No niin, lääkkeet otettu. Ostin kesälomalla Tallinnasta sadan kappaleen purkin Paramaxia, maksoi suunnilleen saman verran kuin noin 10-20 (en muista tarkkaan) Paramax-tablettia Suomessa. Mulla näköjään on nyt vauvan yrityksen aikaan ollut taas useammin päänsärkyä ja alkaa vaikuttaa ihan siltä kuin migreeniä pukkaisi aina menkkojen alun aikaan. Pitäisi laittaa ylös mutta kun olen niin vietävän laiska. Eilen ja toissapäivänä oli kotimatkalla tosi etova olo, ja tänä aamuna. Olisin luullut jo vaikka mitä, etenkin, kun uuvuttikin tosi kovasti alkuviikon, mutta kun tiesin oviksen ohimenosta niin osasin lopulta yhdistää oireet ja migreenin. Nyt on jo ihan ok olo, vaikka eskareille jumppaa pitäessäni jouduinkin selittämään, miksi puhun ihan hassusti. Nimesin asioita ihan väärin = tarkoitin yhtä ja sanoin toista. Pienet katsoivat suut pyöreinä
.
Dreamer -88, kirjoitit, että on helpompi kirjoittaa täällä muiden kanssa, jotka ovat yrittäneet lasta suunnilleen yhtä kauan. Minusta tuntuu ihan samalta! Siksi kirjoitin tämän ketjun ensimmäisen viestinkin. Silloin tuntui siltä, että kaikki tulevat raskaaksi viimeistään kolmannesta kierrosta. Varmaan tuntuisi vieläkin samalta, ellei olisi teitä ihania kanssayrittäjiä. Onneksi löydettiin kaikki toisemme
.
Sulla tulee töissä tosiaan koko ajan vauva-asiat eteen. Mulla vähän sama juttu, kun olen päiväkodissa töissä. Ensi viikolla taas vanhempainilta. Tuntuu jotenkin tosi epäreilulta ja vaikealta tänä(kin) syksynä...
Miten isolle piirille te muut olette puhuneet vauvan yrityksestä? Vai onko se teidän kahden oma asia, josta ei vielä hiiskuta muille?
Me ei puhuta asiasta vielä kenellekään, vaikka useimmat taatusti olettavat, että vauvaprojekti on käynnissä ja odottavat vauvauutisia samalla vatsaani silmällä pitäen. Ei tunnusteta mitään (ellei ole pakko) ennen kuin vauva on varmasti tulossa ja ekat 2-3 odotuskuukautta käyty läpi. Yhdelle virtuaaliystävälleni olen kertonut ja mies yhdelle omalle kaverilleen. Hänellekin vain sen vuoksi, että kaveri kertoi heille tulleen keskenmenon. Minua jännittää aika kovasti, miltä meistä tuntuu kuulla sitten, että heille on tulossa vauva ja miltä heistä tuntuu, jos me kerromme sen uutisen ensin
. Kunpa osuisi yhtä aikaa!
Tinii, saman paikan asiakkaita ollaan
. Minkä niminen lääkäri teillä on? Vai oletteko menossa Helsinkiin?
Minä en osaa ainakaan vielä ajatella tuonne lääkärille menoa sillä tavalla, että sinne mennään kuulemaan tuomiota. Vielä olen hyvin toiveikkaalla mielellä, että mennään sinne saamaan apua. Eri asia sitten, kun ne tutkimukset tehdään... Omaa oloani on lääkärin tilaamisen jälkeen helpottanut tosi paljon se tieto, että jotain apua on luvassa eikä olla oman yrityksen varassa tässä asiassa enää kauan.
Vihainen viiva, toivottavasti ne olisi raskausoireita!
Miss Piggy, pidän sullekin peukkuja
!
Ja peukut ja isotvarpaat pystyssä tietenkin myös kaikille muille
.