella, mutta luen usein ja seuraan hoitojenne etenemistä. Pitää käydä vaikka kesken kiireisen työpäivän kurkkaamassa, mitä kanssasisarille kuuluu.

Sitte lisää omaa napaa... Kävin eilen alkukierron verikokeessa Väestöliitossa. Varasin samalla ajan ensi viikolle siihen aukiolotutkimukseen. Simppanäytetulokset soitetaan miehelle maanantaina. Ehtii sitten perua tutkimusajan kuulemma, jos tarvetta :/ Tilasin yli kymmenen vuotta sitten tehdyn laparoskopian ja sitä edeltävien päivystyskäyntien paperikopiot sairaalasta (Väestöliiton lääkäri ehdotti) ja yllätys oli melkoinen, kun siellä luki, että vasemman tuuban päässä kystan alku. Mulla on kipuillut vasen puoli vatsasta jo vuoden, joten nyt heräsi epäilys, että kyseessä ei olekaan "ärtynyt suoli", vaan jotan ihan muuta. Tosin olis outoa, että oireita/kasvua vasta näin monen vuoden jälkeen. Samoin jotain nestettä oli silloin löytynyt. Kotiin sain silloin hyvin suppean diagnoosin, joten aivan yllätystä oli koko paperipino lukea. Nyt VL ensikäynnin ultrassa vasenta munasarjaa oli vaikea saada näkyviin. Sekin vähän arvelluttaa. Olen vasenkätinen ja näköjään vasenvaikeuksinen :p Vähän "vasemmankäden" touhua tämä vauvayritys... No, eipä ole itsestä kiinni. PCOS luultavasti joko varmistuu tai jää avoimeksi verikokeen perusteella. Mutta akne, rasvainen iho, lukuisat rakkulat ja ylipitkä epäsäännöllinen kierto ovat jo aika selviä juttuja (taisin aiemmin tästä jo kirjoitellakin).

Kamalan pitkä sepustus tuli :ashamed: Joku ihme tarve purkautua...

Viikonloppuja! :flower:

PILLIPIIPARI JA CAMILLA
clomit aloitettiin noin reilu kuukausi sitten ja silloin lukemat oli sellaiset kuin: kokonaismäärä: 60,9milj.
normaaleja: 3%
liikkumattomat: 68%
epänormaaleja 97%
eipä nuo hirveän hyvät olleet.. ja verikokeet otetaan sitten joulukuussa että nähdään onko testosteroni noussu kun oli kovin alhainen. simppa testistä ei ole ainakaan vielä mitään tietoa!

täällä taas kierto pitkittyy.. tai sit plussaan...! :D viimeksi testasin kun oli 5pv yli ja nega pamahti ja ei menny kun pari tuntii ja täti kurvaili jo paikalle mutta nyt ajattelin odotella ihan rauhassa ainakin tämän viikon... tai niin ainakin vielä oletan, meinaan halu testata on aikas suuri tällä hetkellä taas..
|O jaa-a kai sitä on ny parempi mennä nukkumaan kun oon ollu kerran yön töissä ni jaksaa sit taas paremmin! paitsi et täytyy yheksän aikaan soittaa lippupalveluun ja koittaa saada lippuja iron maidenin konserttiin! B) (mies on ihan fanaatikko ja ajattelin et yllätän se kun sanoin sille jo kerran ettei rahat riitä kun on niin kalliit liput..) mutta plussatuulia kaikille mun puolesta!! se on moro! :wave:

Koralli 73: Ilmeisesti jos itse ovuloi niin yleisimmin alotetaan sillon clomit kp5. Tähän tulokseen tultiin kun tuolla kuumeilija puolella mitetittiin että miksi minulla alotetaan kp3 ja toisella kp5. Minulla ei ovista aina tule, ja hänellä määrättiin clomit vahvistamaan omaa ovista.
Dreamer :hug: ...
Sorsa ja Lizard: Toivottavasti pääsette tästä kierrosta tuohon alimpaan listaan =) !

dreamer :hug: . Kurja tilanne, jos lääkäri ei tee lähetettä sinun ikäsi vuoksi - miksi muuten ei tee, olettehan te jo hoidossa olleet ja ongelma havaittu :/ . Ei sen pitäisi olla iästä kiinni, koska hoitoon pääsee, kun kyseessä kuitenkin on ihan aikuisten oikeesti aikuinen ihminen (aikuinen se on nuorikin aikuinen! ;) )

Lizardilla ja sorsalla onkin jännää aikaa, pidän teille kovasti peukkuja.

