Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Dreamer-88 Heippa! :wave: Oot taas täällä meidän parissa. Nyt on vuoro jännätä sun tulevia "kriittisiä" päiviä :)
Inkku83 Kai se tosiaan kasvattaa mahdollisuutta, itestä vaan tuntuu et joka tätivierailu vaan pienentää sitä :ashamed:

Mut nyt mä päätin et tää kierto on mein kierto ja pakko tärpätä, koska sitten alkaa koulu ja oon viikot toisella paikkakunnalla ja toi yrittäminen onki vaikeempaa... No mut onneks valmistuu jouluna niin tartte täältä enää mihinkään lähteä :)
 
Mulla on ollu kyllä hemmetin outoo pahoinvointia koko viikon. Välillä rupee huimaan ja tuntuu, että taju menee ja sit on semmonen olo, että ihan just lentää laatta, mut aina oon pystynyt jotenkin estään sen :/ ja päätä särkee joka välissä |O ei oo kyllä vielä mitään menkkaoireitakaan ilmenny :whistle:
 
Sunnuntai 26.8.2007

MissMaisa...............kp 2/27............yk n.14........kolmatta
Hempukka87..........kp 4/30-?..........yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 5/31-36........yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 5/27.............yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 5/28-30........yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 14/17-33......yk 10..........Toista
Tinii........................kp 14/ 28-39......9kk............Esikoista
kuumetta ..............kp 20/ 23-25.....yk 11..........1 yhteinen
Miss Piggy..............kp 23/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 25/28-36......yk 10..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 25/29...........yk 10..........Esikoista
Dreamer-88............kp 26/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 45/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Ohoh.. Niin se on taas vierähtänyt yksi kuukausi lisää.. Alkuviikosta mies käy antaa yksityisellä spermanäytteen.. Ei ole mitään oireita, paitsi väsymys, mutta se liittyy flunssaan, joka on tullut.. Ilmeisesti myös kuume nousemassa, kun paleltaa (Olen sisällä pitkähihainen paita, takki ja viltti päällä :LOL: ) Eli tätiä odotellaan.. Voi tosin olla, ettei menkat ala, kun nyt ei ole teroja käytössä, niin saattaa taas kierto lähteä venymään.. Eli en usko olevani raskaana, mutta menkkoja saatetaan odotella viikko ellei jopa kuukausi tolkulla.. huoh..

Sellaista tällä kertaa.. Täytyy lähteä hakee viltti, kun alkaa paleltaa.. :snotty: :snotty:
 
Moi!

Täällä kotiuduttu pitkältä viikonlopulta saaristosta, oltiin rapujuhlia viettämässä ja tuli kyllä tarpeeseen, masensi niin menkkojen alkaminen TAAS.. Katoin just, että jo toukokuussa aloitettu tämä pino ja yksi plussa vain tullut! Mutta nyt kyllä Miss Piggyllä ja Dreamer-88:lla lupaavat oireet: pahoinvointi ja palelu, eikös ne niitä juuri ole ;) Nyt plussatuulia ja peukut pystyssä teille ja muillekin +++++++
 
Hei

Olen ollut pitkään poissa täältä, ihan tarkoituksella.

Tässä kuussa meni ohi yritys (miehen lapset meillä ja niin pois päin, tilitin siitä silloin..), samoin kuin edelliskuussa. Oli pieni kriisinpoikanenkin, kun mies tajusi oviksen menneen ohi tässä kierrossa. Onneksi se selvitettiin saman tien, samana päivänä. Loppukierron ajan on ollut jotenkin tosi helpottunut olo, kun ei ole tarvinnut miettiä koko vauva-asiaa. Olen nimittäin 150-prosenttisen varma, että ei ole mitään mahdollisuutta onnistua tässä kierrossa. On ollut vähän niin kuin lomaa tästä asiasta. Taisi tehdä hyvää itse asiassa vaikka tuntuikin TOSI kurjalle aluksi.

