Hakutulokset

1. T

Ydinperheellisten ylenkatse

\ Samaa mieltä! :)
  2. T

Ja vielä kerran lisään, että kirjoitukseni tarkoituksena ei sitten ollut väheksyä tai arvostella ydinperheitä eikä pitkiä avioliittoja. Vaan lähinnä harmittelin kuulemaani, perään oikeutta olla onnellinen ja onnistunut uusperheessä. Että ei oikeesti kukaan arvosteltaisi toisten perheitä, kun...
  3. T

Ja pakko vielä lisätä, että kyllä niitä uusperheitä on syntynyt ihan kautta aikojen, kun naisia kuoli synnytyksiin ja kulkutauteihin huomattavasti enemmän kuin nykyään. Että ei ole ihan kymmenen vuoden sisään tullut muoti-ilmiö tuo uusperhe.
  4. T

\ "Kun uusperhe käsitteenä tuli muotiin" ja "meidän ikäiset olivat pahimmassa erobuumissa" " hypätään vain suhteesta toiseen" kuulostaa mielestäni juuri siltä mitä ap viestissäni tarkoitin. Ikävää, jos naistenlehtien kirjoitukset ovat aiheuttaneet sen, että avioliiton auvoisassa satamassa...
  5. T

viikonloppuperheet

Äh. Eksä ei ole vielä käsittänyt että teidän katon alla asiat eivät kuulu hänelle! Älä välitä. Kyllä se siitä.
  6. T

Oletteko monesti joutuneet kuulemaan, kuinka uusperheitä ei pitäisi syntyä lainkaan, kuinka lasten parhaaksi on vain pysyä suhteessa oli se sitten millainen oli ym ym ym Itse olen tässä järkyttyneenä hiljattain kuullut jos jonkinmoista :headwall: Ja vasta kun itse ehdin iloita siitä kuinka...
  7. T

Väsynyttä touhua

\ Totta puhut. Hauskaa kesänjatkoa sinulle :flower:
  8. T

Väsynyttä touhua

\ Jep jep. En minäkään ole väittänyt, että se, että on paljon mielipiteitä, tekee ihmisestä sen viisaampaa, mutta se, että perustelee nekin vähät, on mielestäni kypsän ihmisen merkki. Siis esim. "Jormakin on mun kanssa samaa mieltä" ei ole mielestäni vielä perustelu. Ja sellaiset...
  9. T

mikä minä olen?

Joo, meillä taas "oikea" mummo ei halua olla mummo vaan mamma joten suotakoon se hänelle, mummo, mummi, mummu, mamma, pappa, paapa, vaari, ukki..etunimiliitteillä tai ilman, luulisi, että löytyy kaikille oma "nimike" =) Itse pienenä sanoin aina vahingossa isäni tätiä mummoksi, koska olimme...
  10. T

katkera

\ Kerrankin tosi nätisti kirjoitettu :flower:
  11. T

Miehen lapsi ei halua tavata?

Samaa mieltä kuin edellinen, anna ajan kulua. Jaksamista :)
  12. T

Väsynyttä touhua

\ Niinpä, et ole paljon seurannut, minunkaan kirjoituksiani nähtävästi. Mutta juuh, en ole viimeisestä eri mieltä. Tosin on kyllä erinäisiä kirjoituksia tullut luettua joista juuri voisi saada mainitsemasi kuvan. Ja ihan kirjautuneena, jos sillä täällä on mitään merkitystä???
  13. T

katkera

\ Mutta kaikki avioliiton ulkopuolella syntyneet lapsethan ovat aluksi vain äidin "nimissä", ja miehen täytyy tunnustaa lapsi omakseen lastenvalvojan luona. Eli miten voi olla mahdollista, että mies maksaa elareita lapsesta jonka huoltaja ei ole? Jota tuskin koskaan nähnyt?
  14. T

Väsynyttä touhua

\ Luit varmaankin koko tekstin, siis sen, missä asiayhteydessä kirjoitin kyseisen lainauksesi. Saivarteluako? No, sama se, juupa juu..päätinkin pysytellä vielä näillä palstoilla jonkun aikaa.. :p
  15. T

Väsynyttä touhua

\ Juuri näin. Monella asiasta tietämättömällä on vaan vähän heppoiset perusteet analysoida sitä mikä on kohtuutonta. Ja en nyt tällä tarkoita ketään tiettyä. Ja vapaaehtoisuus on eri asia kuin velvollisuus. Lisäksi vielä se, että niitä papereita kun sovitaan, niin kukaan muu ei niitä...
  16. T

Väsynyttä touhua

Ja tässä vielä kirjautuneena, koska keskustelen asian tiimoilta tästälähin vain yksityisviestein, jos jolla kulla on jotain asiaa. Ne, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, älkööt vaivautuko.
  17. T

Väsynyttä touhua

\ Niin kuin sanottu, sinun suhtautumisesi miehesi eksään on mielestäni ihan oikeutettua ja tervettä. Ja tuosta elatusmaksuasiasta vielä. Haluaisin edelleen kuulla (ihan kiistelemättä vaan kaikella ystävällisyydellä) että miksi olet sitä mieltä, että uusille kumppaneille kuuluu ex-suhteen...
  18. T

Väsynyttä touhua

\ Niinpä niin, ero on raskainta aikaa, mutta käsittääkseni suurin osa täällä olevista on uusperheellisiä äitejä, vai? Ja parhaimmat arvostelijat miehen nykyisiä, lukemani mukaan. Ei suinkaan niitä eronneita. Jep jep..enpä usko että minulla on sen enempää aikaa kuin sinullakaan.. Elämänsä kullakin.
  19. T

Väsynyttä touhua

\ Niinpä niin. Minä olen alusta asti ollut sitä mieltä, että on hankalia eksiä, vaikeita tilanteita, on yhtä sun toista, koska yksikään perhe ei ole toisen kanssa samanlainen. Sinun tilanteesi on varmaankin juuri sellainen kuin se on. Ja asenteesi ihan oikeutettu. Omalta kohdaltani koko...
  20. T

Väsynyttä touhua

\ Totta, en voinut olla puolustamatta kantaani, kun huomasin välissä minulle suunnattua asiaa.

Yhteistyössä