Jänää muuten, miten tuo 8.8.08 on tässä pinossa tullut esiin monta kertaa, täyttelin noita etusivun laskureita ja jos tässä kierrossa raskautuisin, niin laskettuaika olisi 8.8.08 :LOL: . Mulla oli ovismainen olo tuossa edellispäivänä ja eilen (eilen oli laskennallisesti oikea päivä ) . Säännöllisesti nippailee jokatoinen kk oikealta ja joka toinen vasemmalta. Yleensä ovisaikaan tulee limaa ( :x ) muutamana päivänä, mutta nyt sitä tuli oikeastaan vain eilen *ihmettelee*. Taas on pysynyt alkukierron toiveet kurissa, mutta mitenkäs se nyt taas tuntuu, että toive nostaa innokasta päätään nyt, kun ovis on juuri ollut käsillä - ensi viikolla keksin jo monta hyvää oiretta :headwall: . Päätin, että tämän vuoden puolella en testaa paitsi jos menkat on myöhässä (en varmaan malta pidemmälle, kuin 29/28 maksimissaan, jos sinne pääsee, yleensä kierto on melkein kellontarkka) ja oviksia alan tikuttaa tammikuussa. Katsoin muuten, että jos tässä kuussa ei tärppää, on seuraavien menkkojen oletettu päivä 24 tai 25.12, olis aika loistava joululahja, eikö? Olis todella mahtava jouluna joko testata plussa tai jos plussa tulis jo nyt, niin kertoa anopille (eka biologonen lapsenlapsi) ja omille vanhemmille (2. lapsenlapsi).

Ootteko muuten ajatellut varautua apteekkarien lakkoon, kuulemma apteekit on auki, mutta jonoja on. Meillä mies meinasi hakea 30 annosta maanantaina, se riittääkin sitten pitkälle ensi vuoteen (lääkäri sanoi, että lääkitystä jatketaan raskautumisen jälkeenkin niin kauan, että ainakin keskenmenoriskiaika on ohitettu).

Mussu: Kyllä moni asia on iästäni kiinni.. Vähän kieroon katsotaan, kun puhutaan 19v. ja lapsettomasta.. Mutta en jaksa niistä välittää.. Me haluamme oman lapsen ja piste. Siihen ei lääkärillä ole sanomista :) Toivon, että ei tarviisi edes miettiä rahojen loppumista, vaan onnistuisi ennen sitä.. Menopuria pistin eilen 75IU:ta..

sunnuntai 18.11.2007

mukana menossa:

Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 50/27-28
Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:52/23-56
katjuska-80, 26v .... Yritystä: reilu vuosi .... 3./1. yhteinen toiveissa .... eka käynti: 09/07 .... Kp: 36/28
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 35/29-36
Sorsa, 22v .... yritystä 3-4v .... toiveissa 1. .... eka käynti:10/07 .... kp:37/32

Koralli73,34v .... Yritystä: 1 v .... Toiveissa: 2 ...eka käynti 09/07... kp: 19/25-30
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 19/28-32
Tinttara84, 23v .... Yritystä:03/03 alkaen ... 1. toiveissa .... kp: 18/16-29
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07,
2. Gonal F +Choragon .... kp: 18/31-53
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 1v .... 2.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 18/27-33
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 18/28-32
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 17/28
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... clomit käytössä .... kp: 16/28-33
Lapseton82,24v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 14/25-28
tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 14/33
Dreamer88,19v .... yritystä: 12kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07.... 2.clomit.... kp: 13/26-86
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....2.inssi takana.....kp:12/27-36
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 10/22-27
Äityli-84, 23 v...yritystä: pari vuotta .... 2.toiveissa ..... eka käynti 10/07 .... kp: 8/31-40
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07 ......... kp 6/27-90

plussanneet:

Flikka: 1.clomit..........8.10
tuutikki: 1.clomit........15.10
mmm: 2.inssi, .............5.11

Sorsalla ja Lizardilla onkin jännät paikat...plussatuulia puhkun :whistle: ++++++++++++
Tiinuli ja Dreamer isot :hug: :hug:

Kovasti jo malttamattomana odottelen sorsan ja lizardin uutisia ja plussapuhureita puhaltelen +++++ :whistle:

Oma viikonloppu mennyt töissä, eli ei mitään ihmeellistä. Jotenkin tässä mahdollisia oireita odotellessa on ollut kummallisen toivoton olo, ihan on semmoinen olo nyt, että ei varmaan vauvaa tässäkään kuussa vielä tule - eikä se olo edes harmita nyt, vaikka tiedän, että kun menkat alkaa, harmittaa kyllä luitenkin. Ristiriitaista, toivon, että plussa tulisi paina, mutta nyt ei jaksa uskoa, vaikka haluaisi :/

Mitenkäs muiden mielialat, varmaan mieli vaihtelee muillakin nopeasti. Aina on niitä, jotka jaksavat puhua, että eikö teidänkin kannattaisi jo vauva hankkia ennen, kuin ikäero lapsilla on valtava (sitä se kyllä jo on, vähintään 7 vuotta, eli juniori on vauvan kannalta aina "aikuinen" ja vasta aikuisina heillä on enemmän yhteistä.)