Ensi kierrossa sitten mennäänkin lääkäriin, jo ensi viikolla. Luulen, että ovis osuu taas pahaan aikaan, kun Kulta ei ole lääkärikäynnin jälkeisenä viikonloppuna kotona ja ovis on laskujeni mukaan silloin. Toivottavasti mies ei ota siitä paineita itselleen. Itse olen jo sopeutunut ajatukseen (ainakin jollain tavalla), hän ei vielä tiedä tuosta ajankohdasta (enkä kertoisikaan tällä kertaa mutta lääkärissäkäynnin takia se paljastuu hänelle).

Sellaista.

Nyt vain odottelen, että alkaisivat jo, niin eivät pilaisi viikonlopun mökkireissua.


ps. Jos en olisi niiiin varma, että ovis meni ohi ja kovaa, ajattelisin vaikka mitä oireistani: eilen olin kolme tuntia hereillä ja sitten nukuin päikkäreitä kaksi tuntia, palelee vähän väliä ja tänään oli etova olo, kun kävin kaupassa... Nyt luulen, että oireet enteilevät menkkoja...
 
Dreamer 88, ihanalle kuulosti matka!!!! Oih! Milloin menitte naimisiin? Meillä oli häät talvella :) .

Olen alkanut tulla entistä varmemmaksi siitä, että emme saa lasta helposti painoni takia. 170cm ja 80kg, ei hyvä. Olen lihonut 3 vuoden aikana 7kg :( . Siitä suurimman osan viimeisten 1½ v aikana, kun työpäiväni matkoineen kestää 10½-12 tuntia. Ei paljon ehdi / jaksa liikkua... Nyt olen aloittanut minimittaisilla juoksu- ja sauvakävelylenkeillä. Piti aloittaa jo kesälomalla mutta en ehtinyt, kun miehen lapset olivat meillä. Koko ajan joku kaipasi tai piti tehdä ruokaa tai pestä pyykkiä tai jotain. Mutta nyt se alkaa. Vähitellen. Kun vain vielä saisin itsekuria jostain tuon syömisen suhteen. Jos aloittaisi pienemmistä annoksista... Tänään on kaalisoppaa :) . Vähän hirvittää ensi viikon lääkäri, jos se sanookin suoraan, että tervetuloa kymmenen kilon päästä. Vaikka kysyin kyllä aikaa tilatessani asiasta ja ainakin silloin sanottiin, että ei kuulosta pahalta...


Asunnosta:

Ihanaa, Dreamer -88! Kuulostaa hyvälle.
Meillä kodinetsimisprojekti esillä. Nyt asutaan ihan mukavasti mutta pitkän työmatkani ja vuokrasopimuksen päättymisen takia täytyy muuttaa talven aikana uuteen kotiin. Mistähän se löytyy... Asunnot ovat niin hiivatin kalliita pääkaupunkiseudulla. Ja lisäksi, vaikka asummekin kaksin, niin meillä on kesäisin kuukauden putkeen kaksi teini-ikää lähestyvää tenavaa (ja vielä eri sukupuolta), ja lisäksi talvella lyhyempiä aikoja. Pitäisi siis olla pelkästään sille kokoonpanolle se 3-4 huonetta.. Miehen lapset kun ilmoittivat, että he eivät sitten voi nukkua samassa huoneessa. Ja mihinkäs se vauva sitten pistetään... Hmm... Voi, kun löytyisi ihana, tilava ja edullinen koti, jossa kaikki viihdyttäisiin!
 
En usko, että on oireita.. Ollut siis muutamia päiviä todella huono olo, nyt kaksi päivää paleltanut ihan sikana ja nukuttaisi koko ajan (just heräsin kahden tunnin päikkäreiltä täydestä unesta, kun äiti soitti), mutta ei ollut merkkiäkään ovulaatiosta, joten no way.. Mutta eiköhän se siitä :/ Huomenna viemme miehen sperman testattavaksi yksityiselle, siitä alkavat sitten hoidot..

