Hakutulokset

1. J

Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Tuo oli niin osuvasti ja erittäin kuvaavasti sanottu :laugh: Anteeksi... pahoittelen kovasti itse masennuksen syytä :hug: Mieleen vaan tuli pihallamme vilistävät pikkuoravat ja niiden tarmo ja ajattelin harmistunutta naisihmistä oravanlailla viilettämässä.
  2. J

Pocoyo, Haltia, Miss Piggy... voi meitä :flower: Itse päätin hieman rauhoittua asian suhteen kun huomasin että olin valtavan ärsyyntynyt raskaana olevia naisia kohtaan. Ikään kuin se olisi minulta pois, että he ovat onnistuneet. Tajusin että ei se omaa mieltä paranna. Mutta tässä vaiheessa on...
  3. J

Hitsi Haltia... Toivotaan että täti pysyy poissa. Tämä onnistumisen odottelu on ollut tavallaan helpompaa kun tietää, että tänä päivänä ei ihan kaikilla tärppääkään kertalaakista. Mutta ymmärrän erittäin täydellisesti fiiliksesi! Samat harmitukset myllertää täälläkin :hug:
  4. J

onko täälä muita hulluja?

Samoin tekee tämä täällä =) Ajattelin että olen jotenkin kummajainen... Onneksi on muitakin.
  5. J

Suunnittelin tänään tikuttelun aloituspäivää. Varmaan kannattaa aloitella viikon sisällä ja jatkaa tooooosi pitkään, niin tulee napattua se ovis jos sellaista tapahtuu. Eli tikuttelua kp:t 15-25/27-88... Huh. Kuumetta juu kannattaa täällä käydä kurkkaamassa aina silloin tällöin, toki useammin...
  6. J

Mikä mua vaivaa??

Raakel jos vielä käyt täällä kurkkaamassa niin ei missään nimessä ollut tarkoitus lytätä :flower: Ehkä kirjoitin hieman tökerösti :( mutta tarkoitus oli rauhoittaa että mitään vakavaa ei ole kyseessä. Mutta toivottelen oikein kovasti plussatuulia ja toivottavasti tällä kertaa todella on...
  7. J

Mikä mua vaivaa??

Mulla on ollut jo useamman kerran paria viikkoa ennen menkkoja hillitöntä pahoinvointia ja yökkäilyä. Nyt tiedän että ne on tavallisia pms-oireita mutta aluksi sitä ajatteli tietysti että olis tärpännyt.
  8. J

Tervetuloa kaikki tasapuolisesti! Kiva että meitä on enemmän. Totta Hempukka87, että tikuttelu varmaankin voisi auttaa. Tilasin Mammaksi-sivuilta jo tikkujakin ison setin viime viikolla. Tuli nopeasti ja oli edullista. Kynnys on vaan jotenkin hassun iso aloittaa... Outoa. Täällä on nyt KP9...
  9. J

Eikö muita samassa tilanteessa olevia? :/
  10. J

Mullakin tuo ovistikuttelu on käynyt useamman kerran mielessä, mutta jotenkin kun kommentit ystävä- ja tuttupiirissä (Tosin vain muutamalle olen asiasta kertonut) on sellaisia, että stressiä asiasta ei saisi ottaa eikä varsinkaan edes ajatella asiaa, niin en ole jostain syystä aloitellut...
  11. J

Ines tuo "toivo korkealla aloittaessa" on tuttua! Hassua miten aika kuluu ja ajattelee tulevia tapahtumia yms. ja miettii, että sittenhän sitä saattaapi olla jo niin ja niin pitkällä rv:t :ashamed:
  12. J

:wave: Täällä myös yksi joulukuussa 2006 aloitellut, jolloin lopetin pillerit. Yk kuitenkin vasta 4., koska kierto on 27-88. Nyt huitelee päivissä 56... Teroja napsin keväällä gynen määräämät kolme kiertoa, uusintaa pitänee tiedustella, koska kiertoni ei ole koskaan luomuna ollut normaali...

Yhteistyössä