Mikä mua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Raakel
  • Ensimmäinen viesti
Raakel
Outoa vähän, kun oireita jokseenkin ollut, kuten yökänny 2 kertaa/nippaillut/tuli sitä ruskeeta vuotoa parina päivänä hiukan,mut testi oli nega ! Huomenna viim. menkkojen aika sitten.

:ashamed: :'( ..Nyt olen pettynyt.

tuliko se haamujen haamu siihen vasta vaikutusajan jälkeen? ite muutamaan kertaan yökkäillyt, ollut väsynyt, on nippaillut jne ja oonpa saanut silmäni näkemään haalean haaleita haamujakin, jotka kuitenkin ovat negoja olleet.

plussatuulia sinne!

oireita aika helposti kuvittelee. ja mulla ainakin on se että viikko ennen menkkoja mua ällöttää vähän kaikki ja väsyttää aivan sairaasti. enää en ees jaksa miettiä testaamista ennen menkkojen myöhästymistä koska nuo oireet on tullu koettua monesti turhaan läpi.

Mulla on ollut jo useamman kerran paria viikkoa ennen menkkoja hillitöntä pahoinvointia ja yökkäilyä. Nyt tiedän että ne on tavallisia pms-oireita mutta aluksi sitä ajatteli tietysti että olis tärpännyt.

no höpöhöpö. MULLA on käynyt niin että oireita on ollut vaikka mitä eikä se ole plussaa tarkoittanut. parissa kierrossa on myös tullut haalea haamu (jonka mies on myös nähnyt) ja vuoto on alkanut myöhemmin. ei se sitä tarkoita ettei SULLA olisi tärpännyt.

tee uusi testi huomenna, ylihuomenna. tai käy maanantaina veritestissä labrassa äitiysneuvolan lähetteellä, jos ei ole vuotoa alkanut tai plussaa tullut.

Raakel jos vielä käyt täällä kurkkaamassa niin ei missään nimessä ollut tarkoitus lytätä :flower: Ehkä kirjoitin hieman tökerösti :( mutta tarkoitus oli rauhoittaa että mitään vakavaa ei ole kyseessä. Mutta toivottelen oikein kovasti plussatuulia ja toivottavasti tällä kertaa todella on tärpännyt. Pitelen peukkuja! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Raakel:
ja hämäräs näkyy joku super-haamujen-haamujen-haamu..olisko joku viivan paikka vaan?
Kun tein kuopuksesta testin sinä päivänä, kun ois kuukautisten pitänyt tulla, tuli testiin haalean vaalea viiva. Siis niin haalea, et näkyi vaan kun oikein tihrusti ja mieheltä vielä piti kysyä, näkeekö siinä mitään. No, mies näki ja plussahan se oli. Että voi hyvin olla plussakin tuo sinun testi. =) Tee testi parin päivän päästä uudelleen (jos vaan maltat oottaa niin kauan :D )

No voi itku, toi on kaikkein ärsyttävin tilanne, että ei oo plussaa, mutta sit ei menkatkaan tuu.. Tuttu juttu, ja hermoja se raastaa kyl, tulis sit mieluummin ne menkat vaan :headwall:

Toivon sulle plussaa :hug:

Raakel
Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini:
No voi itku, toi on kaikkein ärsyttävin tilanne, että ei oo plussaa, mutta sit ei menkatkaan tuu.. Tuttu juttu, ja hermoja se raastaa kyl, tulis sit mieluummin ne menkat vaan :headwall:

Toivon sulle plussaa :hug:
:kieh: ..

Mä oon koko ajan lähös apteekkiin, vaikka ne testit tulee huomenna tai viim. ke.

Mitä mä tekisin??

eiköhän ne testit huomenna tule. sullahan on nyt menkat jo muutaman päivän myöhässä? sittenhän sen PITÄISI näkyä testissä vaikka et aamupissasta tekisikään. tosin onhan näitä että raskaus näkyy vasta viikkojen päästä pissatestissä, veritestissä yleensä näkyy satavarmasti kun menkat on myöhässä.

tee se testi huomenna (tai keskiviikkona) ja vaikka siitä sitten parin päivän päästä jos menkat ei ala. mä kipittäisin sen jälkeen labraan veritestiin, hermoheikko kun olen.
hormonit tietty menee aika helposti sekaisinkin, mutta toivotaan että sun oireet paljastuvat raskaudeksi!

Yhteistyössä