Kuumetta: Menimme naimisiin 14.4.. Sellaiset "kevät"häät, vaikka onkin ollut vuoden yksi lämpimimmistä ja aurinkoisimmista päivistä.. Vain kolme kesäviikonloppua on ollut parempia :) Meillä oli päälle 20 astetta lämmintä ja aurinko paistoi koko päivän :) Ja se tuntui silloin todella lämpimälle :)

Ja painosta.. Minä olen vuosien mittaan lihonut tasaiseen tahtiin.. Olen 170cm pitkä ja painan nyt 74kg.. Normaalisti olen vuosien aikana painanut 75-77kg, mutta sain tiputettua painon 71kg, joita sitten matkalla tuli takaisin :kieh: Mutta en ota niistä stressiä.. Tavoitepainoni olisi noin 65 tietämissä, jonka aion saavuttaa toivonmukaan helmikuuhun mennessä.. Ensi viikolla alkaa koulu ja samalla alan käymään joogassa ja aerobicissä.. Yritän myös kävellä ainakin kolmesti viikossa kouluun tai pois koulusta, yksi suunta on 4,5km muuton jälkeen.. Karkkilakossa olen ollut n. 1v 3kk, sitä jatkan, mutta muutkin herkut saavat jäädä vähemmälle (ei täysin pois) ja ystävän kanssa sovittiin että aletaan käydä uimassa silloin tällöin yhdessä.. Jospa sillä lähtisi noin kymmenen kiloa :) Mutta kyllä nyt on jo näkynyt kun painavimmillaan olin 79kg helmikuussa ja kevyimmillään 71kg, niin ennen vaatekoko oli 40/42, nyt pääosin 38, jopa 36 :)

Joten tästä toivoa "kuumetta" :) Minä tiputin kilot keväällä pelkästään ruokatapojen muutoksella, kun en kerennyt liikkua.. Silloin tällöin (ehkä kerran kuussa) kävin juoksulenkillä 20min.. :) Tiputetaan yhdessä, jooko? ;)
 
Maanantai 27.8.2007

MissMaisa...............kp 3/27............yk n.14........kolmatta
Hempukka87..........kp 5/30-?..........yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 6/31-36........yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 6/27.............yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 6/28-30........yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 15/17-33......yk 10..........Toista
Tinii........................kp 15/ 28-39......9kk............Esikoista
kuumetta ..............kp 21/ 23-25.....yk 11..........1 yhteinen
Miss Piggy..............kp 24/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 26/28-36......yk 10..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 26/29...........yk 10..........Esikoista
Dreamer-88............kp 27/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 46/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Tiistai 28.8.2007

MissMaisa...............kp 4/27............yk n.14........kolmatta
Hempukka87..........kp 6/30-?..........yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 7/31-36........yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 7/27.............yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 7/28-30........yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 16/17-33......yk 10..........Toista
Tinii........................kp 16/ 28-39......9kk............Esikoista
kuumetta ..............kp 22/ 23-25.....yk 11..........1 yhteinen
Miss Piggy..............kp 25/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 27/28-36......yk 10..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 27/29...........yk 10..........Esikoista
Dreamer-88............kp 28/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 47/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Miss Piggy: Minä elättelen vieläkin vähemmän.. Normaalisti voisin hyppiä ja keikkua jo tässä vaiheessa, mutta kun tiedän, että tämä on vain normaali flunssa.. Ainut ero normaaliin flunssaan on, että minulle yleensä nousee nopeasti kuume ja laskee nopeasti, nyt ei ole kuumetta, mutta kuumeinen olo ja paleltaa.. Ehkä kuume tajuaa pysyä poissa, jotta saan tehtyä kaikki rästijutut ennen koulun alkua..

Nyt peukut pystyyn sinulle ja kaikille muille :heart: :heart: Ja oikein megaisosuperhypermahtava plussapuhallus :whistle:
 
nyt on taas parempi mieli kun täti pakkas kamppeensa ja lähti....
kuulkaas kanssasisaret mitä olette mieltä vyöhyketerapiasta onko kukaan kokeillut? joku tuttunne?

olen nääs lukenut nuita juttuja että moni on saanut apua raskautumiseen vyöhyketerapiasta.... ja mä oon vähän ajatellut josko kokeilisin... ennen varsinaisiin hoitoihin rupeamista.. :|
 
Inkku: En ole koskaan kuullutkaan.. Mutta tuskin niistä haittaakaan on :)

