Hakutulokset

1. T

Väsynyttä touhua

\ Niinpä...mäki tänne ekaa kertaa olen kirjoitellut, mutta Tantun mukaan olen kirjoitellut jo kauan ja aina eri nimimerkeillä. Mutta jatkakaamme kanssasisaret ja ehkä veljetkin ajatustemme vaihtamista. Mulla ainakin auttanut tosi paljon,että olen huomannut,että muillakin on ihan...
  2. T

Väsynyttä touhua

Ja näillä en tarkoita niitä, jotka eivät oikeasti syyllisty nimimerkeillä pelaamiseen. Se, joka sitä tekee, varmaankin tuntee piston sydämessään. Harmi vaan, että täällä kovin monelle on vaikeaa olla asioista eri mieltä, vaan heti ollaan sotajalalla.
  3. T

Väsynyttä touhua

Paljonpa olet viestejäni lukenut, kun olet saanut niistä niin "negatiivisen" kuvan. Ainoastaan sen takia, että olen "puolustanut" biologisia vanhempia ja pyytänyt perusteluja muutamiin väittämiin ts. yrittänyt keskustella, minut on ehditty leimata -naiseksi, joka on naiselle susi -hankalaksi...
  4. T

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

\ Niinpä niin. Asioita voi vääristellä omaan mielipiteeseen sopiviksi mielin määrin. Yhteiskunta asettaa meille tietyt normit, ja olen todella kiitollinen, etten vielä ole missään paperissa elatusvelvollinen muista lapsista kuin omasta huollettavastani. Siinä ei liene tulkinnanvaraa?
  5. T

Väsynyttä touhua

Tiettyihin kellonaikoihin samaa tekstiä samoine kirjoitusvirheineen suoltaa "muka" monta eri nimimerkkiä. Nyt kun olen tätä touhua tässä pari päivää katsellut, voinkin taas lähteä aikuisten palstoille.. Ei ihme, että täältä on niin moni kadonnut. Heippa vaan ja hohhoijjaa :headwall:
  6. T

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

\ Ideologiasi mukaanhan sitten voisi myös vaikka sanoa esim. että kyllä minä voin varastaa kaupasta, koska se on vaan mun mielipide.
  7. T

Mitä lapsilla mukana kun tulevat käymään?

\ Niinpä niin, mistäpä minä tiedän mitään sellaista jota en täältä omin silmin lue.. Ja kenet minä olen mielestäsi tuominnut? Sekö mielestäsi tekee minusta hankalan oloisen ihmisen, että pyydän perusteluja asioihin? Nopeasti lukaistuna käsittäisin että työskentelet sosiaalialalla, vai? Luulisi...
  8. T

Oletko ystävä miehen ex:n kanssa?

En ole ystävä enkä tunne tarvetta ollakaan.En ole vihamieskään, olen täysin neutraali. En itse pidä yhteyttä entisiini eikä mieskään pitäisi eksäänsä jos ei lapsia olisi. Minulle riittää, että jokainen hoitaa omat asiansa. Välillä tietty harmittaa, että ei voi olla samoissa paikoissa, esim...
  9. T

Mitä tehdä kun ruokatottumukset ärsyttää?

Lueskelin tuossa Valion julkaisemaa kirjaa "Ensilusikallisia". Tosin kirja on suunnattu vähän pienempien lapsien vanhemmille, mutta muutaman asian sieltä kuitenkin poimin, jotka varmaan pätee vähän isompiinkin lapsiin. Esim. miellyttävä ruokailuhetki saa ruoan maistumaan paremmalta. Eli lapsi...
  10. T

\ Hui! Kuulostaa pahalta. Ja olet oikeassa, että tuollaisissa tapauksissa äiti ei välttämättä ehkä olekaan se paras..mutta silloin juttu varmasti kuuluisikin jo lastensuojeluviranomaisille. Joten korjaan omaa tekstiäni siltä osin että lisään väliin: Normaali äiti on paras omalle lapselleen...
  11. T

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

\ Tähän olisin todella kiinnostunut kuulemaan, että missä kohtaa kommenttini menevät ristiin. Itse olen ainakin kokoajan a) pysynyt mielipiteessäni b) käyttänyt samaa nimimerkkiä Omakohtaista kokemusta ja tutunkuuloisia tilanteita minulla on muutaman vuoden ajalta kahden lapsen SOSIAALISENA...
  12. T

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

\ En minä ole sanonut, että lapsien olemassa olon tai viihtymisen voi jättää huomioimatta, en todellakaan. Sosiaalinen vanhemmuus on täysin eri asia kuin, se, että on heistä elatusvelvollinen. Valitettavasti sosiaalisilla vanhemmilla on kyllä enemmän velvollisuuksia kuin oikeuksia. Huomattu...
  13. T

\ Kyllä minä uusperheellisen äitipuolen tuntemukset tiedän varsin hyvin. Se ei silti estä minua ajattelemasta asiaa myös mieheni exän kannalta. Mutta sinun tekstistäsi en usko sanaakaan. Kirjoitustapasi on helppo tunnistaa ja todella ennalta arvattavissa. Vai että opiskelija-isä joka maksaa...
  14. T

katkera

\ Totta. Lapsen pitäisi kyllä aina olla molempien haluama. Miehen on tietysti huomattavasti vaikeampaa "teeskennellä orgasmi" kun naisella "unohtaa" pilleri.. Tosin ulkopuolisena ja vain yhtä osapuolta kuullen ei ikinä voi tietää miten ne asiat alunperin on ollut..
  15. T

Miesnäkökulmaa uusperheistä!

Huokaus..! "Huolestunut"..."Mamma"..."Ärsyttää..." Täytyy sanoa, että ihailen sinnikkyyttäsi...kuinka pitkälle vielä jaksat mennä...? Kirjoitustapasi on kuitenkin jo sinut paljastanut.. Otsikkoon viitaten en muuten vielä saanut yhtään miesnäkökulmaa uusperheistä?!?!
  16. T

ETÄISIEN PUOLISOT!!!

\ Kieltämättä luonnevikaisia yksilöitä on varmasti joka ihmisryhmässä.. ja on ihan omakohtaista kokemustakin siitä, että kun uusperheeseen syntyy se yhteinen lapsi, niin exä alkaa tehdä kiusaa..mutta ei voi muuta kun yrittää purra hammasta ja antaa ajan kulua! Paras olla lähtemättä itse...
  17. T

\ Hmm..mielipiteeni on saattanut muuttua mutta olen silti oikeassa... :laugh:
  18. T

\ Ja mulla pistää tässä kyllä silmään tämä Osallistumme muoto, koska elatusvelvollisiahan lapsista eivät ole muut kuin lapsen vanhemmat. Lisäksi tähän viimeiseen lauseeseen olisi kiva saada kuulla, että mihin ne elatusmaksut sitten menee kun äitipuoli sen kerran tuntuu tietävän? Sikäli kun se...
  19. T

Ohhoh, sainpas minä nyt oikein ekstrahuomiota... =) Sinänsä aihe tai sivusto ei ärsytä.. MUTTA Oma kommenttini tässä ketjussa perustui ketjuun Etäisien vaimot, ja tuskinpa meni edes kovin vikaan, vai mitä nim. "Mamma" = "Ärsyttää", näköjään kului kaksi minuuttia siihen että puolustit jo itseäsi...
  20. T

\ Niinpä niin..eri ketju ja sama virsi...nimimerkit vaan muuttuu...

Yhteistyössä