Kuunkulta ja Mussu ovat tuumailleet, jotta minulla olisi täällä jo jännät paikat. Noh, niinpähän onkin, mutta omituisesta syystä: verta tulloo... Siis nythän on kp 18!!! Pregnyl pistettiin viikko sitten perjantaina eli 9pv sitten. Mitä helekutin vuotoa tämä on??? Oliko luteaalivaihe aivan kauhian lyhyt ja mulla alko nyt niin kuin menkat? Tämä oli mun eka kerta kun oli Menopurit ja Pregnyl käytössä, joten en tiedä, onko tämä asiaan kuuluvaa vai mitä. Kertokaa, jos tiedätte. Täytynee huomenna soitella klinikalle ja kysyä asiasta. Eipä ole vielä koskaan näin lyhyttä vuotoväliä ollut, ei. Tympii.

Kuulumisia olitte kyselleet? juu kyllä se plussa sieltä vihdoin ja viimein tuli lauantaina! testasin joskus yhen aikaa ja suoraan pamautti toisen viivan siihen! :eek: oltiin miehen kaa hiukan ihmeissämme ja ollaan vieläkin mutta kyllä se iloksikin on jo muuttunut!! nyt aattelin tänään soitella neuvolaan et sais mahdollisimman pian ajan sinne! kiitos kaikille ketkä jännäilitte mun kanssa ja toivotaan että pian tulis seuraa teistäkin tuonne odotus puolelle!! mutta en mä teitä silti aio jättää kyl meinaan ainakin kuulumisia tulla kertomaan!! plussatuulia kaikille!!! :wave:

maanantai 19.11.2007

mukana menossa:

Viipsu,24v .... yritystä 1,5vuotta .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 51/27-28
Miuku79, 28v .... Yritystä: vajaa 1v .... 1. Toiveissa .... eka käynti:10/07 .... kp:53/23-56
katjuska-80, 26v .... Yritystä: reilu vuosi .... 3./1. yhteinen toiveissa .... eka käynti: 09/07 .... Kp: 37/28
Sitrus79, 28v .... Yritystä: 1v .... 1. toiveissa .... eka käynti: tulossa .... kp: 36/29-36

Koralli73,34v .... Yritystä: 1 v .... Toiveissa: 2 ...eka käynti 09/07... kp: 20/25-30
Annuli81, 26v .... Yritystä: n.1v .... 1. toiveissa ..... eka käynti: 09/07, ICSI hoidot alkamassa lähiaikoina .... kp 20/28-32
Tinttara84, 23v .... Yritystä:03/03 alkaen ... 1. toiveissa .... kp: 19/16-29
Kuunkulta, 25v .... yritystä: 1v .... Toiveissa: 1. .... eka käynti 09/07 .... 2. Gonal F +Choragon .... kp: 19/31-53
nanna81, 26v .... 1. toiveissa .... Yritystä: 1v .... 2.clomit .... eka käynti 08/07 .... kp 19/27-33
Lizard, 32v .... Yritystä: 4v .... 1. toiveissa .... eka käynti:09/07, Menopur ja Pregnyl käytössä .... kp 19/28-32
mussu, 29v .... yritystä: 5v ..... 2.(eka yhteinen)toiveissa .... hormonit käytössä 09/07 alkaen .... kp: 18/28
Tiinuli81, 26 v .... yritystä: kauan .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... clomit käytössä .... kp: 17/28-33
Lapseton82,24v .... Yritystä: 1,5v .... 1. toiveissa .... eka käynti: 11/07 .... kp: 15/25-28
tähtisilmä79, 28v .... yritystä: 1v .... toiveissa: 1 .... eka käynti: 09/07 .... kp: 15/33
Dreamer88,19v .... yritystä: 12kk .... 1.toiveissa .... eka käynti:08/07.... 2.clomit.... kp: 14/26-86
Pillipiipari................Yritystä: 2,5v.......1.toiveissa.....eka käynti: 5/06.....2.inssi takana.....kp:13/27-36
gisla, 28v .... yritystä 04/06 asti .... 1. toiveissa .... eka käynti 08/07 .... kp: 11/22-27
Äityli-84, 23 v...yritystä: pari vuotta .... 2.toiveissa ..... eka käynti 10/07 .... kp: 9/31-40
JaneG, 27v ..... Yritystä: 12/06...... 1. toiveissa ...... eka käynti: 10/07 ......... kp 7/27-90

plussanneet:

Flikka: 1.clomit......... 8.10
tuutikki: 1.clomit........ 15.10
mmm: 2.inssi ............ 5.11