Veimme aamulla siemennestenäytteen klinikalle, ensi viikon tiistaina soitan tuloksista.. Toivottavasti vika olisi ainoastaan minun ovuloimattomuus, ettei ole minussa vakavampaa tai miehessä jotain vikaa.. Miestä pelottaa todella paljon :ashamed: Enpä viime syksynä ajatellut, että vajaan vuoden päästä astelen yksityisen lapsettomuusklinikan käytävillä.. :'( Ja minä hupsu tilasin vauvalehden 49e/vuosi, vaikka vauvalehden sivulla olisi ollut 39e.. :/ Mutta tässä saa pussilakanasetin kaupanpäälle, kun netistä olisi saanut vain kantoliinan.. Vuoden tilaus, jospa niille tiedoille olisi muutakin hyötyä kuin ammattia ajatellen.. Nyt on todella väsynyt olo.. Jotenkin lapsettomuus (vaikka ei voikaan vielä virallisesti siitä puhua) tuli konkreettiseksi, kun sinne asteli.. On todella epänaisellinen olo.. :'(
 
Dreamer -88, meillä kohta edessä tuo lapsettomussklinikan käytävillä asteleminen ja testien tekeminen.. kohtalotoveri siis ilmoittautuu. Tuntuu lohduttavalle (ja hyvällekin), että joku kokee näitä samoja asioita ihan samaan aikaan. Joku muukin kuin minä ja mies. Voin kuvitella, että tuon lääkärikäynnin jälkeen tulee taas minullekin tuo epänaisellinen olo. Muutamia kertoja (lähes aina) menkkojen alettua se onkin iskenyt- tuntuu siltä, etten ole mikään oikea Nainen, kun en pysty edes tulemaan raskaaksi :( . Vaikkeihän se naiseus siitä todellakaan ole kiinni. (ja kaikkein synkimpinä, pimeimpinä hetkinäni juuri menkkojen alettua vertaan omaa hyvyyttäni Naisena miehen lasten äitiin, joka sentään on pystynyt tekemään miehestä isän.... mutta näitä ajatuksia ajattelen vain salaa... muuten en enää suhteen tässä vaiheessa koe minkäänlaista tarvetta verrata meitä kahta)

Kuten sinäkin, minä toivon, että jos jotain vikaa löytyy, se on minussa, eikä miehessä. Oman vikani aiheuttaman surun kestän, miehen surua (ja itsesyytöksiä- minua hän tuskin tulisi syyttämään ikinä viasta, johon en voi vaikuttaa) on paljon vaikeampi kestää.

Hih, tilasit vauvalehden :). Olen sanonut miehelle, että tilaus lähtee välittömästi, kun plussa tulee testiin ;) . Tekisi niiin mieli ommella muutama pikku mekko tai muu vauvan asu kaapissa olevista kankaista (mm. hääviitastani ylijäänyt fleece) mutta koetan malttaa mieleni.


Inkku83
, vyöhyketerapiaa en ole tullut edes ajatelleeksi. Mies on kyllä saanut siitä (vai homeopaattisista hoidoista) apua muuhun vaivaan.


 
Kuumetta: Minun on paljon helpompi puhua täällä pinossa, kun kaikilla suunnilleen yhtä pitkään ollut vauvahaave, kun jossain saa aina lukea näistä "taikaiskuraskauksista"

Minulle on tullut jo viime syksystä odotus-lehti ja äitini on neuvolan terkkari, joten hänen lehtiä olen lukenut.. Yksi vauvanvaatepussi on, jonka tilasin ellokselta. Ei ne yhtään huononna raskaaksi tulemista, joten miksei voisi olla :) Ja kun lähden opiskelemaan kätilöksi, niin vauva-asiat tulevat jo ammatillisesti ajankohtaiseksi :) (niin voi miehelle sanoa, kun kaksi vauvalehteä kolahtaa postiluukusta ;) :whistle: )
 
Minäkin ilmoittaudun tutkittavien joukkoon..
Varasin meille ajan väestöklinikalta lokakuulle ja sinne mennään sitten kuulemaan tuomiota :/

Vauvalehtiä olen minäkin lueskellut mutta tilaan minäkin vasta sitten KUN plussa pärähtää testiin :heart:

Epätoivossa olen kahlannut viimeiset kuukaudet mutta tänään hieman helpompi olo pitkästä aikaa. Liekö tuo aika jonka lääkärille sain antanut tuulta purjeiden alle että ainakin johonkin suuntaan tässä edistytään..

