Hakutulokset

1. S

vaatekeräys oulussa?

kiitän! :flower: on päässy tuota vaatetta kertymään..
  2. S

vaatekeräys oulussa?

ja nostoa ku tippu lujaa! :attn:
  3. S

vaatekeräys oulussa?

missäsä oulussa olis semmonen vaatekeräyslaatikko? Raksilassa on ainaki ennen ollu, onkohan enää..? :whistle: Selvennystä...
  4. S

Jos ajaa autoa eikä kortti ole voimassa...

hmm. mä oletin että sul on voimassa oleva kortti.. Tuohon en osaa sanoa mitään, ota yhteyttä poliisilaitokselle, niin saat ainaki varmaa tietoa! =)
  5. S

Jos ajaa autoa eikä kortti ole voimassa...

käy kysy poliisilaitokselta jatkoaikaa kakkosvaiheeseen! Mun serkkuki kävi melkein 2 vuotta myöhässä sen, kun aina kävi poliisilaitoksella anomassa jatkoaikaa.
  6. S

Mikä on miehellesi rakas "harrastus"

maastoajoneuvo, sen puunaaminen ja iänikuinen korjaaminen ja laittaminen.. sen myötä tää offroad... |O Nytki rälläkkä laulaa ulkona, koko päivän taas jotain väsänny! :/ Olishan täällä tietenki muutaki tekemistä, niinku esimerkiksi, käydä katolla muuttamassa antennin asentoa, että töllöstä...
  7. S

Onko teillä 4vuotiaat sellasia marisijoita??

:wave: :wave: :wave: Täällä kans ja ihan samoja asioita kuin teillä muillaki vingutaan! Voiko olla rasittavampaa ku esim. oot ite noussu aamulla just ylös ja kävelet keittiöön nii vastassa vingutaan "minä haluan sitä ja tätä" ja "miks ei".. :headwall: :headwall: Ja tosiaan jos joku...
  8. S

Kertokaa mulle, että m iksi tuo aurinkoinen lapsonen on niin hemmetin rasittavalla tuulella?

meillä kans poika harrasti muuan kuukausi sitten tuota jatkuvaa vinkumista,, Yksi aamu muinä sitten kyllästyneenä totesin hälle, että tästä aamusta lähtien äitiltä ei saa MITÄÄN PALVELUJA vinkumalla vaan KAUNIISTI PYYTÄMÄLLÄ! =) Se tehos jonku aikaa, kunnes äiti itse alko asiasta lipsua...
  9. S

crocksit

juu, ostin työkengiksi! Ekat meni isännälle, ku oli hirmu isot mulle. Toinen ostos toden sano, ja sain työkengät! =)
  10. S

miksi ei näy mtv3, nelonen, juniorikanava ja muut?

Missäpäin asutte? Me oleskellaan Oulun lähettyvillä.. Eikä näy, ei!
  11. S

miksi ei näy mtv3, nelonen, juniorikanava ja muut?

Eilisen päivän ja illan näky ihan hyvin, ja sitte yhtäkkiä ei! |O Olen hakenut kanavat uudestaan, ja ne näkyy kanavalistalla, mutta ilmottaa että etsii signaalia, tai ei kuvaa ja ääntä! Muilla onkkelmia töllöttimen kanssa?
  12. S

Pillerit ja menkat..

eikö kukaan? :attn:
  13. S

Pillerit ja menkat..

Syön Yasminelle pillereitä, ja viimisen olen ottanu sunnuntaina.. Yleensä menkat alkaa viimeistään torstaina, nyt ei mitään! Ei mitään oireita menkoista!! |O Kuis huolissaan mun pitäs olla? Onko muilla kokemuksia kys. pillereistä? Oon syöny niitä vasta 2 kk..
  14. S

3v ymmärryksessä vikaa...

meillä kans kysellään ja kyseenalaistetaan jokaikinen asia!!! Ja tingataan ja jankutetaan.. :headwall: :headwall: Millon tää loppuu?? Poika täyttää lokakuussa 4 =)
  15. S

crocksin työkengät..

mulla on kokona yleensa 38-39. Nyt tilasin sen 6 nii oli aivan hillittömän isot. Testautin just ukolle niitä, nii se sai sit uudet kengät! :D
  16. S

crocksin työkengät..

phoenix: Kuin kauan menee jos tuolta ebaysta tilaa, ja miten noi koot menee? Ja jos enkkua ymmärtää, nii onko noissa se anti-bakteerinen materiaali ja PCCR-käsittely? =)
  17. S

crocksin työkengät..

oululainen: Kiitti! =)
  18. S

crocksin työkengät..

vieras: mua ei muoti vois vähempää kiinnostaa, vaan olen kiinnostunut HYVISTÄ TYÖKENGISTÄ ja näitä on kehuttu.
  19. S

crocksin työkengät..

uteliaisuuttani pitää vielä kysyä, että paljoko sielä meklarissa maksaa?

Yhteistyössä