Väsynyttä touhua

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2005 klo 22:30 37 vuotta kirjoitti:
Mun mielestä se että ihmisellä on paljon mielipiteitä ei tee ihmisestä viisasta vaan kyllä se viisauskin tulee loppujen lopuksi sieltä hyvästä sydämmestä ja "riita" tapauksissa meillä päin sanotaan että se joka riidan lopettaa se on se viisas. Iällä ei ole mitään merkitystä, mä ainakin tunnen erittäin fiksuja nuoria ja vanhoja. Täällä on varmaan paljon nuoriakin joilla on enemmän elämänkokemusta kuin vanhemmilla, sehän riippuu ihan siitä millaisen elämän kukin on elänyt tähän mennessä.
Jep jep. En minäkään ole väittänyt, että se, että on paljon mielipiteitä, tekee ihmisestä sen viisaampaa, mutta se, että perustelee nekin vähät, on mielestäni kypsän ihmisen merkki. Siis esim. "Jormakin on mun kanssa samaa mieltä" ei ole mielestäni vielä perustelu. Ja sellaiset "Vaikutat-tosi-hankalalta-ihmiseltä-onneksi-miehelläni ei ole sinunkaltaisesi-kanssa-lapsia", fiksuja kommentteja??? Varsinkin kun kysymys on vaan siitä, että ollaan jostain asiasta eri mieltä??
Puuttuuko itsekritiikki vai missä vika jos eriävä mielipide otetaan heti henkilökohtaisena loukkauksena, suorastaan HYÖKKÄYKSENÄ?
"Riitatilanteista", sinäpä sen sanoit. Itsehän nostit ainoastaan tämän sinänsä tyhmän aiheen, joka on jo ollut viikon huomiotta.
Ja hyvä niin, koska se ei ollut tarkoitettu kuin sille/niille ketä asia koskee.

ÄH! :headwall: Miksi edes vaivaudun...

exä ja nyxä
Minä en tunne mieheni exää. Hän on varmaan ihan hyvä tyyppi ja ihan hyvä äiti lapsilleen.
Minä en kuitenkaan voi arvostaa häntä - en ihmisenä, en äitinä. Manipulointi on ehkä liian voimakas sana, enkä tiedä onko "aivopesu"kaan sen oikeampi ilmaisu.
Kuitenkin: hän manipuloi/aivopesee/mitä se sitten onkaan lapsensa isäänsä ja minua vastaan.
Hänellä tuntuu olevan valtavasti negaatioenergiaa, jotka hän tuhlaa moittimalla ja haukkumalla lapsilleen niin minua ja kuin heidän isäänsä.
Tämä näkyy lasten käytöksessä kun he tulevat tapaamiselle. Siinä, miten he ovat ja käyttäytyvät täällä meillä ja miten he suhtautuvat minuun.
On ollut aika, jolloin olin heille ilmaa. Ilmeisesti äidin neuvot olivat menneet perille: se ei ole teidän äiti, teidän ei tarvitse sitä totella jne. tms.
Hän inhoaa lastensa isää niin paljon, että vaatettaa lapsensa tapaamiviikonlopun ajaksi (vaihtovaatteet) pieniin, liian isoihin ja risoihin vaatteisiin tai vaatteisiin, joita lapset inhoaa eivätkä suostu käyttämään tai ovat muuten epämiellyttäviä lasten päällä.
Hän siis pitää huolen, että omilla lapsilla on epämiellyttävä olo! Onpa rakastava äiti!
En pysty arvostamaan ihmistä, joka toimii tällä tavalla, omia lapsiaan oman katkeruutensa kanavana ja vihansa välikappaleena käyttäen.

Ja hän itse halusi erota- hän itse nakkasi tämän upean miehen pihalle!

37 vuotta
Hei tantu

Tarkoitin lähinnä sillä riita tilanne jutulla sitä että näillä sivuilla riidellään aika paljon ja jos on kaksi ihmistä erimieltä asiasta niin riitaa voi jatkaa loputtomiin ja MUN mielestä se on viisas joka osaa lopetaa sen. En toki väitä tässä asiassa olevani oikeassa, mielipiteitähän on monia ;)

Rupukka
Sinäpä sen sanoit! :flower:
Täällä unohtuu se alkuperäinen asia ja koko palsta menee yleiseksi tappeluksi..Älkää lähtekö mukaan noihin taisteluihin vaan vastatkaa alkuperäiseen aiheeseen!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 12:43 37 vuotta kirjoitti:
Hei tantu

Tarkoitin lähinnä sillä riita tilanne jutulla sitä että näillä sivuilla riidellään aika paljon ja jos on kaksi ihmistä erimieltä asiasta niin riitaa voi jatkaa loputtomiin ja MUN mielestä se on viisas joka osaa lopetaa sen. En toki väitä tässä asiassa olevani oikeassa, mielipiteitähän on monia ;)
Totta puhut.
Hauskaa kesänjatkoa sinulle :flower:

Yhteistyössä