Ovis pitäisi olla aivan käsillä mutta mitään suurempia tuntemuksia ei ainakaan toistaiseks ole ollut ja ovistestissä eilen ihan yksinäinen tyhmä viiva :/

Vyöhyketerapiasta olen kuullut hyvää moneen muuhun vaivaan mutta raskautumiseen tuo olisikin ihan uusi juttu. Kyllähän kannattaa kokeilla kaikki mahdolliset konstit kun ei tuosta varmasti ainakaan haittaa ole!

Voimia kovasti kaikille teille, niitä tähän pitkään odotukseen tarvitaan enemmän kuin ikinä olisin voinut kuvitellakkaan.. :heart:
 
Heips,

täällä epätietoisuudessa elellään... Lopetan Terolutit tänään (otan illalla vielä yhen tabun), ja on jo alkanut ikäänkuin tuntua menkkamaiselta; huokaus.
Mulla ei oo ollu tässä kierrossa mitään oireita, normaalisti rinnat kipeet ja vaikka mitä pahaa oloa; nyt ei mitään. Ajattelin jo että se on nyt erilaista, niinkuin merkki jostain. Lämmötkin ollu mukavasti koholla, että ovis ainakin tapahtui. Viime viikolla oli 37,08 ja eilen jo 37,17. Ja sitäkin kun sanotaan että jos se kohoaa tollalailla ylemmäksi niin hedelmöittyminen olisi tapahtunut. Tämä toiveikkuus kerrankin... Niin eikö tänään jo vatsaa ja selkää jomota niin perkuleesti. Että tietää taas mitä on tulossa. Helvetin raskasta. Ei voi testailla vielä, eikä varmaan tarviikkaan, kun on niin menkkaolo, ja pienen pientä vaal.punasta tuhruakin tullut. Miten voi jo Terojen aikana tulla vuotoa, en ymmärrä. Ihan kuin se olis jotain placebo-lääkettä. Vai pitääköhän niitä monessa kierrossa syödä, että alkaa vaikuttaa... Mä oon nyt jotenkin taas niin ärsyyntynyt, kun alavatsaa koskee just sillä tavalla kuin viime kuussakin ja sitä edellisessä. Mä oon ihan varma, että sitten ne raskausnipistelyt kyllä erottaa kun niitä pääsee kokemaan.

Mä en vois tilata vauvalehteä, tulis liian paha mieli...

Kiitos kun kuuntelitte!
 
Vihainen viiva: Voimahali :hug: Toivotaan, että ne olisivat ne kauan haaveilemat raskausoireet :) :heart:

Minulla tosiaan tulee sitten ammatissa koko ajan raskausaihe esille, joten on pakko unohtaa oma tuska ja pettymys ja keskittyä muiden onneen ja odotukseen, vaikka ei se helppoa missään nimessä ole..

Kaikille superpaljon voimia :heart:
 
Keskiviikko 29.8.2007

MissMaisa...............kp 5/27............yk n.14........kolmatta
Hempukka87..........kp 7/30-?..........yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 8/31-36........yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 8/27.............yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 8/28-30........yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 17/17-33......yk 10..........Toista
Tinii........................kp 17/ 28-39......9kk............Esikoista
kuumetta ..............kp 23/ 23-25.....yk 11..........1 yhteinen
Miss Piggy..............kp 26/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 28/28-36......yk 10..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 28/29...........yk 10..........Esikoista
Dreamer-88............kp 29/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 48/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Miss Piggy: Täällä peukut pystyssä sinulle :) :heart:

Itse en edes asiaa mieti, kun en usko, että olen raskaana.. Saisi vain menkat alkaa niin pääsisi yrittämään uudelleen.. Alkaa vain taas olla luovuttanut fiilis.. Mutta jospa se muuttuisi taisteluksi :)
 
Kp 1. Ensimmäisen kerran tänä vuonna odotin menkkoja ja kun ne alkoivat niin ensimmäinen ajatus oli että hyvä kun alkoivat niin ei mene viikonloppu niiden (lue: sotkun) takia pilalle. Olin tällä kertaa 150-prosenttisen varma siitä, että ovis meni ohi ja menihän se.

