Hakutulokset

1. J

Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Pitkästä aikaa täällä kirjoittelen (heh melkeen viikko...) :D Kaikille ovistestejä miettiville. Itse hankin Mammaksi-ovistestejä, niitä liuskoja, eikä hinta ollut kovinkaan kallis. 18 niitä muistaakseni tilasin. Otin paketin johon kuului kolme erittäin herkkää raskaustestiä ja hinta jäi...
  2. J

Mahtavaa! IHANAA!!! Onnea Hysteeriselle todella paljon plussasta ja erittäin vahvat tarrasukat mukaan! :heart: Päivän paras uutinen =) Antaa toivoa.
  3. J

Niin ja tervetuloa Vihainen Viiva! Joukkoon mahtuu ilman muuta =)
  4. J

Huh kun en ole ehtinyt kirjoitella, täällä on kiva ikägallupkin käynnissä =) Itse olen 27 ja mies 28. Toivon että olisimme aloittaneet aiemmin, mutta näin sitä vaan tuli vetkuteltua. Yhdessä ollaan oltu monet vuodet jo. Silloin parikymppisenä oli ihan hirveä stressi jos pilleri oli...
  5. J

Heippa kaikille ja hyvää uuden viikon alkua! Hyvä pino tosiaan ollaan saatu aikaiseksi =) Lapaniina testailen joo... välillä aika älyttömän usein mutta yritän tsempata ja pitää näppini erossa testeista. Nyt olen vain tikuttanut joka toinen päivä ovista ja epäilen että huippu meni ennen kuin...
  6. J

Lapaniina meillä oli ihan samanlainen juttu alussa, että tulee jos on tullakseen -mielellä oli mies ja vasta nyt hiljattain myönsi että oli odottanut tärpin käyvän melko nopeasti. Ja kyllä asiaa on hänkin miettinyt, eivät vaan taida kauheasti sitä näyttää B) Ihan alunperin tämä vauvakuume...
  7. J

Ke 25.7.2007 Inkku83.................kp 5/28-30.......yk 9..............Esikoista Miss Piggy..............kp 17/31-35.....yk 6..............Esikoista Hysteerinen............kp 23/30-41.....yk 7..............Esikoista Dreamer-88............kp 25/30..........8kk ..............Esikoista...
  8. J

No voi höh, harmi Lapaniina että tälläkään kierrolla ei tärpännyt :hug: Olen tutkaillut noita viikkopinoja, mutta ei ihan tunnu täysin omalta. Mukava on kyllä lueskella erilaisia pinoja. Tämä vain on täysin omantuntuinen =) ja tänne näytän jämähtäneen :laugh: On sitten hienoa kun...
  9. J

No juu nuo tuttujen, sukulaisten ja kavereiden kommentit ovat niin omaa luokkaansa, ettei voi kuin ihmetellä :o Välillä sitä tajuaa vasta kotona mitä sai kuulla ja sitten nousee harmi. Mulla on ystäviä jotka palauttaa maan pinnalle hyvin nopeasti jos ääneen harmittelee pitkää yritysaikaa...
  10. J

Miss Piggy ja Miss Maisa kannattaa ihan normaalisti etsiä ja tiirailla uutta työpaikkaa jos sellainen on mielessä. Itsekin tein keväällä niin kun tuli yllättäen todella sopiva uusi työpaikka vastaan. Jos yhtään kannustaa niin itsellä ajatuksena oli, etten voi jäädä vaan odottelemaan josko tärppi...

Yhteistyössä