\
Puuttuuko itsekritiikki vai missä vika jos eriävä mielipide otetaan heti henkilökohtaisena loukkauksena, suorastaan HYÖKKÄYKSENÄ?
"Riitatilanteista", sinäpä sen sanoit. Itsehän nostit ainoastaan tämän sinänsä tyhmän aiheen, joka on jo ollut viikon huomiotta.
Ja hyvä niin, koska se ei ollut tarkoitettu kuin sille/niille ketä asia koskee.
ÄH! :headwall: Miksi edes vaivaudun...
Jep jep. En minäkään ole väittänyt, että se, että on paljon mielipiteitä, tekee ihmisestä sen viisaampaa, mutta se, että perustelee nekin vähät, on mielestäni kypsän ihmisen merkki. Siis esim. "Jormakin on mun kanssa samaa mieltä" ei ole mielestäni vielä perustelu. Ja sellaiset "Vaikutat-tosi-hankalalta-ihmiseltä-onneksi-miehelläni ei ole sinunkaltaisesi-kanssa-lapsia", fiksuja kommentteja??? Varsinkin kun kysymys on vaan siitä, että ollaan jostain asiasta eri mieltä??Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2005 klo 22:30 37 vuotta kirjoitti:Mun mielestä se että ihmisellä on paljon mielipiteitä ei tee ihmisestä viisasta vaan kyllä se viisauskin tulee loppujen lopuksi sieltä hyvästä sydämmestä ja "riita" tapauksissa meillä päin sanotaan että se joka riidan lopettaa se on se viisas. Iällä ei ole mitään merkitystä, mä ainakin tunnen erittäin fiksuja nuoria ja vanhoja. Täällä on varmaan paljon nuoriakin joilla on enemmän elämänkokemusta kuin vanhemmilla, sehän riippuu ihan siitä millaisen elämän kukin on elänyt tähän mennessä.
Puuttuuko itsekritiikki vai missä vika jos eriävä mielipide otetaan heti henkilökohtaisena loukkauksena, suorastaan HYÖKKÄYKSENÄ?
"Riitatilanteista", sinäpä sen sanoit. Itsehän nostit ainoastaan tämän sinänsä tyhmän aiheen, joka on jo ollut viikon huomiotta.
Ja hyvä niin, koska se ei ollut tarkoitettu kuin sille/niille ketä asia koskee.
ÄH! :headwall: Miksi edes vaivaudun...