Nyt menen ottamaan reilusti särkylääkettä, ettei kipu ehdi alkaa.

T.Kuumetta ekan kerran ziljoonaan kiertoon ei-masentuneena menkoista
 
No niin, lääkkeet otettu. Ostin kesälomalla Tallinnasta sadan kappaleen purkin Paramaxia, maksoi suunnilleen saman verran kuin noin 10-20 (en muista tarkkaan) Paramax-tablettia Suomessa. Mulla näköjään on nyt vauvan yrityksen aikaan ollut taas useammin päänsärkyä ja alkaa vaikuttaa ihan siltä kuin migreeniä pukkaisi aina menkkojen alun aikaan. Pitäisi laittaa ylös mutta kun olen niin vietävän laiska. Eilen ja toissapäivänä oli kotimatkalla tosi etova olo, ja tänä aamuna. Olisin luullut jo vaikka mitä, etenkin, kun uuvuttikin tosi kovasti alkuviikon, mutta kun tiesin oviksen ohimenosta niin osasin lopulta yhdistää oireet ja migreenin. Nyt on jo ihan ok olo, vaikka eskareille jumppaa pitäessäni jouduinkin selittämään, miksi puhun ihan hassusti. Nimesin asioita ihan väärin = tarkoitin yhtä ja sanoin toista. Pienet katsoivat suut pyöreinä ;) .


Dreamer -88, kirjoitit, että on helpompi kirjoittaa täällä muiden kanssa, jotka ovat yrittäneet lasta suunnilleen yhtä kauan. Minusta tuntuu ihan samalta! Siksi kirjoitin tämän ketjun ensimmäisen viestinkin. Silloin tuntui siltä, että kaikki tulevat raskaaksi viimeistään kolmannesta kierrosta. Varmaan tuntuisi vieläkin samalta, ellei olisi teitä ihania kanssayrittäjiä. Onneksi löydettiin kaikki toisemme :) .

Sulla tulee töissä tosiaan koko ajan vauva-asiat eteen. Mulla vähän sama juttu, kun olen päiväkodissa töissä. Ensi viikolla taas vanhempainilta. Tuntuu jotenkin tosi epäreilulta ja vaikealta tänä(kin) syksynä...



Miten isolle piirille te muut olette puhuneet vauvan yrityksestä? Vai onko se teidän kahden oma asia, josta ei vielä hiiskuta muille?




Me ei puhuta asiasta vielä kenellekään, vaikka useimmat taatusti olettavat, että vauvaprojekti on käynnissä ja odottavat vauvauutisia samalla vatsaani silmällä pitäen. Ei tunnusteta mitään (ellei ole pakko) ennen kuin vauva on varmasti tulossa ja ekat 2-3 odotuskuukautta käyty läpi. Yhdelle virtuaaliystävälleni olen kertonut ja mies yhdelle omalle kaverilleen. Hänellekin vain sen vuoksi, että kaveri kertoi heille tulleen keskenmenon. Minua jännittää aika kovasti, miltä meistä tuntuu kuulla sitten, että heille on tulossa vauva ja miltä heistä tuntuu, jos me kerromme sen uutisen ensin :(. Kunpa osuisi yhtä aikaa!

Tinii, saman paikan asiakkaita ollaan :). Minkä niminen lääkäri teillä on? Vai oletteko menossa Helsinkiin?

Minä en osaa ainakaan vielä ajatella tuonne lääkärille menoa sillä tavalla, että sinne mennään kuulemaan tuomiota. Vielä olen hyvin toiveikkaalla mielellä, että mennään sinne saamaan apua. Eri asia sitten, kun ne tutkimukset tehdään... Omaa oloani on lääkärin tilaamisen jälkeen helpottanut tosi paljon se tieto, että jotain apua on luvassa eikä olla oman yrityksen varassa tässä asiassa enää kauan.


Vihainen viiva, toivottavasti ne olisi raskausoireita!


Miss Piggy, pidän sullekin peukkuja :)!

Ja peukut ja isotvarpaat pystyssä tietenkin myös kaikille muille :) .

 

Yhteistyössä